کفش های شیک زمستانه مردانه

فقط صرفاً بخاطر زمستان بودن لازم نیست که شما استایل خود را خراب کنید. این راهنمای ما برای خرید بهترین کفش زمستانی می باشد.

در مورد ویژگی های استایل مردانه بیشتر بخوانید

زمستان در راه است و اگر شما دوباره در مورد انتخاب یک جفت کفش جدید برای زمستان فکر می کنید، مکسی به شما کمک می کند. چند گزینه ای که ما در فروشگاه Maxi در دسترس قرار داده ایم را بررسی کنید.

بوت های مردانه زمستانه

کفش های شیک زمستانه مردانه

چکمه ها بخش مهمی از کفش های زمستانی هستند، کارایی و دوام آنها در هوای سرد، آنها را به عنوان یک جزء اساسی برای هر مرد می سازد. اما داشتن یک بوت کارا، به این معنی نیست که شما باید استایل خود را خراب کنید، در عین حال می توانید با در نظر گرفتن شرایط سرد، ظاهر خوبی داشته باشید. هنگام خرید یک جفت چکمه برای زمستان، می خواهید در نظر بگیرید که بهترین کار آنها چیست. شما قصد دارید آنها را با رنگ های تیره تر بپوشید بنابراین به این فکر می کنید که چه رنگی با آنها کنتراست داشته و استایل زمستانی شما را کامل می کند.

Dr Martens

بوت کلاسیک انگلیسی بریتانیا. بوتهای DM از سال 1339 در بریتانیا ساخته شده است. این که آیا این کفش ها نیز آیکونهای کفشهایی مانند سید ویشزرا دارند یا نه، این بوتها در حال حاضر در سرتاسر جهان توسط مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

کفش های شیک زمستانه مردانه

ما تعدادی از بوت های دکتر مارتینز را کنار هم گذاشته ایم ولی بهتر است چندتا از آنها را برای شما معرفی کنیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا رنگ سبز نمی تواند شیک باشد! به نظر می رسد که کفش های لئوپارد پرینت مونک استرپ با کت و شلوار مشکی بخوبی ست شود. همچنین دو گزینه بوت ایت ای و تری ای به رنگ قهوه ای وجود دارد. که دارای زیره ضخیم بوده و باعث می شود که طرفداران بوت های دکتر مارتینز، این کفش ها را دوست داشته باشند.

8 Eye Dr. Marten Boot

این بوتها دارای 8 چشم مشکی می باشند و با رنگهای مشکی، یک جفت جین ادوین و ژاکت چرمی مردانه آیدل به خوبی ست می شوند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

3 Eye Dr. Marten Shoe

این کفش های کلاسیک دارای 3 چشم به رنگ مشکی بوده و با لباس های غیر رسمی یا شیک بخوبی ست می شوند. بسیار با دوام و راحت می باشند. پوشیدن این بوت ها با کت قهوه ای روشن ظاهر خوبی را به شما می دهد. دارای زیره ضخیم بوده و دارای رویه چرمی مات پتنت شده می باشد.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Steed 3 Eye Dr. Marten Shoe

تمامی کفش های دکتر مارتین ضخیم و بزرگ نیستند. کفش های استید تری ای دارای چرم مشکی بسیار شیک می باشند. این کفش ها همراه با یک بلوز و کت پشمی شما را برای زمستان سرد آماده می کنند. با لباس های غیر رسمی بسیار خوب دیده شده ولی می توانند با لباس های شیک نیز جور شوند. کفش های دکتر مارتین برای بسیاری از لباس ها مناسب می باشند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Classic Monkey Dr. Marten Boot Black Brown

آنها ورژن متوسطی از استایل DM کلاسیک می باشند. دارای دو سایه قهوه ای و مشکی بوده و با لباس های زمستانی شما بخوبی کار خواهند کرد. ضخامت آنها کمتر از بوت های استاندارد بوده و شما می توانید آنها را با شلوارها یا جین ها بپوشید بدون اینکه پای شما را بزرگتر نشان دهند. چکمه های چرمی بهترین گزینه ها برای مردان در زمستان می باشند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Timberland

این کفش ها یکی از معدود کفشها در لیست ما می باشند که انگلیسی نیستند. برند آمریکایی مگا برای چندین قرن است که در حال تولید کردن بوت می باشد. این بوت ها در باران ضد آب بوده و برای زمستان بسیار خوب می باشند.

