بوت ها را چطور بپوشیم

بوتها یکی از پرطرفدارترین کفش ها هستند، اما همه نمی دانند چگونه آنها را بپوشند. ما اینجا شما را با نحوه پوشیدن این کفش های همه کاره آشنا می کنیم.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

بوت ها از زمانی که مردم برای اولین بار شروع به پوشیدن کفش کرده اند، پدیدار شده اند و از تنوع زیادی برخوردار بوده اند. بوت های کابویی، بوت های چلسی، بوت های چوکا همه آنها ظاهر منحصر به فردی دارند و این بدان معنی است که حداقل یکی از آنها برای شما مناسب است.

هیچ استایلی وجود ندارد که یک بوت مناسب آن نباشد. برای آنها فقط یک قاعده و قانون وجود دارد و آن کیفیت خرید می باشد. اگر بوتها به موقع تعمیر شوند سالهای زیادی برای شما کار خواهند کرد.

غیر رسمی

مجموعه غیر رسمی جایی است که شما می توانید بیشترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما به دنبال چیزی هستید که ظاهر شما را کمی برجسته تر کند و در عین حال با بقیه لباس های شما متناسب باشد، بوت های چلسی مناسب خواهند بود. این بوتها از زمان 1339 بریتانیا بوده و با یک جفت اسکینی بسیار بسیار خوب دیده شده و با رنگهای متنوع مناسب می باشند.

شما می توانید نوع پاشنه ساده با رنگ مشکی کلاسیک یا قهوه ای را داشته باشید یا برای جذابیت بیشتر می توانید نوع پررنگتر و با پنجه های تیزتر را انتخاب کنید. شما همچنین اگر میخواهید چیز عجیب غریبی داشته باشید می توانید بوت های مدل نظامی یا بوت های کابویی را انتخاب کنید فقط باید بقیه لباس های شما هماهنگ باشند.

بوت ها را چطور بپوشیم

رسمی

اگر میخواهید بوتی را انتخاب کنید که با کت و شلوار بپوشید، پیدا کردن گزینه مناسب مشکل خواهد بود. شما نمی توانید با یک جفت بوت کابویی به یک جلسه کاری بروید ولی می توانید بوت های چوکا را امتحان کنید. این بوتها شبیه کفش های شیک بنددار می باشند ولی چون بوت هستند دوام بیشتری نسبت به آنها داشته و پوشیدن آنها راحت است. این بوت ها با یک کت و شلوار ظاهر بسیار خوب دارند ولی اگر میخواهید ظاهر غیر رسمی و شیک تری داشته باشید می توانید آنها را با شلوار جین شیک و یک ژاکت بپوشید.

بوت ها را چطور بپوشیم

فیت فعال

بوتها برای افراد کاشف و مردمی که واقعاً نیاز به کفش هایی برای دوام آوردن در کوه و دریا و هر چیزی بین آنها دارند ساخته شده اند. اگر شما یک فرد فبسیار خوب هستید و می خواهید یک جفت بوت مناسب داشته باشید شما به بوتی نیاز دارید که دوام زیادی داشته باشد. بوتهای تایمبرلند گزینه های مناسبی برای شما می باشند چون بسیار بادوام اند.

زیره این بوتها ضخامت مناسبی داشته و به اندازه کافی بلند هستند که از رفتن آب باران در پای شما جلوگیری کنند و دارای بند بوده بنابراین شما می توانید آنها را به آسانی متناسب با اندازه پایتان تنظیم کنید. می توانید آنها را با بهترین لباسهای اکتیو خود پوشیده و به پیاده روی بروید. برای داشتن یک بوت فستیوالی تر، داشتن یک جفت ویلیس ضروری می باشد. داشتن یک جفت بوت ویلیس و فستیوال بسیار بهتر خواهد بود.

بوت ها را چطور بپوشیم