چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟

آیا می خواهید بدانید که چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟ برای پوشیدن لباس رسمی فقط با کمی راحتی بیشتر می توانید نکات و ترفندهای ما را بخوانید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

شما می توانید با انجام یکسری کارها و تنظیمات مناسب و اضافه کردن جزئیاتی به لباستان به راحتی یک یک کت و شلوار بسیار تشریفاتی و رسمی داشته باشید.

البته، ایده لباس پوشیدن به طور رسمی، به ویژه در بهار و تابستان، هیچ چیز جدیدی نیست.

به نظر می رسد که زودگذر بودن مد کفش های ورزشی باعث شده است که آنها بیشتر، یک ساله باشند مثل مد شدن کفش های ونس اوتنتیک سفید تر و تازه همراه با شلوار کتان و کت مناسب در سال 1394. همانطور که یک کفش می تواند ظاهر بیرونی شما را بسازد، اضافه کردن یک جفت کفش جیر مخصوص دویدن به مجموعه لباسهایتان می تواند گزینه دیگری باشد.

چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟

چیزهایی که باید بدانید

روشهای زیادی برای ایجاد ظاهر رسمی در پوشش شما وجود دارد: تی شرت های برتون، لباسهای بافتنی فصلی و پیراهن های دنیم می توانند بصورت لایه ای پوشیده شوند. یک ایده در مورد پوشیدن لباس ها بصورت لایه لایه این است که آب و هوای مناسب برای ما را فراهم نماید مخصوصاً اگر ما در فصل پاییز یا زمستان باشیم این گزینه اهمیت بیشتری خواهد داشت.

شما باید کمی از دیگران الهام بگیرید تا آنچه را که در ذهنتان است را بدست بیاورید.

چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟

اضافه کردن لباس های مناسب به مجموعه لباسهای روزانه تان

مخلوط کردن لباس های شیک با فیت غیر رسمی اغلب چیزی است که همه ما دوست داریم.

با این حال اضافه کردن لباس های مناسب به مجموعه لباس های روزمره تان هیچ آسیبی نمی رساند. وسوسه شدن به دورانداختن شلوارهای جین، کفش های ورزشی و پیراهن شطرنجی یونیفرم مردانه یک کار سختی می باشد.

فیت درست را داشته باشید

سادگی و راحتی چیزهایی نیستند که رواج داشته باشند. آنها اصلاحات اساسی هستند که می توانند تفاوت ایجاد کنند. همانطور که اغلب مردم هم ادعا می کنند چیز مهم این است که شما مطمئن باشید که لباسی که شما انتخاب می کنید به درستی فیت شما باشد.

چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟

پوشیدن یک ژاکت بلیزر با ظاهر غیر رسمی یک چیز نامناسبی خواهد بود. مواظب باشید که شبیه یک معرفی کننده تاپ جیر به نظر نرسید. بنابراین مطمئن باشید که بلیزر شما تیز و مدرن بوده و شلوار جین شما کهنه و قدیمی نمی باشد.

شما همیشه می توانید به پیراهن های آکسفوردی تکیه کنید

یک پیراهن کلاسیک آکسفوردی ممکن است چیزی باشد که در اتاق خواب شما آویزان است ولی شما هیچ توجهی به آن به عنوان یک تکه لباس رسمی نکرده باشید. شما می توانید آن را بدون کراوات همراه با شلوار شیک یا یک کت و شلوار بپوشید. این یک آیکونی از استایل مردانه می باشد که بسیار مناسب و درخور می باشد.

چطور یک لباس رسمی را بصورت غیر رسمی بپوشید؟

امیدوارم این پیشنهادات و راهنمایی ها به شما کمک می کند تا از پوشیدن این مدل لباس ها لذت ببرید و شاید بتوانید چیزی جدید به کار خود اضافه کنید.