چگونه ظاهرتان را تغییر دهید

آیا می خواهید استایل خود را تغییر دهید و نیاز به یک ظاهر جدید داشته باشید؟ ما به شما نشان می دهیم که چگونه استایل خود را تغییر دهید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

در این راهنما ما به شما نحوه تغییر دادن ظاهرتان را بطوریکه شما را از بقیه متمایز و برجسته تر کند را نشان می دهیم که با رعایت آن شما به استایلی می رسید که آرزویش را داشتید.

رنگ

چگونه ظاهرتان را تغییر دهید

رنگ ممکن است یک چشم انداز مهیج به نظر برسد، چرا که بسیاری از شما تعجب می کنید که اگر شبیه یک چراغ راهنمایی یا یکی از این هنرمندان دیوانه رنگارنگ بنظر برسید. با این حال یک روش ظریف برای ترکیب کردن رنگهای لباس هایتان وجود دارد بدون اینکه ظاهر شما را زننده و رنگ و رو رفته نشان دهد.

داشتن یک تکه لباس استیتمنت رنگی ظاهر شما را خیلی بهتر از زمانی نشان خواهد داد که شما کلاً از لباسهای یک رنگ استفاده کنید. این بلوز در فروشگاه مکسی یک گزینه بسیار خوب برای ایجاد یک انفجار رنگی می باشد که تن رنگی زمستانی آن همراه با نکات نارنجی رنگ با یک جفت شلوار پارچه ای یا جین مشکی بسیار بسیار خوب شده که می توانید آنها را با کفش های ورزشی در همان رنگ شلوارتان ست کنید که این باعث می شود که تمرکز بقیه روی بلوز شما بیشتر شود.

چگونه ظاهرتان را تغییر دهید

پارچه

بازی کردن با نوع پارچه، لباس شما را به شدت ارتقا خواهد داد. اگر شما نمی خواهید که اجزاء لباس های بیرونی تان با یکدیگر ترکیب شوند و طرح و تارهای آنها در هم گم شوند، ما یک تیکه استیتمنت را برای ظاهر شما ایجاد خواهیم کرد.

این پیراهن بافتی لویس به نظر بسیار نازک است اما در عین حال به نظر می رسد یک پیراهن گرم باشد و این چیزی است که چشم را به سمت آن می کشد. می توانید آن را با تی شرت سفید، یک جفت شلوار ایندیگو و یا جین اسلیم خام رنگی و بوت های بیابانی پوشیده و ظاهر خودتان را بسیار خوب کنید.

چگونه ظاهرتان را تغییر دهید

جزئیات کوچک

جزئیات کوچک چیزی است که در نگاه اول قابل توجه نیست اما می تواند نگاه دوم مردم را به خود جلب کند.

عینک های آفتابی برند تریپ یک مثال کامل از این اجزاء کوچک هستند.رنگ سبز و لنزهای پلاریزه آبی رنگ، نقطه ی اصلی نمایش شماست. هنگامی که شما جزئیات کوچک را به لباس خود اضافه می کنید، سعی کنید خنثی بودن آن را حفظ کنید، به عنوان مثال استفاده از رنگ های سیاه، خاکستری، سنگی / بژ ظاهر شما را به جای شیک بودن بسیار خنده دار نشان خواهد داد.

چگونه ظاهرتان را تغییر دهید

کفش

کفش های کانورس قرمز روشن به پای شما رنگ و شالوده می بخشد. باز هم با حفظ خنثی بودن آنها مثلا انتخاب رنگ خاکستری یا مشکی، ظاهر خود را ساده نشان دهید.

این راهنمایی های کوچک می تواند با اضافه کردن رنگ، بافت و جزئیات کمی کوچک و مناسب ، به شما در تغییر دادن ظاهرتان از حالت یکنواختی به حالت فوق العاده کمک کند.

چگونه ظاهرتان را تغییر دهید