چطور یک پیراهن مناسب بخرید

اگر پیراهنی که انتخاب کردید، کاملا مطمئن نیستید که برای شما مناسب است؟ راهنمای ما را برای خرید لباس پیراهن مناسب را بررسی کنید.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد استایل مردانه مطالب پایین را بخوانید

پیراهن یک عنصر شیکی می باشد که هر مردی باید حداقل یکی از آن را داشته باشد. این لباس یکی از تکه های ساده برای تکمیل فیت غیر رسمی می باشد که ارزش سرمایه گذاری کردن را دارد. هنگام خرید آن فقط بایستی چند سوال را از خود بپرسید تا مطمئن باشید که مورد مناسبی را برای خرید انتخاب کردید.

پیراهن های مردانه

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

در انگلستان پیراهن چیزی است که شما به رویدادهای رسمی می پوشید. در سایر نقاط جهان، مخصوصا در آمریکای شمالی، آنها به هر پیراهنی که دارای یقه و دکمه باشد اشاره می کنند. در این راهنمایی ما قصد داریم به تمامی پیراهن هایی که به این دستورالعمل ما ربط دارند بپردازیم. به نظر می رسد انواع مدل های پیراهن بسیار زیاد و نامحدود می باشد بنابراین دلیلی ندارد که ما فقط اولین پیراهنی که می بینیم را انتخاب کنیم. در مورد آنچه که مناسب شماست و نوع موقعیتی که شما قصد دارید پیراهن را برای آنجا بپوشید فکر کنید.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

مردان برای بسیاری از موقعیت ها مثل عروسی و یا سایر جاها مجبورند که پیراهن بپوشند و اجتناب کردن از عدم پوشیدن آن کار دشواری می باشد مخصوصا اگر اداره نیز کد لباس پیراهنی داشته باشد. بنابراین پیراهن یکی از اجزاء ضروری کمد لباس مردان می باشد که به نظر نمی رسد به این زودی از عرصه کنار رود.

مرزهای بین لباس های رسمی و غیر رسمی در چند سال گذشته درهم شکسته اند. شما می توانید پیراهن های غیررسمی را در فرصت های رسمی و برعکس مورد استفاده قرار دهید. یک مرد همیشه به پیراهن نیاز دارد ولی قبل از اینکه آنرا بخرید بایستی کمی تامل کنید اینکه پیراهنی را بخرید که برای بقیه لباس هایتان نیز مناسب باشد. اگر میخواهید پوشیدن پیراهن گشاد را کنار بگذارید پس به دنبال پیراهن های کوتاه تر بگردید. شما نمی خواهید که آن خیلی پایین آویزان باشد چون خیلی بد دیده خواهد شد و بهتر است آنرا تو بگذارید.

Men s White Shirts

یک پیراهن سفید بخشی از کمد لباس مرادانه است. همیشه یک مهمانی یا کاری پیش می آید که شما نیاز به پوشیدن پیراهن پیدا می کنید. پیراهن سفید با همه چیز بکار می آید ، به همین علت شما همیشه آنرا انتخاب می کنید. ممکن است یک پیراهن سفید آستین بلند غیر رسمی برای تابستان یا پیراهن اکسفوردی که با شلوار جین تنگ ست می شود را انتخاب کنید، به هر حال انتخاب ها نامحدود می باشد.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

دلیلی وجود ندارد که از خرید آن اجتناب کنید. فقط باید برای انتخاب نوع مناسب آن وقت گذاشته و فکر کنید.مهمترین جنبه در انتخاب یک پیراهن این است که بایستی فیت باشد که بعدا به آن خواهیم رسید. اگر پیراهن انتخاب شده فیت مناسبی نداشته باشد شما هرچقدر هم بابت آن پول داده باشید اهمیتی نخواهد داشت و ظاهر شما را بد نشان خواهد داد. و چه کسی این را دوست دارد؟

Black Shirts for Men

بعضی مردان از پوشیدن پیراهن مشکی خجالت زده می شوند درحالیکه این پیراهن ها نیز همانند پیراهن های سفید جذاب می باشند. یک دلیل وجود دارد که چرا سیاه همیشه در مد است، چون تقریبا همه را خوب نشان می دهد. پیراهن مشکی فرد را لاغر نشان می دهد ولی اگر به خوبی فیت باشد می تواند ساختار عضلانی فرد را تقویت کند.

