راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی مکسی

  • حساب کاربری
    1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
    پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد. در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید. برای تغییر ایمیل،اصلاح کد ملی، لغو خبرنامه و حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info[at]maxi[dot]ir ایمیل بزنید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
    2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر گذرواژه حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
    پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که گذرواژه برای شما ارسال می‏‌شود.
    3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
    پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
  • ثبت و پیگیری سفارش
    1- دوست دارم از فروشگاه اینترنتی مکسی خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
    پاسخ: علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت فروشگاه اینترنتی مکسی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه اینترنتی مکسی با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین فروشگاه اینترنتی مکسی با تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه پوشاک و مد نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی مکسی استفاده کنید.
    2- آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی مکسی، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید. با عضویت در فروشگاه اینترنتی مکسی می‌توانید: - سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید - به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید - نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید - در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
    3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
    4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی مکسی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
    پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به فروشگاه اینترنتی مکسی، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
    5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
    پاسخ: فروشگاه اینترنتی مکسی با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 10006654199374 تنها شماره‌‌ی است که فروشگاه اینترنتی مکسی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی مکسی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی مکسی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info[at]maxi[dot]ir اطلاع دهید. همچنین این شماره‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فروشگاه اینترنتی مکسی را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
    6- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
    پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند. 7- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
    پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید. 8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه اینترنتی مکسی تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی مکسی با شما تماس خواهند گرفت. 9- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
    پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
  • کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مکسی
    1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
    پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مکسی تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. همچنین می توانید سوالات خود را با کارشناسان مکسی در میان گذارید.
    2- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
    پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فروشگاه اینترنتی مکسی تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
    3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
    پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی با وضعیت "موجود" مشخص شده، موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود. همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
    4- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه اینترنتی مکسی محدودیتی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه اینترنتی مکسی وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.
    5- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
    پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.
    6- آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟
    پاسخ: لازم به ذکر است که تمامی کالاهای فروشگاه مکسی سفارش اتحادیه اروپا هستند و همچنین خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص می‌یابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.
  • پرداخت سفارشات
    1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همگی کاربران فروشگاه اینترنتی مکسی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
    2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
    3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
    پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان فروشگاه اینترنتی مکسی به مشتری اعلام خواهد شد.
    4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
    پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
    5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
    پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
    6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
    پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه اینترنتی مکسی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
    7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی امن است؟
    پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی مکسی که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی یا سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
    8- آیا امکان پرداخت در محل برای سفارشات ممکن است؟
    در حال حاظر خیر، فرایند سفارشات پس از واریز وجه اجرا خواهد شد.
  • ارسال و پردازش سفارشات
    1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
    پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه‏ روش‌های ارسال کالا مراجعه کنید.
    2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
    پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
    4- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
    پاسخ: زمان رسیدن سفارشاتی که با پست ارسال میشوند غیر قابل هماهنگی میباشد و سفارشات ارسال با پیک موتوری امکان هماهنگی برای تحویل را دارا میباشند.
    5- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
    پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند زمان پردازش تامین کننده و محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید. میانگین زمان ارسال سفارشات 5 تا 10 روزکاری میباشد ارسال شهرستانها بجز تهران ممکن است 2 تا 3 روز کاری بیشتر باشد.
    6- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مکسی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
    پاسخ: از آنجا که فروشگاه اینترنتی مکسی یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه اینترنتی مکسی امکان‌پذیر نیست.
    7- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
    پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه اینترنتی مکسی می‏‌شوند.
    8- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
    پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
    9- ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذیر است؟
    پاسخ: ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.
  • خدمات پس از فروش
    1- آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟
    پاسخ: کلیه محصولات که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و به غیر محصولات مرتبط با پوشاک زیر مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه اینترنتی مکسی همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه اینترنتی مکسی 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
    2- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
    پاسخ: هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مکسی، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
    3- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
    پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
    5- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
    پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
    6- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟
    پاسخ: طی قرارداد بین فروشگاه اینترنتی مکسی و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش فروشگاه اینترنتی مکسی محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
    7- می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
    پاسخ: در فروشگاه اینترنتی مکسی تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.
    8- گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟ پاسخ: به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
  • پیشنهادات شگفت انگیز مکسی
    1- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟
    پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان فروشگاه اینترنتی مکسی با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و کاربران فروشگاه اینترنتی مکسی می‌‏توانند با عضویت در خبرنامه مکسی هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
    2- آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
    پاسخ: طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.
    3- آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، فروشگاه اینترنتی مکسی تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.
    4- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟
    پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
  • قیمت محصولات
    1- آیا قیمت محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی مکسی به روز هستند؟
    پاسخ: بله، فروشگاه اینترنتی مکسی به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.
    2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
    پاسخ: در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم مکسی بن امکان پذیر است.
    3- آیا قیمت‌‏های فروشگاه اینترنتی مکسی نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
    پاسخ: سیاست قیمت‏ گذاری در فروشگاه اینترنتی مکسی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در فروشگاه اینترنتی مکسی کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از فروشگاه اینترنتی مکسی برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی مکسی قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. سیاست قیمت‌ گذاری در فروشگاه اینترنتی مکسی منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه فروشگاه اینترنتی مکسی از قبیل "مکسی بن" و "پیشنهاد شگفت انگیز" و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در فروشگاه اینترنتی مکسی بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.
    4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
    پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌‏شود.
  • نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی مکسی
    1- آیا فروشگاه اینترنتی مکسی در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟ پاسخ: فروشگاه اینترنتی مکسی در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه فروشگاه اینترنتی مکسی از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info[at]maxi[dot]ir به فروشگاه اینترنتی مکسی اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر فروشگاه اینترنتی مکسی برای خرید تنها باید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مکسی مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.