بهترین برند ساعت این ماه

برند دنیل ولینگتون، برندی می باشد که ما آنرا می شناسیم و دوست داریم و فکر می کنیم که بهترین برند ساعت ماه می باشد.

در فروشگاه مکسی تصمیم گرفتیم که یک ساعت را به عنوان بهترین برند ساعت ماه به شما معرفی کنیم. دنیل ولینگتون برندی است که برای شما ساعتهای بی نظیر، کلاسیک و مدرنی را به ارمغان آورده است.

دنیل ولینگتون برند سوئدی بوده که پس از راه اندازی توسط فیلیپ تایسندر، مدت زمان زیادی طول کشید تا اینکه در نهایت او با دانیل ولینگتون ملاقات کرد. تایسندر دید که آقای ولینگتون یک ساعت ساده و طرح کلاسیکی را پوشیده که بسیار شیک و کلاسیک بود از این رو تصمیم گرفت که برند خود را کاملا براساس آن خلق کند.

ظاهر

برای داشتن یک ظاهر جذاب تر چرا این ساعت بند چرمی مشکی کلاسیک را که دارای صفحه نقره ای می باشد را امتحان نمی کنید. این ساعت با یک کت و شلوار برای اداره یا موقعیت رسمی تر بسیار خوب می باشد. سعی کنید آنرا با کت تک و شلوار های کتان فروشگاه مکسی خرید کنید که با داشتن فیت اسلیم و برش کلاسیک بخوبی عمل کرده و می توانید لبه های پایین شلوارتان را به بیرون تا کنید و آنها را بایک جفت کفش مردانه دربی ست کنید. شاید زیادی مشکی به نظر برسد ولی واقعاً کلاسیک می باشد.

بهترین برند ساعت این ماه

ظاهر 2

ساعت های دنیل ولینگتون انعطاف پذیر بوده و با هر نوع لباسی سازگاری دارند. شما می توانید آن را با هر استایلی ست کنید و ظاهر خود را بسیار خوب نشان دهید. این ساعت ها بی نظیر بوده و شما می توانید برای سالها آنها را داشته باشید.

اگر می خواهید که ظاهر غیر رسمی داشته باشید مدل بند ناتو بهترین خواهد بود. بندهای آبی و سفید این ساعت، آن را انعطاف پذیر ساخته و می تواند با هر لباسی پوشیده شده و زیبا دیده شود. می توانید آن را با یک پیراهن یقه دکمه دار سفید و ساده و یک شلوار راسته مشکی بپوشید. برای راحتی بیشتر آنها را با یک جفت کفش ورزشی مشکی و یک ژاکت بومبر مشکی نظیر آلفا ایندستری ست کنید.

بهترین برند ساعت این ماه

یک ویژگی بسیار خوب در مورد این ساعت های دنیل ولینگ تون این است که این ساعت ها با هر چیزی ست شده و زیبا دیده می شوند. مهم نیست که بند آن چه رنگی باشد ( قهوه ای ، مشکی، کانواس) آنها این توانایی را دارند که ظاهر شما را تغییر داده و هنوز هم ظاهر کلاسیک و بی انتهای شما را حفظ کنند.

ما در فروشگاه مکسی این ساعت ها را با بندهای کانواس عرضه میکنیم که با هر رنگی ست شده و شما دیگر نگران این نخواهید بود که آنها را با چه رنگ لباسی بپوشید. ساعت های بند چرمی نیز از دیگر طرح های منحصر به فرد می باشند که کلاسیک و بی انتها بوده و ما به شما نوع بند چرمی مشکی دارای صفحه طلایی را پیشنهاد می کنیم که شیک بوده و به شما اعتماد بنفس می دهد.

بهترین برند ساعت این ماه