چگونه لکه های کفش ها را از بین ببریم

این یک راهنمای ساده برای از بین بردن لکه های کفش هایتان می باشد.

پاک کردن لکه ها در سینک

چگونه لکه های کفش ها را از بین ببریم

در حال حاضر این یکی از ساده ترین راه ها برای حذف لکه ها از کفش شماست. شما نیاز به یک سینک و یک مایع ظرف شویی دارید. این کار به طرز شگفت انگیزی ساده است. سینک را با آب گرم پر کنید، سپس کفش خود را گرفته و مقدار کمی از مایع ظرف شویی را به لکه بمالید. یک اسفنج کوچک یا نوک یک پارچه را برداشته و مایع ظرف شویی را به لکه بمالید، اینکار باید لکه را کاملا حذف کند، اگر نه، روند را تا زمانیکه لکه پاک شود، تکرار کنید.

چگونه لکه های کفش ها را از بین ببریم

استفاده از ماشین لباسشویی

این یک راه ساده دیگر برای حذف و پاکسازی کفشهایتان است (به خاطر داشته باشید، این روش برای کفش های چرمی مناسب نیست!). در حال حاضر، فقط نباید کفش های خود را همینطوری در ماشین لباسشویی قرارداده و آن را روشن کنید، این امر می تواند به طور جدی به دستگاه شما آسیب برساند و هیچ کسی آن را نمی خواهد. ابتدا بندهای کفش تان را از کفش هایتان جدا کنید و سپس کفش هایتان را با تعدادی حوله در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

تا جایی که ممکن است فضای لباسشویی را از حوله پر کنید تا به محفظه لباسشویی شما آسیبی وارد نشود. این کار نه تنها باعث تمیز شدن قسمت بیرونی کفش های شما می شود بلکه باعث می شود که قسمت داخلی آن نیز تمیزتر شود.

چگونه لکه های کفش ها را از بین ببریم

استفاده از جوش شیرین

این کار یک ترفند قدیمی برای تمیز کردن کفش ها می باشد. یک فنجان کوچک را پر از آب کرده و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را اضافه کنید. سپس یک پارچه را را به آن محلول زده و به روی لکه بمالید.

اگر لکه ها شدید باشد و براحتی پاک نشود، یک قاشق دیگر جوش شیرین به آن اضافه کنید تا زمانی که حالت خمیر مانند داشته باشد سپس این خمیر را روی لکه بگذارید و چند ساعت اجازه دهید تا روی آن بماند تا جوش شیرین لکه را به خود جذب کند و سپس آنرا با پارچه پاک کنید.

چگونه لکه های کفش ها را از بین ببریم