بهترین های ساعت مچی مردانه

یک ساعت خوب شایستگی نامگذاری به عنوان ساعت ماه را دارد. به همین دلیل ما در اینجا برند نیکسون را به عنوان ساعت ماه نامگذاری می کنیم.

ساعت های این فصل با برندهای مختلف در فروشگاه اینترنتی مکسی می باشند که نشان دهنده آخرین طرح های ما برای انتخاب و خرید می باشند. برای این ماه ما برند گولد تایم تلر واچ از نیکسون را داریم که یکی از بهترین ساعت های مچی برای هر مردی در این فصل می باشد.

یک ساعت می تواند یکی از بهترین اکسسوری های آقایان باشد و این توانایی را به فرد می دهد که با داشتن آن جزئیات بیشتری به ظاهر خود بیافزاید.

رنگهای کاملا طلایی ساعت های مچی به نظر می رسد که بیش از حد براق و چشمگیر باشد ولی شما می توانید با انتخاب ظاهر ساده تر برای بقیه لباس هایتان رنگ براق آن را خنثی کنید. سعی کنید با ساعتهای مچی طلایی لباسهای خاکستری یا مشکی بپوشید. این کار باعث حفظ تن استایل شما شده و این امکان را به شما می دهد که همه چیز را با این ساعت برای بیرون بپوشید.

سعی کنید با آنها یک سویشرت ساده بپوشید که این سویشرت های ساده بایستی از اجزاء ضروری کلکسیون لباس هر مردی می باشند. آنها را با یک شلوار جین مشکی راسته و تنگ ( یک شلوار آبی یا نیلی نیز با آن ست می شود) و برای راحتی با یک جفت کفش ورزشی مشکی ست کنید.

بهترین های ساعت مچی مردانه

به غیر از ساعت های تماماً طلایی، گزینه های دیگری نیز در فروشگاه مکسی برای انتخاب شما وجود دارند. اگر می خواهید که ظاهر کلاسیکی داشته باشید می توانید ساعت های مشکی و طلایی را انتخاب کنید که هنوز عنصر طلایی خود را داشته ولی با داشتن بند مشکی بسیار انعطاف پذیر بوده و با پوشش شما سازگاری بیشتری خواهد داشت.

نوع دیگری از ساعت های کلاسیک ، ورژن نقره ای و طلایی از برند تایم تیلور می باشد. بند فلزی این ساعت باعث انعطاف پذیری بیشتر آن شده و برای پوشیدن برای اداره یا مراسم های رسمی تر و نیز پوشیدن با لباس های غیر رسمی بسیار خوب می باشد.

بهترین های ساعت مچی مردانه