Timberland 6 Lace Up Boot Gold

آنها احتمالا به راحتی قابل تشخیص از بوتهای تایمبرلند هستند. این بوت های طلایی یادآور ستاره های هیپ-هاپ 90s همراه با تی شرت های سفید کیسه ای و یک جفت شلوار دونگاریس می باشند. خوشبختانه ما از آن زمان به بعد کمی تغییر کرده ایم. این بوتها با جین های نودی بسیار خوب بوده و تی شرت ادوین به رنگ خاکستری و آبی می تواند ترکیب خوبی را با بوتهای طلایی بدهد.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Timberland 6 Lace Up Boot Black

گزینه سیاه به وضوح انتخاب اول برای زمستان است. این بوتها با بیشتر لباسهای شما در طول ماهای سرد مناسب می باشند. آنها به اندازه رنگهای طلایی یا شنی برجسته و تو چشم نیستند که این بدین معنی نیست که آنها چشمگیر نیستند. می توانید آنها را با یک جین تیره تر و کت بزرگ ست کنید که ظاهر شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گذاشت.

کفش های شیک زمستانه مردانه

G.H.Bass Co.

آنها شهرت خوبی برای ساخت برخی از کفش های راحتی باور نکردنی دارند، اما در زرادخانه خود نیز دارای چکمه هایی هستند. برخی از طرح های چرمی آنها را بررسی کنید. آنها دو گزینه از کمپ موک رنجر به رنگ قهوه ای کمی تیره و نیز لیندون مید رنجر بوت به رنگ سرمه ای را دارند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

بروگوهای مردانه

بروگوها یک طراحی کفش کلاسیک مردانه می باشند. آنها در ابتدا برای پوشیدن برای بیرون از خانه طراحی شدند، بروگوهای کنونی برای هر موقعیتی مناسب می باشند. دکتر مارتنز کفش کلاسیک را با طراحی هادسون می سازد. کفش های قهوه ای با لباس های بیرونی به خوبی کار می کنند ولی بروگوهای مشکی برای ایجاد ظاهر شیکتر بسیار بسیار خوب می باشند.بروگوهای قهوه ای روشن نیز برای انتخاب و پوشیدن در زمستان بسیار خوب می باشند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Brogue Boots

بوتهای بروگو برای زمستان بسیار خوب می باشند و یک جفت از آنها می تواند کلکسیون لباس های شما را بسیار خوب کند. اگر بخواهید از بقیه متفاوت تر دیده شوید پیشنهاد می کنیم که یک جفت از آنها را امتحان کنید.

بوت های مردانه ولینگتون

به نظر می رسد که بوتهای ولیس اولین انتخاب برای تابستان برای شرکت در جشنواره ها باشد ولی این بوتها با داشتن ویژگی ضد آب بودن برای زمستان نیز بسیار خوب می باشند. درواقع وقتی که به برند فکر می کنید فقط یک برند به ذهن شما خواهد آمد و آن برند ولیس می باشد.

