چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

بهترین کفش ورزشی سال 2017 یا بعبارتی کفش ورزشی کلاسیک سفید، بهتر از همیشه دوباره به بازار بازگشته است. بهمین جهت اگر در این فصل قصد خرید کفش دارید، حتماً این کفش ورزشی را خریداری کنید.

در مورد مشخصه های راهنمای استایل مردانه بیشتر مطالعه کنید و به فروشگاه اینترنتی مکسی سر بزنید.

کفش ورزشی کلاسیک سفید، یکی از بهترین انواع کفش مردانه می باشد که از سایر مدها پیشی گرفته و در سبکی که اراﺋـه می دهد هر روز محبوبیت و طرفداران بیشتری را بسمت خود جذب می کند. کفش ورزشی سفید قابلیت ست شدن با انواع و اقسام ظواهر و سبک ها، از رسمی تا غیر رسمی را داشته و با توجه به سبک ها و تنوعات بسیاری که در مدل های کفش ورزشی کلاسیک سفید وجود دارد، شما براحتی و بدون هیچ گونه تلاشی می توانید مدلی که مناسب شما و سبک لباستان است را بیابید.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با شلوار کتان خاکی

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

ترکیب یک کفش اسنیکرز سفید مردانه با شلوار کتان خاکی یا قهوه ای روشن، می تواند به شما ظاهر شما سبکی سنتی ببخشد. این نوع ظاهر نسل به نسل منتقل شده و از دهه 1940، زمانیکه کفش های تنیس سفید معرفی شدند و با پوشیدنشان توسط استیو مک کوﺋین به محبوبیت بسیاری دست یافتند، تا به امروز وجود داشته است. ست کفش ورزشی سفید با شلوار کتان، ظاهر کلاسیک زیبایی است که با بیشتر مناسبات نیز سازگار است.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با شلوار جین تیره

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

اگرکه شما بیشتر به رنگ لباس تیره علاقه دارید، اسنیکرز سفید شما می تواند در کنار شلوار جین تیره نیز همچون لباس روشن، ظاهر خوبی را برای شما رغم بزند. همه چیز را هوشمندانه و بصورت ساده و مرتب حفظ کنید و برای دستیابی به بالاترین میزان راحتی و در عین حال حفظ مد، کفش اسنیکرز سفید و شلوار جین تیره خود را با یک تی شرت ساده ست کنید.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

کفش تنیس سفید مردانه، مدلی نسبتاً قدیمی اما شیک

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

کفش های تنیس در صورتیکه بدرستی پوشیده و استفاده شوند، علی رغم طول مدت زمانی که از معرفی آنها می گذرد هنوز نیز می توانند شیک و مدرن به نظر بیایند. این امر با ست کردن کفش تنیس با یک دست لباس غیر رسمی در رنگی متضاد همچون شلوار پشمی خاکستری، بخوبی قابل دستیابی است. از سویی با آنکه در طراحی کفش ورزشی سفید حداقل و مینیمال حمایت بکار رفته است، اما در صورتیکه بدرستی از آن استفاده شود ضربات مؤثری به آن وارد نخواهد شد.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با شلوارک

استفاده از یک جفت کفش ورزشی کلاسیک سفید در کنار یک گرمکن یا شلوار راحتی کوتاه، ممکن است چندان جالب بنظر نرسد، بویژه در بیرون از منزل. بااین وجود ست کفش ورزشی سفید با به روز ترین مدل لباس های راحتی، در حین ورزش و حتی مسافرت، می تواند با ایجاد تضادی برجسته ظاهری متفاوت و جالب توجه را برایتان به ارمغان بیاورد.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با لباس غیر رسمی

کفش ورزشی سفید را می توان با یک دست لباس غیر رسمی بطور بسیار خوب ست نمود. یک شلوار جین مشکی و یک تی شرت سفید ساده با ژاکتی سبک بر روی آن را با کفش ورزشی سفید خود امتحان کنید. از اینرو انواع کفش ورزشی سفید برند جک پرسل (Jack Purcell) می توانند در اراﺋـه سادگی، آسان پوشی و فراهم سازی ظاهری بسیار خوب برای فصل بهار، به شما کمک کنند.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با یک کت و شلوار

بهترین انواع کفش ورزشی سفید را می توان با یک کت و شلوار پوشیده و در عین حال ظاهر کاملاً بجایی را اراﺋـه داده و خوش تیپ بنظر رسید. این یک حقیقت است و بعلاوه پاهایتان نیز احساس راحتی کامل خواهند داشت. این نوع کفش ورزشی یا اسنیکرز را می توان برای هر نوع مناسبتی استفاده کرد و می توانید آنرا در مراسم ازدواج، محل کار و حتی مصاحبه کاری بپوشید. نگران نباشید و از تفاوت و شیک پوشی خود و همچنین راحتی پوشیدن یک کفش ورزشی با لباس رسمی خود لذت ببرید.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید در زمستان

آنچه می توانیم به شما در این خصوص اطمینان دهیم آنست که یک جفت کفش تنیس کلاسیک سفید، در هر شرایط و آب و هوایی می تواند پوششی مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با پوشیدن این کفش ورزشی و یا انواع کفش ورزشی سفید مردانه مشابه آن بهمراه یک کت زمستانی بلند، بسیار خوب بنظر خواهید آمد. هنرپیشه فیلم "Doctor Who"، دیوید تِنَنت، نیز از این نوع پوشش استفاده کرده است و اینطور که بنظر می آید علاوه بر مسافرت با ماشین زمان با مد روز نیز بخوبی آشنایی دارد!

