یک راهنمای اساسی در مورد پیراهن های آستین بلند غیر رسمی

پیراهن های آستین بلند فقط مختص اداره نمی باشند. برای ایجاد یک ظاهر طراحی شده با یکی از تکه لباس های همه کاره در کمد لباس تان این راهنمای ما را بخوانید.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بررسی کنید

می توان گفت که هر مرد حداقل دارای یک پیراهن در کمد لباس خود است. پیراهن مردانه برای چندین دهه وجود داشته است و این یکی از لباس های متنوعی است که یک مرد می تواند داشته باشد. در حالی که بسیاری از مردان ممکن است از پوشیدن پیراهن های آستین بلند به دفتر کار خود در پنج روز هفته ناراحت باشند، وقت آن است که دکمه بالای پیراهن را باز کنید و آستین های خود را تا کنید برخی از پیراهن های غیر رسمی که می توانید بعد از پایان یک روز کاری آنها را بپوشید در اینجا وجود دارد.

تاریخچه پیراهن مردان

یک راهنمای اساسی در مورد پیراهن های آستین بلند غیر رسمی

پیراهن مردان به طور سنتی از قدیم به عنوان لباس زیر برای مردان محسوب می شد و از لحاظ تاریخی به عنوان نمادی از ثروت و کمال بود. تا قرن 18 میلادی، پیراهن مردان تحت تغییرات چندگانه مد قرار گرفت، از جمله یقه های بزرگ و پارچه ابریشمی. این روزها پیراهن مردانه کمی ساده تر شده، اما هنوز هم انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. اگر چه اکثر مردان پیراهن خود را از زیر کت و شلوار روزانه به مدت 9-5 ساعت روز کاری می پوشند، پوشیدن یک پیراهن غیر رسمی باز و قرار دادن پایین آن در داخل یک شلوار جین بسیار شیک بوده و در عین حال راحت نیز می باشد. برای پیراهن های غیر رسمی انواع پارچه ها و استایل ها وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید.

Plaid

پیراهن های شطرنجی زمانی برای چوب برها و کابویی ها تولید می شدند اما بعد از آن به عنوان محبوب ترین پیراهن های انتخابی از سوی مردان و زنان بودند. برندهایی نظیر جی کرو و آبرکومبی فیچ طرفداران دوران پیراهن کلاسیک شطرنجی بوده و امکان انتخاب پیراهن های غیر رسمی را برای افراد می داد.

سعی کنید یک پیراهن شطرنجی تیره را با یک شلوار جین آبی تیره ست کرده تا یک ظاهر کلاسیک و آمریکایی را در خود ایجاد کنید. برای داشتن یک ظاهر غیر رسمی ولی گرم تر، پیراهن شطرنجی خود را از زیر یک هودی زیپ دار و کت بمب افکن بپوشید.

Key Brands:

Oxford

چیزی که درباره یک پیراهن سفید آکسفوردی کلاسیک وجود دارد این است که هرگز از استایل بیرون نمی آید، به همین دلیل است که پیراهن آکسفوردی تا به حال جزء شیک ترین پیراهن ها محسوب می شود. اگر شما در حال حاضر از یکی از این پیراهن ها در کمد لباس خود ندارید، لذا نیاز به سرمایه گذاری در این پیراهن دارید. برخلاف بسیاری از پیراهن های دیگر در این لیست، پیراهن آکسفوردی را می توان هم برای دفتر کار و نیز برای بیشتر فبسیار خوبت های آخر هفته بصورت لباس غیر رسمی پوشید.

برندهایی مانند رالف لورن و جی کرو، پیراهن آکسفوردی را به یک عنصر کلاسیک تبدیل کرده اند اما گزینه های ارزان تر نیز می توان از برندهای فراه و نودی یافت. یک پیراهن آکسفوردی اندامی را انتخاب کنید که می توانید لبه های پایین آن را در شلوار جین یا شلوارک گذاشته و آستین های آن را به بیرون تا کرده و برای آخر هفته بپوشید و همچنین می توانید با یک کت و شلوار مناسب برای هفته کاری استفاده کنید.

Key Brands:

Denim

در حالی که پیراهن کتان به عنوان مترادف با بریتنی و جاستین نامزد فراموش نشدنی از کتان در جایزه موسیقی آمریکا در سال 1380 پا گرفت، پیراهن جین در سال های اخیر شاهد رونق بوده است. خوشبختانه، برند های کنونی پیراهن های کتان بسیار کلاسیک و مدرن را ارائه می دهند که باید به عنوان یک لباس اصلی در کمد لباس هر مردی باشد.

اگر مدعی این هستید که فرد پرماجرا جویی می باشید، یک پیراهن کتان شسته سبک را با یک شلوار جین تیره و درخور ست کنید تا یک ظاهر مدرنی را در خود خلق کنید. کتان دوگانه می تواند ظاهری همانند بریتنی و جاستین را به شما داده و در عین حال از لحاظ قیمت نیز مناسب می باشد. در ماه های گرم، یک پیراهن کتان را با یک جین سفید پوشیده و یک ظاهر تابستانی خنک و کلاسیکی را ایجاد کنید.

Key Brands:

Printed

اگر از پوشیدن پیراهن های آستین بلند خسته شده اید پیراهن چاپی و طرح دار گزینه ای بسیار خوب برای اضافه کردن رنگ و هیجان به کمد لباس شما می باشد. هنگامی که نوبت به انتخاب پیراهن چاپی می رسد، همه اینها به ترجیح شخصی شما بستگی خواهد داشت.

برند هایی مانند بوربری و یووس ساینت لورنت به فرد اعتماد به نفس بیشتر مد را داده، در حالی که برند های مانند کارهارت و پابلیش چیزی بیشتر از پیراهن های کم رنگ داده که هنوز هم جایگزین های مناسبی برای پیراهن آستین بلند می باشند. سعی کنید یک پیراهن چاپی را با شلوار جین تیره، یا زیر یک کت و شلوار تیره پوشیده و یک ظاهر غیر رسمی و در عین حال با کمالی را در خود ایجاد کنید.

Key Brands: