بهترینکفش و اکسسوری مردانه برای پاییز

پاییز فقط زمان پوشیدن ژاکت، کاپشن و پالتو و لایه ای پوشیدن نیست بلکه زمان مناسبی برای کفش و اکسسوری نیز می باشد. پاییز بهترین زمان برای پوشیدن اکسسوری هایی مثل کلاه، کیف و کفش ها برای آقایان می باشد. در فروشگاه اینترنتی مکسی ما نه تنها به شما در مورد به روز کردن تمامی روندهای کلیدی این فصل مواردی را آموزش خواهیم داد بلکه اطلاعاتی را در مورد داشتن اکسسوری ها و کفش پاییزه نیز به شما یاداوری می کنیم.

کلاه های مردانه

بهترینکفش و اکسسوری مردانه برای پاییز

کلاه ها نه تنها باعث گرم نگه داشتن شما می شوند بلکه از سر شما نیز محافظت می کنند. بیشتر گرمای بدن از سر خارج می شود، بنابراین برای گرم نگه داشتن بدنتان ، سرتان را بپوشانید. در فروشگاه اینترنتی مکسی انواع مختلفی از کلاه ها را برای پاییز شما داریم.

کلاه های پشمی و کلاه های بوبل زمانی که پاییز و زمستان می آیند، جزء اجزاء اصلی لباس هستند. اما ترکیب آنها با یک کلاه باکت یا حتی یک کلاه کپ برای داشتن یک ظاهر پاییزی راحت چطور است. کلاه های برند ایتالیایی منلی را می توانید با پیراهن یقه دکمه دار و جین های مشکی ست کنید و با پوشیدن آن یک ظاهر غیر رسمی داشته باشید (یا این کلاه را می توانید در روزهایی که فرم موهای شما خوب نیست بپوشید).

بهترینکفش و اکسسوری مردانه برای پاییز

کیف های مردانه

برخی کیف ها در بعضی فصول مناسب تر از بقیه هستند. به عنوان مثال، کیف های بوم را بخاطر سبک بودنشان برای بهار و تابستان انتخاب کنید، اما زمانی که به پاییز و زمستان می رسید، بهتر است که یک کیف ضد آب با دوام تر خریداری کنید.

شما ممکن است برای کار، دانشگاه یا سفر، به یک کیف یا کوله نیاز داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی مکسی طیف وسیعی از کوله های با دوام را داریم که برای تقریبا هر استفاده ای مناسب هستند. کیف و کوله های برند هرشل به عنوان یک کیف دستی بسیار خوب، گزینه ای مناسب برای حمل هر چیزی است.

بهترینکفش و اکسسوری مردانه برای پاییز

کفش و بوت مردانه

وقت آن رسیده است که صندل ها و کفشهای بوم را کنار گذاشته و برای پاییز بوت بپوشید. وقتی که پاییز و زمستان می شود، بوت ها جزء اجزاء اصلی مجموعه پوشاک مردانه می باشد. آنها عملی، با دوام و بالاتر از همه خوب به نظر می رسد. با این وجود اگر شما طرفدار بوت های حجیم و بزرگ هستید، پس بوت های چوکا یا چلسی را انتخاب کنید تا ظاهر دقیق تر به خود بگیرید. شما هنوز هم می توانید از کفش های ورزشی در طول ماه های سردتر استفاده کنید، با این حال سعی کنید روی برخی از کفش های ورزشی محکم تر و با چسبندگی بهتر سرمایه گذاری کنید.

اگر احساس می کنید چیزی کمی شیکتر از اینها برای پاییز و زمستان نیاز دارید، می توانید یک بوت بروگو و مدرن امتحان کنید که به راحتی می توانید آن را به مجموعه لباس های روزمره خود اضافه و تقریبا با هر چیزی بپوشید چون بوت های همه کاره ای بوده و با هر لباسی سازگار می باشند. همچنین بوت هایی از بیس لاندن دارای ریشه های رسمی بوده ولی شما می توانید برای موقعیت های غیر رسمی نیز از آنها استفاده کنید.

بهترینکفش و اکسسوری مردانه برای پاییز