چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید

ما در اینجا شما را راهنمایی می کنیم که چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

شما کافیست هنگام صبح سوار قطار شوید تا متوجه شوید که افرادی که برای رفتن به سر کار کفش های ورزشی می پوشند کار خاصی انجام نمی دهند. تنها کاری که آنها می کنند این است که بجای کفش های راحتی یا کفش های بند دار، یک جفت کفش ورزشی را انتخاب می کنند. آنها بدون شک هنگام وارد شدن به اداره متفاوت خواهند بود.

این چیزی است که قبلا در مورد آن بحث شده است ولی ممکن است که شما بخواهید برای رفتن به سر کار کفش های ورزشی بپوشید و هنوز هم تیز و حرفه ای به نظر برسید. بنابراین بایستی یک جفت کفش ورزشی مناسب و متناسب با لباس هایتان انتخاب کنید.

چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید

یک دست لباس فیت لاغر و اندامی

انتخاب یک دست کت و شلوار دارای فیت اسلیم با یک جفت کفش ورزشی مشکی شگفت آور خواهد بود. این حالت یک جایگزینی برای کت و شلوارهای سنتی می باشد که پوشیدن کفش نامتعارف با آنها بیش از حد عجیب و غریب به نظر خواهد رسید.

اگر می خواهید که بیش از حد ظاهر غیر رسمی داشته باشید می توانید یک پیراهن و یک ژاکت مخصوص ورزشی و یا یک تی شرت و یک ژاکت مخصوص ورزشی انتخاب کنید. این حالت استایل شما را متعادل کرده و کمک می کند که شما ظاهر غیر رسمی و شیکی داشته باشید.

چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید

جین های شیک

اگر می خواهید شیک بپوشید، انتخاب یک جفت شلوار جین شسته و راسته همراه با یک جفت کفش ورزشی می تواند ظاهر غیر رسمی و بسیار بسیار خوب را به شما بدهد. برای متعادل کردن آن و اینکه بیش از حد غیر رسمی به نظر نرسد می توانید یک پیراهن آکسفوردی اتوکشیده پوشیده و یک کمربند نیز برای تکمیل کردن ظاهرتان به لباس هایتان بیافزایید.

چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید

چینوی اسلیم

اگر شما احساس می کنید که جین ها زیاد غیر رسمی می باشند، می توانید کتان را انتخاب کنید چون گزینه ی شیک تری می باشند. شما می توانید کتان را با یک تی شرت اسلیم فیت ساده یا یک پیراهن آکسفوردی کلاسیک ست کنید. مطمئن باشید که همه لباسهایتان کاملاً اتوکشیده باشد. شما کفش های ورزشی را برای سر کار می خواهید بپوشید بنابراین همه چیز بایستی تا جایی که ممکن است با هم ست باشند.

چطور کفش های ورزشی را برای سر کار بپوشید