چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

همه ما نمی توانیم یک کت و شلوار دست دوز داشته باشیم. بنابراین برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند پول زیادی برای کت و شلوار هزینه کنند، این راهنما کمک می کند که با پوشیدن یک کت و شلوار ارزان ظاهر بهتری داشته باشند.

برای دانستن نحوه پوشیدن بقیه راهنمای ما را بخوانید

کت و شلوار - این قطعه لباس کلاسیک درخور که پسرها را به مردان تبدیل می کند، توسط بوند 24/7 پوشیده شده است و می تواند گران تر از یک ماشین دست دوم باشد. در حال حاضر هیچ چیز اشتباهی در مورد کت و شلواری که خیلی گران باشد وجود ندارد (مردم شایسته نیز به لباس نیاز دارند) اما راه های زیادی برای تبدیل کردن یک کت و شلوار ارزان به رقیبان گران خود وجود دارد. به خاطر داشته باشید که این کت و شلوار نیست که یک مرد را می سازد بلکه آن مرد است که کت و شلوار را می سازد.

پیراهن مناسبی بپوشید

چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

بنابراین شاید شما یک کت و شلوار ارزانی داشته باشید که خوب دوخته نشده باشد بنابراین کاملا فیت شما نباشد یا از یک پارچه ارزان قیمتی دوخته شده باشد. هیچ کدام از این موارد به اندازه یک پیراهن بد کت و شلوار شما را ارزان تر نشان نمی دهد . بهتر است که به دنبال یک پیراهن کلاسیک باشید، بنابراین از هر گونه طرح های شلوغ اجتناب کنید و فقط از پیراهن رنگ ساده ساخته شده از 100٪ کتان خالص استفاده کنید.

لازم نیست که حتما پیراهن گرانی را انتخاب کنید فقط بایستی فیت بدن شما باشد. که در این صورت کت و شلوار شما را بسیار شیک تر نشان خواهد داد.

چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

کفش های مناسبی بپوشید

یک جفت کفش خوب واقعا ظاهر بیرونی شما را خوب نشان خواهد داد و مهم نیست که شما چه لباسی پوشیده باشید، مردم اغلب متوجه کفش های شما می شوند بنابراین اجازه بدهید که کفش های شما نافذ تر باشند. انتخاب کفش مناسب برای یک کت و شلوار راحت و آسان می باشد. فقط کافی است که شما یک جفت کفش کلاسیک بند دار را انتخاب کرده و قبل از پوشیدن آنها را بخوبی واکس بزنید تا از براق بودن آنها مطمئن شوید.

برای یک کت و شلوار رنگ روشن می توانید آن را با کفش های قهوه ای یا قهوه ای روشن و برای یک کت و شلوار تیره تر می توانید از جفت کفش مشکی یا قهوه ای استفاده کنید. اگر شما احساس می کنید کت و شلوار شما خیلی ساده است، می توانید از یک جفت کفش طرح دار نظیر چرم استفاده کنید. این فقط ظاهر شما را از یکنواختی و ساده بودن خارج می کند بدون اینکه خیلی زرق و برق داشته باشد.

چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

اکسسوری های مناسبی را بپوشید

کت و شلوارهای گران بها نیاز به پوشیدن چیزهای اضافی دیگری ندارند زیرا خودشان به حد کافی چشمگیر و جذاب می باشند. اما گاهی اوقات کت و شلوارهای ارزان تر نیاز به یکسری قطعات کمکی دارند تا بتوانند جذاب تر دیده شوند و یک انتخاب خوبی از اکسسوری ها می تواند این کت و شلوارها را متمایز سازد. یک تکه جواهرات نقره ای می تواند یک کت و شلوار را با وجود داشتن طراحی ساده به تصویر بکشد. پوشیدن یک دستبند نقره ای می تواند یک کت و شلوار ساده را خوشایند جلوه داده و آن را ارتقاء دهد.

چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

اگر شما طرفدار جواهرات نیستید، حتی یک ساعت نیز می تواند بهتر باشد. هیچ چیز به اندازه یک ساعتی که ساخت و طراحی خوبی داشته باشد کلاسیک تر نخواهد بود که شما می توانید آن را با یک کت و شلوار ساده ست کنید (به ویژه اگر ساعت واقعا در زمان مناسبی تنظیم شده باشد). شما نیازی به رفتن به دنبال یک ساعت با طراحی بسیار خوب و یا گران ندارید بلکه پوشیدن یک ساعت آنالوگ کلاسیک با بند چرمی برای کت و شلوار شما مناسب خواهد بود.

چگونه می توان یک کت و شلوار ارزان را خوب جلوه داد

مهمترین و موفقیت آمیز ترین راه برای برجسته کردن یک کت و شلوار ارزان این است که شما با آن همانند یک کت و شلوار گران قیمت برخورد کنید.