چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

بوت های قهوه ای برای هر لباسی بسیار خوب می باشند. می توان آنها را با تی شرت ساده سفید و جین دنیم آبی رنگ پوشید بنابراین ضروری است که هر مردی یک جفت بوت قهوه ای روشن در کمد لباس خود داشته باشد. اگر شما در مورد انتخاب یک جفت فکر می کنید، ما راهنمای کامل برای شما همراه با پنج استایلی که می توان آنها را تکمیل کرد برای شما آورده ایم.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

نحوه پوشیدن بوت های قهوه ای مایل به زرد (قهوه ای روشن)

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

شما را نمی دانیم ولی به نظر ما بوت های مشکی زیاد خسته کننده می باشند. هرکسی آنها را دارد و هر کسی آنها را می پوشد لذا بوت های مشکی به یک کلیشه خسته کننده تبدیل شده اند. درحالیکه بهتر است که یک جفت بوت همه جانبه داشته باشیم، به نظر ما بوت ها همیشه نباید مشکی انتخاب شوند.

بوت های قهوه ای اساسا کاربردی بوده که لازم است هر مردی در مجموعه لباس خود یک جفت از آنها را داشته باشد. آنها شیک، چند منظوره و بسیار خوب هستند. کفش های خوب، مسلما یکی از مهم ترین ویژگی های هر مجموعه پوشاک مردانه می باشد و یک جفت بوت قهوه ای بایستی بخشی از آن باشد. پس چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای پوشید؟ ما به شما بهترین پنج روش را برای پوشیدن آنها نشان می دهیم.

Style One

شما می توانید یک تی شرت سفید کلاسیک و جین کومبو را همراه با یک ژاکت سرمه ای پوشیده و با این بوت های قهوه ای ست کنید که ظاهر شما را بسیار خوب نشان خواهد داد. جین های وود وود سلویج با این بوتها بسیار خوب دیده می شوند. آبی تیره دقیقا نقطه مقابل قهوه ای روشن عمل کرده و باعث برجسته شدن هم شلوار دنیم حاشیه دار شیک و هم بوت های هادسون می گردد. این استایل هم ساده بوده و هم اینکه مردانه و همیشه مد روز خواهد بود.

شلوار جین و بوتها برای همه کارایی ندارند ولی آنها با دنیم سلویج بهتر کار می کنند. اگر با این پارچه آشنایی ندارید، بهتر است که نگاهی به راهنمای ما بیاندازید تا کمی بیشتر با این پارچه آشنا شوید.

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

Style Two

کتانهای سفید نظیر دیکیز روش شیکی برای ست کردن آنها با این بوتها خواهد بود. اگر شما خواهان سفید نیستید می توانید یک شلوار در رنگ متفاوت تری از قهوه ای که در عین حال مکمل آن نیز باشد را پیدا کنید که باز شما فوق العاده شیک و با مد روز دیده خواهید شد.

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

Style Three

کت و شلوار همیشه یک انتخاب بسیار خوب می باشند، اما لازم نیست که سیاه باشد. این یک انتخاب شخصی است، اما قهوه ای و سیاه به سختی می توانند با هم کنار بیایند، بنابراین ما توصیه نمی کنیم که یک کت و شلوار مشکی را با بوت های قهوه ای بپوشید. اما از سوی دیگر یک کت و شلوار آبی، با بوت های قهوه ای بسیار خوب دیده می شود؛ کفش های مشکی بیش از حد پوشیده می شوند، بنابراین بوت های قهوه ای مایل به زرد انتخاب جالب و شیک تری می باشد.

برای رفتن به مصاحبه شغلی شما می توانید کفش های قهوه ای را با یک کت و شلوار آبی بپوشید. اگرچه ممکن است بخواهید سوال کنید که آیا شما حتی می توانید برای یک شرکت نیز این استایل را بپوشید!

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

Style Four

پوشیدن دنیم دوبل شاید برای هر کسی مناسب نباشد ولی این ممکن است برای کسانی که طرفدار مد قدیم هستند، پوشیدن این شلوار دنیم با بوت قهوه ای می تواند مناسب باشد. کنتراست بین آبی و قهوه ای به شما کمک می کند تا بوت های هادسون خودش را بیشتر عرضه نماید.

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

Style Five

آخرین استایلی که می خواهیم به شما معرفی کنیم در رابطه با ظاهر بیرونی زمستانی و پاییزی می باشد. می توانید بوت های قهوه ای هادسون فورگ را با یک جفت جینوی فیت تنگ تر از برند دیکیز ست کنید که هر دو استایل، ظاهر بسیار خوبی را با این بوت های قهوه ای به شما خواهند داد.

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

مطالعه بیشتر: تاریخچه

در طول سالها بسیاری از استایل های بوت های قهوه ای وجود داشته اند، بنابراین پیدا کردن ریشه های آن دشوار است. اما یکی از پرطرفدارترین بوت های قهوه ای در دنیای مد مردان همیشه بوت بیابانی و یا چوکا بوده است. ناتان کلارک، بنیانگذار کفش کلارکس، این بوتها را به استایل پوششی اروپا وارد کرد که اولین بار در قرن بیستم توسط ارتش بورمیس پوشیده شدند و امروزه هر کسی می خواهد بوت بیابانی را بپوشد. کاربردی و راحت بودن آنها به این معناست که این بوت های چرم ساده و خشن، به یک قطعه اصلی و مد پوشاک مردانه تبدیل شده اند.

بوت های قهوه ای و قهوه ای روشن درحالیکه در میان بسیاری از جمعیت ها محبوب شده اند، مترادف با صحنه بیتنیک می باشند. در اواسط قرن بیستم، بسیاری از هنرمندان، نوازندگان و نویسندگان بر جامعه آمریکایی پس از جنگ تأثیر گذاشته و فرهنگ بیت متولد شد. نویسندگان محبوب مثل جک کروآاک و فرهنگ بیتنیک مربوط به آنها مورد طرفدار جوانان امریکایی قرار گرفته و لذا این جوانان تحت تاثیر پوشش بناینگذاران این فرهنگ ازجمله بوتهای قهوه ای روشن شدند. بوت های قهوه ای هنوز هم امروزه محبوب بوده و راه های زیادی برای پوشیدن این بوت عملکردی و زرق و برق دار وجود دارد.

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

نحوه پوشیدن بوت های قهوه ای روشن

چه چیزی می توان با بوت های قهوه ای مایل به زرد پوشید

نکته آخر

ما امیدواریم که چند ایده در مورد چگونگی پوشیدن این کفش های چند منظوره و شیک به شما ارائه داده باشیم. بوت های قهوه ای همیشه شیک و مد بوده، بنابراین قطعا ارزش آن را دارند که شما یک جفت از آنها را به مجموعه لباس خود اضافه کنید. اگر تا به حال چیزهایی را دیده اید که هنوز عاشقش هستید، نگران نباشید! برای دیدن طیف وسیعی از گزینه های موجود، فروشگاه مکسی را بررسی کنید.

نویسنده: بن ایمس

SHOP ALL BOOTS