3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

پیراهن پاییزه یکی از اجزاء اصلی کلیکسیون پوشاک مردانه می باشد شما می توانید بدون توجه به برش و طرح آن همیشه یکی از آنها را داشته باشید که مناسب برای هوای بیرون بوده و شما را گرم و شیک نگه خواهد داشت.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

روشهای بسیار زیادی برای پوشیدن پیراهن های غیر رسمی برای موقعیت های شیک تر وجود دارد. در این راهنما ما بهترین پیراهن های پاییزی را که می توانید در روزهای تعطیل بپوشید را معرفی می کنیم.

پیراهن شطرنجی

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

پیراهن شطرنجی یکی از اجزاء اصلی و کاربردی می باشد که شما می توانید به عنوان یکی از لباس های شیک در کنار بقیه لباسهایتان داشته باشید. می توانید این پیراهن ها را با شلوار جین و یک تی شرت ساده بپوشید که ظاهر غیر رسمی به شما داده و یک روز راحتی را داشته باشید. همچنین می توانید دکمه های جلوی آنها را بسته و با شلوار کتان همراه با یک کمربند و بلیزر خوب پوشیده و لبه های پایین پیراهن را داخل شلوار بگذارید. بسیار خوب ترین پیراهن برای این ظاهر، پیراهن شطرنجی سبز رنگ از فروشگاه مکسی می باشد که بسته به اینکه چقدر می خواهید شیک یا غیر رسمی باشید، می توانید آنرا با جین تیره تر نظیر جین راسته یا لوله تفنگی از برند نودی یا کتانی مشکی برند کارهارت و یک بلیزر از فروشگاه مکسی ست کنید.

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

پیراهن شطرنجی را می توانید با یک کت و شلوار برای اداره نیز بپوشید که بایستی رنگ مناسبی را برای پیراهن انتخاب کرده و آن را با یک کراوات ست کنید و یا اینکه یک کراوات دارای رنگ کنتراست با پیراهن انتخاب کنید. این ظاهر برای روزهای هفته شما در اداره بسیار براق و شیک خواهد بود.

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

پیراهن دنیم

پیراهن دنیم در تمام اشکال خود یک قطعه ثابت در کمد لباس مردانه است. این پیراهن یکی دیگر از لباس های با دوام برای پوشیدن در مراسم های غیر رسمی می باشد. ولی این مد بسیار مدرن بوده و با سایر لباس ها و آیتم ها بسیار شیکتر دیده می شود. برای اینکه با پوشیدن یک پیراهن دنیم بهترین ظاهر را داشته باشید شما نیاز به پیراهن دنیم برش دار اسلیم فیت به رنگ آبی تیره یا نیلی دارید.

این پیراهن ها درست همانند شلوارهای جین با سایه های تیره تر، شیک تر دیده می شوند. بایستی روی برش های این پیراهن ها خیلی دقت کنید که دقیق باشند و دوخت مناسبی داشته باشند تا بتوانید با یک بلیزر و کتان بپوشید. یک پیراهن دنیم بسیار خوب برای داشتن ظاهر شیک تر در فروشگاه مکسی وجود دارد که به رنگ تیره تری بوده و دارای یک جیب روی سینه می باشد که ظاهر بسیار رسمی تری را به شما می دهد.

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

برای یک ظاهر دقیق چرا سعی نکنید پیراهن دنیم را با یک جفت کتان بپوشید، این کار چیزی متفاوت از شلوارهای معمولی سیاه را ایجاد می کند. یک شلوار از برند دیکیز که دارای یک ماده ضخیم تر بوده و راسته گشاد می باشد، که بسیار در روند فصل پاییز است، و با پوشیدن آنها با پیراهن دنیم تیره تر ظاهر بسیار خوب خواهید داشت. می توانید یک جفت کفش راحتی پنی را نیز با آنها ست کنید که ظاهر شما را آماده برای رفتن به اداره خواهد کرد.

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها

پیراهن اور

پاییز بهترین زمان برای معرفی کردن این پیراهن ها و خرید آنها می باشد. پیراهن اور یک قطعه ای ما بین پیراهن و ژاکت می باشد. ظاهر آن همانند پیراهن می باشد ولی نسبت به پیراهن گرمای بیشتری به شما می دهد و ضخیم تر است. نقطه کلیدی آنها این می باشد که این پیراهن ها طراحی و دوخت خوبی داشته و همه کاره و سازگارتر با هر شرایطی می باشند.

آنها برای پوشیدن بصورت لایه ای به عنوان یک لایه رویی برای پاییز و به عنوان یک لایه میانی برای صبح های سرد بسیار بسیار خوب می باشند. لویس برای شما یک پیراهن اور شطرنجی بسیار خوب را پیشنهاد می کند که هر دو سمت آن قابل پوشیدن است و می توانید آن را بصورت غیر رسمی با یک جین تنگ و یک جفت کفش ورزشی بپوشید و یا اینکه می توانید طرف شطرنجی آن را با یک کتان و یک جفت بوت ست کنید.

3مدل پیراهن سازگار و همه کاره پاییزه و نحوه پوشیدن آنها