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

پوشیدن کفش ورزشی سفید با لباس غیر رسمی

صرفه نظر از ترکیب خوبی که با پوشیدن کفش ورزشی سفید و شلوار جین حاصل می شود، همیشه می توان با لباس چرم به ظاهری مدرنتر و شاید کمی مخاطره آمیز دست یافت. با پوشیدن یک ژاکت چرم به روی هر لباسی و بپا کردن کفش ورزشی سفید خود، شما آماده رفتن به هر جایی خواه داخل یا خارج از شهر خواهید بود. بعلاوه با ترکیب کفش ورزشی سفید با یک شلوار جین مشکی، بدون جلب توجه بیش از حد، تضاد جالبی ایجاد خواهد شد.

اینها همگی ظواهری هستند که در طول سال و حتی بعد از آن، پوشش ورزشی شما را شکل می دهند. اما کدامیک از آیکونها و نمادهای مد این ایده را به سطح بالاتری برده و آنچه که باید در پوشش با یک کفش ورزشی بدان راه یافت را نشانمان می دهند؟

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

کفشهای ورزشی سفید دیوید بکهام

با توجه به حرفه دیوید بکهام، چندان به دور از ذهن نیست که به پوشیدن کفش ورزشی علاقه مند باشد. اما به یاد داشته باشید که دیوید بکهام یک نماد مد و یکی از مشهورترین مردان دنیا می باشد، بویژه زمانیکه در ارتباط با پوشش صحبت می شود. در نتیجه زمانیکه حتی دیوید بکهام پوشیدن کفش ورزشی کلاسیک سفید را ایده ای خوب می داند، جایی برای بحث بیشتر باقی نمی ماند!

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

کفشهای ورزشی سفید رایان رینولدز

این ستاره هالیوودی همیشه بدنبال شیکترین لباس های مردانه بوده است و بدون اینکه مشکل بنظر برسد ظاهر شیک و پسندیده ای را از خود بجای می گذارد. انتخاب رایان رینولدز در پوشیدن کفش ورزشی کلاسیک سفید، عملاً ست کردن آن با هر لباسی را برای او بخوبی ممکن ساخته است.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

چگونه می توان یک کفش ورزشی سفید را تمیز نمود؟

زمانیکه یک جفت کفش ورزشی کلاسیک سفید مردانه بسیار خوب را خریداری کردید، قطعاً نیاز دارید به آنها رسیدگی کنید. پوشیدن مداوم کفش ورزشی سفید با انواع لباسها، باعث می شود که سریعاً کثیف شود. در صورت عدم رسیدگی، آن ظاهر شیک بی دردسری که بدنبال آن بودید کاملاً بی اهمیت جلوه خواهد کرد و این چیزی نیست که در پی آن باشیم.

بهترین راه برای حفظ بهترین ظاهر در کفش تنیس، پیش گیری از رخداد مشکل در وهله اول می باشد. روش قدیمی پوشش دهی مناسب با اسپری حفاظتی چرم یا کنواس، شیوه بسیار خوبی برای دور نگه داشتن کثیفی از سطح کفش ورزشی سفیدتان می باشد. لازم است این روند را هر چند هفته یکبار ادامه دهید، در غیر این صورت این پوشش بتدریج پاک می شود و کفش ورزشی سفید شما در معرض کثیفی و چرک شدن قرار می گیرد.

چنانچه کفش ورزشی سفیدتان کمی چرک شد، وحشت نکنید. به احتمال بسیار زیاد ماندگار نیست. حتماً در اسرع وقت روی آن را پاک کنید تا از ماندگاری لکه جلوگیری کنید، چراکه زمانیکه کثیفی بداخل پارچه کفش ورزشی نفوذ کند دیگر در این مقطع کار چندانی نمی توان برای رفع آن انجام داد. بهمین جهت هرگاه که کفش ورزشی سفیدتان را از پا در می آورید بخوبی به بررسی آن بپردازید و در صورت مشاهده هرگونه کثیفی و لکه، آنرا سریعاً و بطور کامل تمیز کنید.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

قابلیت کفش ورزشی سفید در ست شدن با هرگونه لباسی و امکان استفاده آن در هر فصلی، آنرا به جزو جدایی ناپذیر کمد لباس هر مردی تبدیل کرده است. هدف چه دستیابی به یک ظاهر رسمی باشد و چه غیر رسمی، در هر صورت یک کفش ورزشی سفید می تواند بخوبی شما را در دستیابی به هدفتان که اراﺋـه ظاهری مناسب است کمک کند.

چگونه کفش ورزشی سفید بپوشیم؟

در خصوص تطبیق پذیری کفش ورزشی سفید..

کفش ورزشی سفید مردانه یکی از موارد ضرورییست که حتماً لازم است به کمد لباس آقایان راه یابد، بطوریکه همگی آقایان نیاز دارند در بین مجموعه بهترین پوشاک خود یک کفش ورزشی سفید مردانه نیز داشته باشند. همانطور که عنوان شد تطبیق پذیری کفش ورزشی سفید بسیار خوبست و با هر لباسی ست می شود و در هر فصلی می توان آن را به پا کرد. کفش ورزشی سفید را می توان با یک لباس غیر رسمی مانند یک شلوار جین و یک تی شرت ساده پوشید و یا بطور حرفه ای با یک کت و شلوار شیک ست نمود. بطور قطع، سبک کفش ورزشی سفید مدی ماندگار است که می توانید تا مدتها در استفاده از آن لذت ببرید.