چگونه برای اداره لباس غیر رسمی بپوشید

داشتن یک پوشش غیر رسمی چیزی نیست که همیشه دقیق و کامل باشد. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد که به شما کمک کنیم تا با انتخاب پوشاک مناسب، ظاهر خوبی را داشته باشید.

برای اینکه بدانید که چطور لباس بپوشید ادامه مطالب ما را دنبال کنید

همانطور که همه ما میدانیم در انتخاب لباس برای اداره بایستی مهارت داشت. شاید یکسری از همکاران شما لباس سه تیکه را برای پوشیدن برای اداره انتخاب کنند این طرز لباس پوشیدن از دید بقیه اینطور به نظر می رسد که انگار شخص فقط از رختخواب بلند شده و لباس پوشیده و سرکار آمده و هیچ مهارت و فکری در مورد انتخاب لباس نداشته است. با اینحال یک حالت حدواسط هم وجود دارد. من در مورد پوشیدن شلوار پیژامه والی همراه با یک پیراهن آکسفورد صحبت نمیکنم بلکه در مورد نحوه لباس پوشیدنی حرف می زنیم که در عین غیر رسمی بودن، باعث شیک دیده شدن شما در اداره نیز شود.

بازی کردن با اجزای های کلیدی و اصلی

چگونه برای اداره لباس غیر رسمی بپوشید

وقتی که شما اول صبح به این فکر می کنید که چه لباسی را بپوشید که ظاهر کلاسیکی را داشته باشید، انتخاب یک شلوار دارای طرح شطرنجی همراه با یک تی شرت ساده تیره می تواند در عین سادگی به ظاهر شما طرح و حس خوبی بدهد چون شما نمی خواهید که ظاهر رنگارنگ و با طرح های زیاد و شلوغ داشته باشید برای همین انتخاب تی شرت ساده و تک رنگ مناسب می باشد. لبه های پایین شلوارتان را تا کنید بطوریکه کمی از مچ پایتان دیده شود و یک جفت کفش راحتی مشکی پنی پوشیده و ظاهر ساده ولی خوبی را در خود خلق کنید.

چگونه برای اداره لباس غیر رسمی بپوشید

طرز انتخاب پوشاک برای پایین تنه

اگر شما در اداره ای کار می کنید که خیلی شلوغ هست ولی شما می خواهید که شیک بودن خود را حفظ کنید، پوشیدن رنگ های روشن تر با تن های خنثی می توان به شیک بودن شما کمک کند. بدین منظور شلوارهای کتان برند دیکیز جایگزین مناسبی برای شلوارهای پارچه ای کلاسیک می باشند. این شلوارها بخاطر داشتن رنگهای خنثی با هر رنگی ست می شوند.

ست کردن آنها با کفش های قهوه ای که به رنگ شلوار شما بخورد به شما این امکان را می دهد که برای بالا تنه رنگ های مختلفی را انتخاب کنید. رنگ های پاستل با این ترکیب لباس، بخوبی ست می شوند. اگر شما می خواهید تن های خنثی را انتخاب کنید می توانید آنها را راحت تر باهم ست کنید.

چگونه برای اداره لباس غیر رسمی بپوشید

شیک بودن کل ظاهر

اگر شما تی شرت یا لباسهایی با رنگ های پاستل می پوشید که زیاد برای اداره مناسب نیستند، می توانید براحتی با کم کردن تن رنگ لباستان، ظاهر رسمی تری داشته باشد. بدین منظور پوشیدن یک جفت شلوار ساق تنگ مشکی با یک بلوز کشبافت نظیر یکی از محصولات برند اونلی سانز مناسب خواهد بود.

برای داشتن ظاهر رسمی تر، کفش های رسمی تری نظیر دربی یا بروگ بپوشید. برداشتن یک کیف بند دار بجای کوله پشتی یا کیف مسنجر ظاهر رسمی تری به شما می دهد. کیف های فروشگاه مکسی بدین منظور بسیار مناسب می باشند که دارای یک بند در بالا به عنوان کیف اسناد بوده و یک بند شانه ای داشته که می توانید بعد از خارج شدن از اداره این کیف را روی شانه خود بیاندازید.

چگونه برای اداره لباس غیر رسمی بپوشید