لباس های شیک-غیر رسمی برای A/W15

ظاهر شیک-غیررسمی چیزی است که هر مردی باید نحوه پوشیدن آن را بدانداینکه از چه ترکیباتی استفاده کند. این راهنمای ما به شما نحوه این طور لباس پوشیدن را نشان خواهد داد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

اکثر ما در جاهایی کار می کنیم یا به جاهایی می رویم که نیاز به کد پوشش غیررسمی-شیک دارند. اینکه آیا شما به دفتر کار می روید و یا برای سپری کردن روزتان به بیرون می روید، یک لباسی را باید انتخاب کنید که می توانید ترکیبی از ظاهر غیر رسمی و ظاهر شیک را برای پوشش تان انتخاب کنید.

انتخاب لباس برای رفتن به اداره

لباس های شیک-غیر رسمی برای A/W15

اگر اداره شما دارای کد لباس می باشد، این ممکن است شامل شما نشود ولی با این حال اگر اداره شما اجازه پوشیدن هر آنچه را که شما می خواهید را به شما بدهد می توانید مطالب ما را دنبال کنید. انتخاب لباس برای اداره می تواند مشکل باشد مخصوصاً اگر شما مجبور نباشید که هر روز کت و شلوار بپوشید، اما با ترکیب کردن رنگها و پارچه ها می توانید ظاهر خوبی را برای خود بسازید.

سعی کنید بلوز یقه رول خاکستری رنگ بپوشید که برای اداره به اندازه کافی شیک و برای بیرون از اداره نیز به اندازه کافی غیر رسمی می باشد. آن را با یک شلوار خاکستری ست کنید که ممکن است عجیب به نظر برسد ولی پوشیدن لباس هم رنگT حالت کلاسیک داشته و رنگ خاکستری جزء رنگهایی می باشد که می توانید با آن سایه های مختلفی را بپوشید. برای روشن تر دیده شدن لباس رویی تان می توان یک لباس تیره تری را برای پایین انتخاب کنید.

درنهایت برای ایجاد حالت کلاسیک بیشتر می توانید یک اورکت مشکی از روی بلوز بپوشید و آن را با یک جفت کفش راحتی پنی ست کنید.

لباس های شیک-غیر رسمی برای A/W15

انتخاب لباس برای رفتن به رستوران برای شام

رفتن به شام یکی از آن چیزهایی است که شما نمی دانید چه اتفاقی می افتد، به خصوص اگر شب باشد. با توجه به جایی که می روید، می خواهید لباس بپوشید، اما برای شام هیچ چیز بهتری به غیر از یک جفت شلوار جین شیک وجود ندارد.

ساده نگه داشتن آن یک نکته کلیدی می باشد. اگر که نمی خواهید که ظاهر شما با داشتن جزئیات خیلی رنگی زیاد خودنمایی بکند می توانید یک پیراهن سفید یقه دکمه دار ساده از برند لویس را انتخاب کنید که یک پیراهن شیک ولی دارای تن رنگ پایین تر از یک پیراهن رسمی می باشد. می توانید آن را با یک جین مشکی تمیز و اتوکرده شیک ست کنید.

می توانید لبه های پایین شلوارتان را به بیرون تا کنید طوریکه کمی از مچ پای شما دیده شود و یک جفت کفش بروگو از بیس لاندن را برای خودتان انتخاب کنید که به دلیل داشتن زیره ضخیم و شیک بودن یک انتخاب بسیار خوب می باشد و رنگ ضعیف تری را نسبت به کفش های رسمی انتخاب کنید. یک ساعت بند مشکی با صفحه نقره ای بپوشید که این کار جزئیات بیشتری به ظاهر شما اضافه می کند. تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که چیزی نیست که همه چیز را از بین ببرد.

لباس های شیک-غیر رسمی برای A/W15

پوشش غیر رسمی

یک راه داشتن پوشش غیر رسمی برای اداره یا بیرون یا رستوران برای شما، پوشیدن یک دست کت و شلوار با تن رنگی پایین تر از سایر تیکه های لباس هایتان می باشد، بنابراین بجای پوشیدن یک پیراهن ، یک کراوات سفید با آن بهتر کار خواهد کرد.

یک بلیزر خاکستری تیره با کت و شلوار غیر رسمی به خوبی ست می شود ولی نباید زیاد تیره باشد که حالت رسمی به ظاهر شما بدهد. ولی برای حفظ شیک و غیر رسمی بودن بایستی تاحدی تیره باشد. می توانید آن را با یک تی شرت سفید ساده ست کنید و پایین آن را داخل شلوار بگذارید. و اگر برای شما امکانش هست برای داشتن ظاهر تمیز تر و صاف تر می توانید از پوشیدن کمربند اجتناب کنید.

یک جفت کفش ورزشی سفید انتخاب و برای ایجاد نهایت حالت شیک-غیررسمی لبه های پایین شلوارتان را به بیرون تا کنید. کفش های ورزشی با یک کت و شلوار بی نهایت محبوب و دوست داشتنی بوده و هر فردی آن را دوست دارد.

لباس های شیک-غیر رسمی برای A/W15