چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید

یک کت و شلوار سرمه ای یک قطعه لباس کلاسیک می باشد که هر مردی می تواند آن را بپوشد. این راهنما به شما نحوه پوشیدن آن را نشان خواهد داد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

کت و شلوار سرمه ای یک قطعه سنتی می باشد که یک جایگزین بسیار خوب برای کت و شلوار سیاه می باشد. این کت و شلوار با هر رنگ پوستی، هر شکل بدن سازگار بوده و یک انتخاب مناسب برای پوشش رسمی می باشد . بهترین ویژگی این کت و شلوار این است که می توان آن را با تغییر دادن پیراهن به شیوه های مختلفی پوشید.

چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید

کلاسیک

چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید

یک پیراهن سفید یک آیتم کلاسیک برای پوشیدن با یک کت و شلوار سرمه ای می باشد. کنتراست رنگی آن با سفید به اندازه رنگ مشکی برجسته نیست بنابراین ترکیب آن با سفید ظاهر شما را سبک تر و لطیف تر نشان می دهد. از آنجایی که این کت و شلوار سرمه ای با سردست ها و یا سنجاق کراوات سازگاری دارد بنابراین براحتی می توانید از این اجزاء جانبی استفاده کنید. فقط بایستی اطمینان حاصل کنید که پیراهن شما به حد کافی سفید باشد و سفید فدد نباشد.

چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید

جایگزین

هیچ قاعده ای وجود ندارد که به شما بگوید که این رنگ را با کت و شلوار سرمه ای نپوشید. اگر شما دوست ندارید که پیراهن سفید سنتی بپوشید، می توانید رنگ خاکستری، قرمز و یا حتی صورتی را امتحان کنید. سرمه ای رنگی می باشد که با هر رنگ دیگری سازگاری دارد که می تواند دامنه ای از سایه ها را در بر بگیرد و با انتخاب سایه ها می توانید تن رنگ لباستان را پایین آورده و برجسته بودن ظاهر تان را متعادل تر کنید. قرمز و سرمه ای یک ترکیب رنگی کلاسیکی را می دهند ولی اینها معمولا برای کت و شلوار رایج نیستند بنابراین سعی کنید یک قرمز تیره تر را انتخاب کنید و از هر چیز هیجان انگیز اجتناب کنید.

اگر فکر می کنید که صورتی یا خاکستری با سرمه ای کنتراست روشن تری دارد می توانید با یک کراوات یا سنجاق برگردان یقه آن را متعادل تر کنید. لطافت ظاهرتان را با استفاده از لوازم جانبی حفظ کنید تا ظاهر زیبا و جذابی داشته باشید.

چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید

پیچ و تاب های کلاسیک

اگر احساس می کنید که رنگ سفید برایتان خسته کننده می باشد می توانید یک پیراهن طرح دار را انتخاب کنید. پیراهن های راه راه و یا شطرنجی می توانند ابعاد جدیدی به ظاهر شما داده و از ساده بودن بیش از حد ظاهر شما بکاهند. شما می توانید با این پیراهن ها از اجزاء جانبی نیز استفاده کنید ولی بایستی مطمئن باشید که این اجزاء جانبی به حد کافی ساده باشند تا باعث شلوغ دیده شدن ظاهر شما نگردند به عنوان مثال از پوشیدن سردست های راه راه با پیراهن راه راه خودداری کنید.

اگر شما نمی خواهید که ظاهرتان بیش از حد خارج از حالت معمول باشد، سعی کنید از رنگهای خنثی استفاده کنید تا ظاهر ساده ای داشته باشید. اگر نگران برجسته بودن بیش از حد ظاهرتان نیستید می توانید رنگهای برجسته تر و طرح های شلوغ تری را انتخاب کنید که این باعث ایجاد یک ظاهر کلاسیک پر پیچ و تاب می گردد.

چه پیراهن هایی را می توان با کت و شلوار سرمه ای پوشید