چه زمانی کت و شلوار بپوشید

استفاده از کت و شلوار چیزی است که بسیاری از ما هر روز انجام می دهیم، اما این راهنمای استایل به شما نشان می دهد که چطور می توانید این کار را در وضعیت دیگری غیر از رفتن برای سر کار انجام دهید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

استفاده از کت و شلوار برای کار باعث افزایش توانایی شما برای دیدن تصویر بزرگتر و تصمیم گیری های بزرگ مالی می شود. کت و شلوار به طور عمده باعث می شود مردان شیک و شبیه جیمز باند به نظر برسند. از فارغ التحصیلی شما تا مصاحبه شغلی و هرگونه جلسه رسمی دیگر که ممکن است در آن حضور داشته باشید، ما به شما اطمینان می دهیم که پوشیدن کت و شلوار برای آن موقعیت مناسب می باشد.

کت و شلوار برای روز فارغ التحصیلی

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

برای کسانی که در سال آینده فارغ التحصیل می شوند، ممکن است اولین بار باشد که می خواهند کت و شلوار بخرند و نمی دانند که چه انتخابی داشته باشند. انتخاب رنگ کت و شلوار بهترین گزینه برای شروع می باشد.

رنگ سرمه ای یک رنگ مناسب برای کت و شلوار می باشد که در همه جا کارایی دارد و رنگی است که همچنان پیچیدگی خود را دارد ولی از مشکی سبک تر می باشد. این رنگ برای روز فارغ التحصیلی قطعا بهترین رنگ می باشد حتی می توانید برای سایر روزها نیز آنرا بپوشید. برای اینکه در روز فارغ التحصیلی بهترین ظاهر را داشته باشید، انتخاب یک دست کت و شلوار فیت لاغر به رنگ سرمه ای از فروشگاه مکسی به شما یک ظاهر نرم و آماده برای فارغ التحصیل شدن را خواهد داد.

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

انتخاب کت و شلوار برای روز مصاحبه

شیک پوش بودن برای روز مصاحبه همیشه بهتر از داشتن پوشش غیر رسمی می باشد حتی اگر شرکتی که شما برای مصاحبه می روید کد لباس غیر رسمی داشته باشد. با پوشش مناسب می توانید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. انتخاب کت و شلوار سلکتد وان کش بلیزر با یک شلوار سرمه ای فیت تنگ می تواند انتخاب بسیار خوب باشد و شما با این انتخاب تمام توجهات را به خود جلب خواهید کرد.

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

این کت و شلوار با یک جفت کفش دربی قهوه ای روشن یا یک جفت کفش مونک استرپ می تواند کامل شود. اگر شما نگران این هستید که ظاهرتان بیش از حد حالت رسمی به خود گرفته باشد، می توانید برای داشتن ظاهر غیر رسمی لبه های شلوار خود را به بیرون تا کنید و کفش ها را بدون جوراب بپوشید ( یا جوراب های مچی).

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

انتخاب کت و شلوار برای مراسم عروسی

استفاده از کت و شلوار برای عروسی یک انتخاب بسیار روشنی است، اما انتخاب رنگ و دوخت آن می تواند مشکل باشد. برای عروسی های تابستان کت و شلوار دارای رنگ سبک مناسب می باشد مثلا رنگ آبی یا زغالی که با یک جفت کفش دربی قهوه ای روشن، ظاهر بسیار خوب را به شما خواهد داد زیرا آنها روشن تر و باشکوه ترند.

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

برای عروسی های زمستان کت و شلوار دارای رنگ سفید همیشه شیک خواهند بود و یا یک دست کت و شلوار سرمه ای دو دکمه که برای مراسم های رسمی بسیار خوب می باشد. می توانید به آن یک جفت کفش بروگو زمستانی های-شاین مشکی نظیر یکی از برند بیس لاندن نیز اضافه کنید.

چه زمانی کت و شلوار بپوشید

انتخاب کت و شلوار برای پوشیدن برای اداره همه روزه

کت و شلوار خاکستری روشن مناسب لباس های روزمره است. کت و شلوار تک دکمه مناسب بوده و درآوردن آنها در سرکار راحت و آسان می باشد و مکسی پوشیدن آنها را همراه با یک پیراهن و کراوات و یک جفت کفش چانکر شبیه کفش های دربی هاندرسون را برای داشتن یک فیت لاغر به شما توصیه می کند.

چه زمانی کت و شلوار بپوشید