چگونه برای سفر لباس پوشیم

اگر شما می خواهید برای تعطیلات آخر هفته به کوه نوردی یا مسافرت بروید آخرین چیزی که نیاز دارید داشتن لباس و کفش مناسب می باشد. خوشبختانه برای انتخاب لباس و کفش مناسب نیاز به تلاش زیادی ندارید.

کفش ها

چگونه برای سفر لباس پوشیم

اگر قصد رفتن به کوهنوردی ، بیابان گردی، ماجراجویی در غار را دارید، شما نیاز به بوت هایی دارید که شما را در بالا رفتن از کو های سنگی، دریاچه های یخی همراهی کند. خوشبختانه بیشتر بوت ها محکم بوده و در رنگهای خنثی بوده درنتیجه نه تنها محکم می باشند بلکه با بقیه وسایل شما نیز جور بوده و همراه خواهند بود.

چگونه برای سفر لباس پوشیم

اگر شما به دنبال کفش محکم و راحت برای مسافرت سه روزه می باشید که با لباس های غیر رسمی شما هماهنگ و ست باشد، کفش های ورزشی بهترین انتخاب خواهند بود چون آنها برای پیاده روی طولانی شما را به اندازه کافی پشتیبانی خواهند کرد.

چگونه برای سفر لباس پوشیم

تاپ ها

اگر شما به هنگام پیاده روی زود عرق می کنید، انتخاب چیزی که شما را خنک نگه دارد هدف اصلی شما خواهد بود. بدین منظور یک تی شرت کتانی در مغازه مکسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود که تا 5/1 وزن خود عرق را جذب کرده بنابراین شما هرچقدر هم عرق کنید احساس خیس بودن نخواهید کرد. شما می توانیدآنرا بصورت لایه ای بپوشید بنابراین اگر شما به جایی می روید که از آب و هوای آنجا اطمینان ندارید این لباس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چگونه برای سفر لباس پوشیم

شلوار ها

بدیهی است که شلوارهای اسکینی برای این نوع از سفر مناسب می باشند ولی شما خودتان را به پوشیدن شورتهای بژ یا لباس های ارتشی محدود نمی کنید. برای یک سفر شهری شما به یک جفت شلوار کتان که بسیار راحت تر از جین ها می باشند نیاز دارید که می توانید لبه های آن را به بیرون تا کنید و در انتهای روز آنرا در کیفتان بگذارید.

شلوارهای کارگو گزینه های خوبی برای پیاده روی های سنگین می باشند جنس آنها معمولا از نایلون ریپ استوپ بوده بنابراین براحتی پاره نمی شوند و در برابر آب مقاوم بوده و سریع نیز خشک می شوند. می توانید آنها را با یک تی شرت و یک کاپشن ضد آب بپوشید.

چگونه برای سفر لباس پوشیم

لباس رویی برای بیرون

بهترین کار این است که یک لباس ضد آب و سبک را انتخاب کنید. چون آخرین چیزی که شما برای این سفر نیاز دارید یک لباس بسیار سبک و راحت و مقاوم در برابر روزهای بارانی تعطیلات می باشد.

چگونه برای سفر لباس پوشیم