ساعت مردانه لاکوست طلایی vienna analog 2011104
قیمت و مشخصات ساعت مردانه لاکوست طلایی
کد کالا: 29768585
برند: لاکوست
مدل: vienna analog 2011104
کلید ویژگی 1 : طرح معمولی
کلید ویژگی 2 : ساعت مچی مدل صفحه نمایش مشکی
کلید ویژگی 3 : بند طلایی
کلید ویژگی 4 : فریم گرد
کلید ویژگی 5 : حرکت کوارتز
ضخامت کیس : 8 . 4 mm
کشور تولید کننده : چین
مناسب : مردانه
رنگ صفحه : مشکی
اندازه /قطر نمونه : 42 mm
متریال بیرونی : استیل ضد زنگ
ویژگی ١ : ضد آب
وزن محصول . : 85 گرم
بستن بند : قلاب
رنگ بند : طلایی
جنس و مواد اولیه بند : استیل ضد زنگ
پهنای بازو : 20 mm
شکل ظاهری صفحه ساعت : گرد
نوع صفحه مدرج ساعت : آنالوگ . عقربه دار
حرکت ساعت : کوارتز
ساعت ضدآب : 5 اتمسفر
چیزی که در جعبه است : ساعت مچی
تولید شده با ماده پنجره سخت شده که مقاومت در برابر خراش و گرد و غبار را دارد
طراحی شده با ویژگی مقاوم در برابر آب برای ایمنی نی ساعت
با بسته بندی قابل تنظیم مجهز است که امکان انطباق ایمن و سفارشی را فر اهم می کند
علامت گذاری ساعت شجاع در صفحه نمایش از فاصله قابل توجهی دید واضح ارائه می دهد
با یک پوشش محافظ همراه است و افزونه فوق العاده ای برای قفسه لوازم جانبی شما است
تولید شده از شیشه و محافظ ساعت در برابر خراش
ساعت مردانه لاکوست طلایی اولین قدم تمساح . بوستون - 1923 . rené lacoste یک اعجوبه ی 9 ساله ی تنیس است و از یک چالش خوشش می آید . کاپیتان تیمش به او قول می دهد که در صورت پیروزی در مسابقه آینده خود ، چمدان چرم تمساح را که بازیکن در ویترین فروشگاه دیده بود را برایش بخرد . اخیراً ، محبوبیت لاکست (lacoste) به دلیل کار طراح فرانسوی کریستوف لمیر (christophe lemaire) برای ایجاد ظاهری مدرن تر و مجلل تر ، افزایش یافته است . [نیاز به تحقیق] . در سال 2005 ، تقریبا 50 میلیون محصول لاکست در بیش از 110 کشور جهان فروخته شد . (نیاز به ذکر منبع) . به دلیل قرارداد بین lacoste و چندین تنیس باز ، از جمله تنیس بازان سابق آمریکایی مانند andy roddick و john isner و richard gasquet کهنه کار فرانسوی و wawrinka ، برنده ی مدال طلای المپیک سوئیس ، دید آن افزایش یافته است . برند لوکاست هم حضور خود را در دنیای گلف افزایش داد ، دیده شده که دو بار اساتید مسابقات قهرمانی خوزه ماریا اولازابال و بازیکن گلف اسکاتلندی کالین مونتگومری پیراهن لوکاست را در مسابقات پوشیده بودند . یک برند ، یک تیم ، یک صدا ، برای رشد کنترل شده بر اساس عملکرد برتر ، رضایت مشتری و توسعه استعداد . ماموریت ما این است که lacoste را به یک برند معمول لوکس و منحصر به فرد تبدیل کنیم که ظرافتی مانند فرانسوی بودن را در خود جای داده است . این نیاز به سطح رویه از کیفیت و حرفه ای بودن در زمینه ی مانند خلاقیت ، استایل ، تولید و خرده فروشی دارد . محصولات و کارکنان لاکوست باعث می شوند که مشتریان یک تجربه منحصر به فرد را زندگی کنند ، بدون هیچ گونه شبکه توزیع به صورت فیزیکی یا دیجیتال در جهان .