چه زمانی کراوات بپوشیم

یک سوالی که بسیاری از مردان از خودشان می پرسند این است که چه موقع باید کراوات پوشید؟ بعضی از پسرها شاید دو یا سه تا از آنها را داشته باشند درحالیکه یکسری هم نزدیک به صدها کراوات دارند. آنها در تمام انواع رنگها و شکل ها از خال دار گرفته تا راه راه و از رنگهای جامد گرفته تا رنگهای کمی عجیب غریب و سرگرم کننده وجود دارند.

در گذشته برای مردان معمول بود که در هر جایی که ممکن است کراوات بپوشند. امروزه جامعه بیشتر به سمت استایل غیر رسمی سوق پیدا کرده که این امر باعث می شود که تصمیم گرفتن برای پوشیدن کراوات یا نپوشیدن آن مشکل تر و پیچیده تر باشد. بنابراین بدون نیاز به توضیح بیشتر، در اینجا یک نگاهی به اینکه چه حوادثی بر پوشیدن کراوات حکم می کند، می اندازیم.

پوشیدن کراوات در مراسم ازدواج

چه زمانی کراوات بپوشیم

واضح است که احتمالا اولین جایی که قرار است انتظار داشته باشید که یک کراوات بپوشید، یک مراسم عروسی است. فرقی نمی کند که شما در چه نقشی به آن مراسم رفته باشید، مهم این است که بهترین و برجسته ترین ظاهر را در آن مراسم داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این شرایط از یک کراوات راه راه استفاده کنید، هیچ کس نمی خواهد که شما را با کراوات دویل ببیند چون این کراوات باعث مضحک بودن شما می شود. به هر حال می توانید از کراوات رنگارنگ استفاده کنید ولی نباید حالت کارتونی داشته باشد.

چه زمانی کراوات بپوشیم

پوشیدن کراوات در مراسم های مهم

هر مردی که در یک مراسم مهم حتی یک بار در طول زندگی خود شرکت می کند، باید کراوات داشته باشد. شما باید با این جشن ها با احترام برخورد کنید حتی اگر از نظر شما آنها خسته کننده باشند. اگرچه پوشیدن کت و شلوار همیشه اجباری نیست ولی در این مراسم ها پوشیدن یک پیراهن و کراوات هر دو برای این موقعیت ها ضروری می باشند.

چه زمانی کراوات بپوشیم

پوشیدن کراوات برای رفتن به مصاحبه شغلی برای شرکتی

در برخی از مصاحبه های شغلی به عنوان مثال رفتن برای مصاحبه شغلی به عنوان یک فرد خلاق در یک زمینه حرفه ای و یا برای یک شغل سرگرم کننده، لازم نیست حتما کراوات بپوشید. در موارد دیگری غیر از اینها شما باید کراوات بپوشید و این به مصاحبه کننده نشان می دهد که شما تلاش می کنید که حرفه ای باشید و از ظاهر خود مراقبت کنید. کارفرمایان به دنبال متقاضیانی می گردند که یک تصویر محترمانه برای شرکت شان داشته باشد. بنابراین تی شرت های رنگارنگ و کفش های خراش دار خود را کنار بگذارید.

چه زمانی کراوات بپوشیم

کراوات پوشیدن برای رفتن به رستوران

با توجه به اینکه شما نمیخواهید برای ناهار خوردن در رستوران محل خودتان، بهترین کت و شلوارتان را پوشیده و سریع یک کراوات ببندید. ولی وقتی که به یک رستوران لوکس می روید که مهمانهای مرد ویژه ای درآن حضور دارند، مسلماً شما سراغ قفسه کراوات رفته و دنبال یک کراوات قدیمی معتبر خواهید گشت. علاوه بر این، اگر یک سرآشپز معتبر برای آن رستوران آشپزی کند و بیش از یک کورس وجود داشته باشد، در این شرایط پوشیدن یک کراوات بهترین جلوه را خواهد داشت. به همین ترتیب، اگر شما به یک رستوران شیکی که در آن پیانیست ها یا خواننده های جاز حضور دارند، بهتراست کراوات بپوشید.

چه زمانی کراوات بپوشیم

به خاطر داشته باشید که در هر یک از این موقعیت ها اگر شما کراوات پوشیدید ولی هیچ کس دیگری کراوات نپوشیده باشد، براحتی می توانید آنرا باز کرده و در جیبتان بگذارید. شعار مکسی این است که بیش از حد شیک پوشیدن بهتر از غیر رسمی پوشیدن است.