چه پیراهنی برای پاییز یا زمستان بپوشیم

برای پاییز و زمستان پیشرو می توانید با انتخاب پیراهن مناسب هم چذاب تر شوید و در عین حال نگران سرما هم نباشید انتخاب با شماست.

با آمدن پاییز و نزدیک شدن به زمستان، زمان پوشیدن پیراهن های سبک به سر رسیده است و کمد لباس شما باید برای شب و روزهای سرد آماده باشد.

کلید انتخاب پیراهن مردانه برای ماه های سردتر این است که شما آنهایی را انتخاب کنید که از جنس کتان بافتی ضخیم باشد. شما حتی ممکن است که بخواهید برای محافظت بیشتر در برابر عوامل مختلف، طرح های نخی بلند را انتخاب کنید.

ساده و شیک

برای انتخاب پیراهن برای محل کار یا داشتن ظاهر خنثی، کافی است که پیراهن های ساده را با طیف وسیعی از شلوارها انتخاب کنید که می توانند شما را گرم نگه دارند. مطمئن باشید که پیراهن های انتخابی از به حد کافی بلند باشند زیرا پیراهن های ساده، به دلیل ساده بودن اگر فیت مناسبی نداشته باشند نسبت به پیراهن های طرح دار بیشتر جلب توجه خواهند کرد.

شما مجبور نیستید که کل رنگ ها را به صورت کامل در کمد لباس خود داشته باشید زیرا بسیاری از پیراهن ها با آرم منحصر به فرد خود دارای تعدای کنتراست رنگی می باشند. بنابراین این پیراهن ها براحتی می توانند زیر یک بلوز، ژاکت و دستمال گردن رنگی پوشیده شده و ظاهر زمستانی شما را تکمیل کنند.

چه پیراهنی برای پاییز یا زمستان بپوشیم

طرح دار و رنگی

رنگ بخش مهمی از کمد لباس شما در پاییز و زمستان است، اما شما می خواهید رنگی را انتخاب کنید که تن تیره تری داشته باشد تا احساس تابستانی کمتری به شما بدهد. طرح هایی را انتخاب کنید که بیش از حد شلوغ نباشند. پیراهن شطرنجی کلاسیک همیشه یک گزینه خوب بوده و با هر لباسی ست می شود. می توانید آن را با یک کت مشکی ست کرده و ظاهر غیر رسمی و شیکی داشته باشید یا اینکه می توانید با یک کاپشن یا کت جین پوشیده و استایل راحت تری داشته باشید

چه پیراهنی برای پاییز یا زمستان بپوشیم

جین

جین محکم ترین شکل کتانی است که می توانید داشته باشید، این بدان معناست که برای مقابله با سرمازدگی و باران، بسیار خوب است.

ایده خوبی است که حداقل یک یا چند پیراهن جین در کمد لباس خود داشته باشید، بنابراین می توانید تن های روشن یا تیره را انتخاب کنید. برای ایجاد گرمای بیشتر می توانید آنرا بصورت لایه ای از روی یک بلوز ساده بپوشید و با بوت و بهترین اورکت ست کرده و خودتان را برای زمستان آماده کنید.

چه پیراهنی برای پاییز یا زمستان بپوشیم