چه زمانی می توان کت دو طرف دکمه دار پوشید

کت دو طرف دکمه دار از لحاظ استایل و اعتماد به نفس بی نظیر می باشد. شما با یک طراحی کلاسیک به راحتی می توانید ظاهرتان را جذاب کنید و این راهنما به شما نحوه پوشیدن آن را نشان خواهد داد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

کت دو طرف دکمه دار جزء لباس های رسمی می باشد که در عین حال بی نهایت سازگار با هر لباس و موقعیتی می باشد. لحظات و موقعیت های کلیدی و مهمی وجود دارند که شما می توانید یک کت دوطرف دکمه دار را بپوشید.

پوشیدن برای اداره

چه زمانی می توان کت دو طرف دکمه دار پوشید

این کت کمی شیک تر از بقیه کت هایی می باشد که شما می پوشید ولی یک چیزی که در مورد این کت وجود دارد این است که سعی کنید که یک کت دو طرف دکمه دار قهوه ای رنگ را با یک پیراهن آبی روشن همانند آنچه که در فروشگاه مکسی وجود دارد را همراه با شلوار سرمه ای و یک جفت کفش قهوه ای بروگو بپوشید. کروات را نیز فراموش نکنید.

چه زمانی می توان کت دو طرف دکمه دار پوشید

پوشیدن برای رستوران برای شام

پوشیدن کت دو طرف دکمه دار برای یک دیدار در رستوران شیک تر، یک ظاهر بسیار تر و تازه ای را به شما می دهد. رستوران محلی جای مناسبی برای پوشیدن این نوع کت نمی باشد. کت دو طرف دکمه دار آبی سرمه ای را با پیراهن یک یقه رول سرمه ای و شلوار سفید پوشیده و لبه های شلوار را به بیرون تا کنید و نیز یک جفت کفش مان استرپ نظیر کفش هادسون را نیز انتخاب کنید که این کار ظاهر منحصر به فردی را به شما می دهد. می توانید با یک ساعت مچی استیتمنت ظاهرتان را تکمیل کیند.

چه زمانی می توان کت دو طرف دکمه دار پوشید

پوشیدن برای کافی شاپ

برای این موقعیت سعی کنید کت دو طرف دکمه دار را با یک پیراهن سفید ساده و یک پیراهن دنیم را بصورت لایه ای از زیر کت بپوشید. برای این مدل یک شلوار کتان شنی و یک جفت کفش کانورس چاک تیلور یا بوت را انتخاب کنید. می توانید برای کامل تر شدن ظاهرتان از یک ساعت مچی ساده تری نیز استفاده کنید.

چه زمانی می توان کت دو طرف دکمه دار پوشید