Hunter

هانتر ولیس یکی دیگر از بوتهای بریتانیایی کلاسیک می باشد. ابتدا این کفش ها نورس بریتیش رابر کمپانی نامیده می شدند که سپس به نام مدیر آن یعنی هانتر تغییر نام دادند. دارای رنگهای مشکی، سرمه ای و سایه های مختلف سبز می باشند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

بوتهای مردانه چلسی

آنها بوتهای کلاسیکی بوده که با شلوارهای جین بسیار خوب به نظر خواهند رسید. هرکسی می خواهد که یک جفت بوت چلسی جیر قهوه ای را داشته باشد. رنگ مشکی آن نیز برای لباس های مشکی مناسب می باشد.بوتهای مچی مردانه همه جا وجود دارد ولی طراحی اصلی آن به ویکتوریای انگلیس برمی گردد. اما در دهه 1339 با روشهای بسیار پیشرفته ای تغییراتی روی ظاهر آنها داده شد.

Hudson Boots

چکمه های هادسون چلسی یک انتخاب بسیار خوب برای زمستان است اما آنها را از قبل برای جلوگیری از آسیب دیدن چرم جیر محافظت کنید. کرپ پروتکت یک انتخاب بسیار خوب برای محافظت از کفش های ورزشی تا کفش های جیر می باشد. این کار زیاد زمان بر نمی باشد و ارزش وقت صرف کردن را دارد اینکه شما یک جفت کفش تازه ای در طول تابستان داشته باشید.

این بوتها با یک جفت شلوار جین اسکینی مردانه آیدل همراه با تی شرت سفید و یک کت فراه بسیار شیک تر دیده می شوند. در زمستان روی یک کت و شلوار مناسب سرمایه گذاری داشته باشید زیرا کت و شلوار مناسب هر لباسی را شیک تر می کند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

بوتهای مردانه بیابانی

بوتهای بیابانی شاید غیر رسمی تر از بوتهای چلسی به نظر برسند ولی این بدین معنی نیست که آنها شیک نیستند. شما می توانید یک جفت چرم جیر یا کلاسیک دریافت کنید. کفش جیر یک راه آسان برای ساخت لباس غیر رسمی شیک می باشد ولی هیچ دلیلی برای عدم پوشیدن آنها با کت و شلوار وجود ندارد. ما دو استایل را که می توانید برای فصل زمستان آینده بپوشید را ارائه می دهیم.

Clarks Desert Boot Black

بوتهای بیابانی جیر مشکی از بوتهای کلارک با ظاهر شیک تر بیشتر جور درمی آیند ولی آنها با یک شلوار جین مشکی اسکینی بهترین می باشند. این بوتها را با کت سرمه ای شیک بپوشید. علاوه بر مشکی رنگهای جیر خاکستری و یا چرم قهوه ای را نیز دارند.

کفش های شیک زمستانه مردانه

Clarks Desert Boot Brown

این بوتها گزینه های قابل اعتمادی برای انتخاب می باشند. ولی باید آنها را از رطوبت محافظت کنید. هیچ کسی دوست ندارد که باران کفش های جیر اش را رنگی کند. این بوتها با هر بلوز رنگی به خوبی عمل کرده ولی قرمز تیره با جین های مشکی بخوبی کنتراست دارد. می توانید با این بوتها یک کیف هرسچل را نیز بردارید.

کفش های شیک زمستانه مردانه

راهنمای سریع برای کفش های شیک زمستانی مردانه

نکات

با داشتن لباس های غیر رسمی می توانید از شیک ترین کفش ها استفاده کنید. اینکه آیا یک جفت کفش شیک دکتر مارتینز یا یک جفت بوت تایمبرلند شما می توانید همیشه چیزی را با توجه به ظاهرتان انتخاب کنید. شیک ترین کفش ها اغلب به سادگی تمیز شده ولی بایستی اگر کفش جیر دارید آنها را بخوبی محافظت کنید. آنها وقتی که شما برای اولین بار می پوشید خیلی شیک به نظر می رسند ولی اگر خراب شوند مجبورید دور بیاندازید.

ما نگاهی به برخی از کفشهایی که در دسترس بودند انداختیم. ولی اگر می توانید چیزهایی را که دوست دارید را ببینید، سایت را بررسی کنید تا ایده های بیشتری از آنچه که می توانید بپوشید بدست آورید.