کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند

مطمئن نیستید که کدام کفش اسپرت و کتانی برای شما مناسب است؟ این راهنما می تواند به شما کمک کند که چگونه این کفش ها را با استایل خود فیت کنید.

انتخاب ها بخشی از زندگی روزمره هر کسی بوده و گاهی اوقات شما همیشه سوالاتی در مورد انتخابتان مطرح می کنید. انتخاب بعضی چیزها زیاد اهمیت ندارد ولی برای رفتن به بیرون در یک شب انتخاب نوع کفشی که می خواهید بپوشید بسیار مهم بوده و می تواند ظاهر شما را بسازد و یا اینکه در صورت انتخاب یک کفش بد، ظاهر شما را خراب کند.

اگر اطلاعات کافی در مورد پوشیدن و ست کردن کفش های اسپرت و کتانی نمی دانید ما در این راهنما به شما کمک می کنیم که بتوانید لباس مناسبی را برای آنها از کمد لباس تان انتخاب کنید تا با این نوع کفش ها ست کنید.

کفش کانورس

کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند

کفش های کانورس و ونس دارای ساق بلند سا کوتاه هستند. کفش های کتانی ساق بلند معمولا با هر لباس اسپرت و روزمره ای ست می شوند. کفش های کتانی ساق کوتاه اصولا نوسان دارند. جین های اسکینی یا تنگ معمولا بهترین گزینه برای کتانی های ساق بلند بوده و شما می توانید با پوشیدن آنها ظاهر جذابی داشته باشید. می توانید آنها را بدون جوراب پوشیده و لبه های پایین شلوار را به بیرون تا کنید تا ظاهر مدرنی را ایجاد کنید . اما برای داشتن ظاهر کلاسیک لبه های شلوار را تا نکنید.

معمولا ایده آل ترین کتانی های ساق بلند، کانورس می باشند و برای کتانی های ساق کوتاه ونس بهترین گزینه می باشند. در اینجا ما نحوه درست کردن استایل خود با کفش های کانورس را به شما آموزش می دهیم.

کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند

شیک و جذاب

کفش های اسپرت و کتانی از جمله اجزائی می باشند که شما می توانید با درست انتخاب کردن آنها ظاهر خود را برجسته کنید. کفش های اسپرت پیروان در اینجا بهترین گزینه در لیست می باشند. آنها استایل جذاب و منحصر به فردی داشته با اینکه دارای رنگهای بسیار پررنگی می باشند. گاهی اوقات ساده بودن در این دنیای شلوغ می تواند بسیار جذاب تر باشد. واضح است که کفش های اسپرت و کتانی ساق متوسط معمولا دارای یک زیپ کناری به شما راحتی و پشتیبانی می دهد.

کفش های اسپرت و کتانی با جین های مشکی و یک جامپر مشکی بسیار خوب ست شده و یک تیپ کاملا مشکی را به شما می دهد.

کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند

آماده برای خیابان

کفش های کتانی طیف وسیعی از برندها را شامل می شود. رنگهای این کفش های اسپرت واقعا می تواند تعریف کننده چیزی باشد که شما می خواهید بپوشید ولی برای پوشیدن برای کافی شاپ و کلوپ ها در شب مناسب نمی باشند.

برای این شبها شما می توانید کفش های اسپرت برند های جک اند جونز یا کیومی را انتخاب کنید که برای پوشیدن برای کافی شاپ گزینه بسیار خوب می باشند.

بهترین ویژگی کفش های اسپرت و کتانی این است که آنها را می توان با هر لباسی پوشید. یک پیراهن سفید آکسفورد شیک و یک جفت شلوار جین براحتی با این کفش ها ست می شود.

کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند

همه کاره و سازگار

اگر شما می خواهید از هر استایلی و هر رنگی که در بالا گفته شد کمی داشته باشید و یک ظاهر راحت و مد روزی را در خود ایجاد کنید انتخاب کفش های تنیس بهترین گزینه خواهد بود.

این کفش های ورزشی آنقدر با دوام بوده که تا 50 سال آنها را برای شما تضمین می کنیم. برای مثال لی کوک یکی از بهترین برندها برای این منظور است اگر چیزی در مورد این برند نشنیده اید این برند 40 سال پیش برنده جایزه بزرگ تنیس شده اند!

اما دلیل اصلی که ما کفش های ایپرت و کتانی را دوست داریم بیشتر به خاطر این است که آنها با هر شلواری از جمله کتان، جین شلوارک و دامن و غیره براحتی ست می شوند.

کدام کفش های اسپرت و کتانی برای شما مناسب ترند