چگونه یک کت و شلوار را در تابستان بپوشیم و ظاهر خوبی را اراﺋـه دهیم؟

اتخاب هوشمندانه در گرمای تابستان می تواند کار سختی باشد، بنابراینفهرستی از نکات و ترفندهای لازم برای نحوه پوشیدن یک کت و شلوار در تابستان و در عین حال اراﺋـه ظاهری خوب و مناسب برای شما تهیه کردیم.

بطور حتم شما نیز در مقاطعی از تابستان، گرمای شدید و خفه کننده ای را در حین جابجایی با وسایل نقلیه عمومی پشت سر گذاشته اید، مگر اینکه امکان این را داشته باشید که هر روز در یک اتاق با سیستم تهویه بسیار خوب از محل کار به منزل بروید!

علی رغم اینکه هدف از پوشیدن کت و شلوار در اصل اراﺋـه ظاهری مناسب می باشد، اما اینکه در نهایت طوری در دفتر کارتان بنظر برسید که گویی در پیراهن خود حمام گرفته و سپس با آن خوابیده اید، بیشتر از یک احتمال است. با این وجود، برای آندسته از افرادیکه چاره ای جز پوشیدن کت و شلوار در محل کار خود ندارند، هنوز چند ترفند هست که می توان انجام داد تا پوشیدن یک کت و شلوار بویژه در گرمای تابستان کمتر از آنچه که هست دلهره آور باشد.

در متن پیش رو راهنمای ساده ای را در خصوص نحوه پوشیدن یک کت و شلوار تابستانه و اجتناب از نمایش ظاهری غیر حرفه ای، برای ملاحظه شما اراﺋـه داده ایم.

مچ پایتان را در معرض قرار داده و اجازه بدهید هوا با پوستتان در تماس باشد.

با اینکه شلوارهای پذیرفته شده برای پوشیدن در قرارهای تجاری، شلوار هایی را شامل می شوند که کمی چین می خورند(در این گونه شلوارها در محل تلاقی لبه شلوار با کفش هایتان یک چین خوردگی مختصر ایجاد می شود) یا کمی بیشتر، اما نبود این چین خوردگی در تابستان هوارسانی خیلی بهتری را برای پاها در ناحیه مچ فراهم می کند. پس یک شلوار کوتاه که برای قرارهای رسمی خودمانی مناسب می باشد را انتخاب کرده و بپوشید.

چگونه یک کت و شلوار را در تابستان بپوشیم و ظاهر خوبی را اراﺋـه دهیم؟

از پوشیدن جوراب صرف نظر کنید.

اخیراً به شما نشان دادیم که چطور بدون استفاده از جوراب در تابستان لباس بپوشید، که اگر اکنون نیز در نظر دارید در خصوص کت و شلوارهای رسمی و اداری تابستانه خود همین روند را پیش رو بگیرید، ارزش بازدید مجدد را دارد. فقط به یاد داشته باشید که این ظاهر با یک کت و شلوار غیر رسمی بهتر به چشم می آید، بعلاوه به چند جفت جوراب رنگ پا نیز برای کاهش احتمال تعرق در پاهایتان نیاز خواهید داشت.

کراوات را برای آخرین مرحله نگه دارید.

بطور ایده آل، شما در ماه های گرم تابستان نیازی به استفاده از کراوات نخواهید داشت اما چنانچه پوشیدن کراوات در محل کارتان الزامی باشد پس حتماً آنرا آخر از همه در زمانیکه به دفتر رسیدید بپوشید. چراکه یک یقه بسته و تنگ، تنها مسیر رفت و آمد شما به محل کارتان را ناراحت کننده تر از آنچه که هست خواهد کرد.

کت و شلوار تابستانه نباید آستر داشته باشد، پس فراموشش کنید!

اگرچه این گزینه ای برای انتخاب همه بشمار نمی رود، اما اگر شما قصد دارید یک کت و شلوار تابستانه خریداری کنید، بدنبال کتی باشید که نیمه آستر یا بدون آستر است و پارچه آن سبک بطور مثال از جنس کتان یا لینن می باشد، چراکه به هوارسانی کت کمک کرده و احتمال ایجاد لکه های ناخوشایند تعرق را کاهش می دهد.

یک کت و شوار با جنس پارچه خوش کیفیت انتخاب کنید.

چنانچه شما پیراهنی با جنس نامناسب همچون پلی استر انتخاب کنید، پس بطور حتم بمیزان زیادی در آن تعرق خواهید داشت. این نوع پارچه ها از فیبرهای دست ساز ساخته شدند و خاصیت هوارسانی ندارند و در نتیجه پوستتان فرصتی برای تنفس و خنک شدن نخواهد داشت. پس تعدادی پیراهن کتان که در گرما راحتی بیشتری برای شما فراهم می کنند، خریداری کنید و تفاوت را احساس کنید.

چگونه یک کت و شلوار را در تابستان بپوشیم و ظاهر خوبی را اراﺋـه دهیم؟