اگر شما به دنبال یک پیراهن سیاه هستید، خوشبختانه طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. یک پیراهن آکسفوردی سیاه می تواند در هر دو لباس های رسمی و غیررسمی کار کند. یک راه بسیار خوب برای پوشیدن یک پیراهن سیاه این است که آن را با یک کت و شلوار سیاه بپوشید. این یک راه ساده برای ایجاد یک ظاهر چشمگیر است.

نگاهی به ظاهر لباس خود بیاندازید ببینید که چطور با پوشیدن یک رنگ می توانید ظاهر بسیار خوب داشته باشید. ترکیب پیراهن سیاه گانت را با کت و شلوار مردانه آیدل بپوشید. با پوشیدن یک عینک آفتابی ری بنس همراه با این پیراهن مشکی می توانید زیبایی بیشتری را به ظاهر خود بدهید.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

Casual Shirts

نوع پیراهن شما به جایی که می خواهید آن را پوشیدید بستگی دارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که بسیاری از پیراهن هایی که می خریدید، را هم برای رویدادهای رسمی و هم غیر رسمی استفاده نکنید. پیراهن سفید مجعد کلاسیک با یک شلوار کتانی قهوه ای روشن بسیار خوب می شود شما هم اکنون می توانید یک شلوار کتانی کارهارت را از فروشگاه مکسی انتخاب کنید. کیف یکی از لوازم جانبی بسیار خوب می باشد و مسلما بسیار کاربردی است. داشتن یک کیف می تواند زحمت شما در گذاشتن وسایل روزمره خود در جیب را کم کند، بنابراین داشتن یک کیف قطعا مفید است.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

Short Sleeve Shirts

یکی از پیراهن های معمولی غیر رسمی باید پیراهن آستین کوتاه باشد. شما می توانید آن را تقریبا در هر رویداد غیر رسمی بپوشید و داشتن آن برای تابستان می تواند ضروری باشد. شما می توانید لباس های آستین کوتاه را تقریبا در هر رنگی انتخاب کنید و اگر آنها را برای ماه های گرم تر می خواهید، می توانید برای جلوگیری از جذب نور خورشید بیشتر، رنگ های روشن تر را بپوشید. فایده بزرگ در مورد یک پیراهن آستین کوتاه، توانایی ترکیب آن با قطعات غیر رسمی می باشد.

ترکیب پیراهن غیر رسمی آستین کوتاه با یک جفت شلوار جاگر بهترین فرصت برای ایجاد یک ظاهر غیر رسمی با استفاده از قطعات سنتی شیک می باشد. یک جفت کفش ورزشی سفید شفاف همیشه یک ایده بسیار خوب است. آنها همیشه ظاهر شیکی را ایجاد کرده و وقتی که تمیز نگه داشته می شوند می توانند به راحتی شما را شیک تر نشان دهند.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

پیراهن مناسب

اگر شما به دنبال خرید پیراهن هستید چند سوال وجود دارد که بایستی به آنها پاسخ دهید. که با توجه کردن به این سوالات، مطمئناً در انتخاب پیراهن برای خرید اشتباه نخواهید کرد.

What s it for?

این واقعا یک نکته ساده ای می باشد. پیراهنی را که می خواهید بخرید را برای کجا می خواهید بپوشید؟ عروسی؟ اداره؟ یا یک روز خاص؟ پاسخ به این سوال در تصمیم گیری شما برای انتخاب پیراهن تعیین کننده می باشد.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

What s Your Fitting?

ابتدا فکر کنید که چه نوع یقه ای را می خواهید. یقه های نوک تیز و دندانه ای یک راه بسیار خوب برای زیبایی شناسی کلاسیک هستند. سپس به این فکر کنید که آیا برای شکل بدن شما مناسب است که دارای فیت اسلیم باشد یا نه و اینکه آیا می خواهید که شما را بزرگ نشان دهد یا ریز. سپس سایز سینه خود را اندازه بگیرید که آیا کوچک، متوسط یا بزرگ هستید. اگر معمولا دوست دارید لباس های شما شل باشد، اینجا زمانش نیست.

سپس شما به چندین بررسی کوچک نیاز دارید. آیا یقه بیش از حد در اطراف گردن شما قرار دارد؟ آیا پارچه در اطراف قفسه سینه کشش دارد؟آیا سر شانه ها واقعا بر روی شانه شما قرار گرفته است؟آیا آستین شما بیش از حد گشاد نیست ؟اطمینان حاصل کنید که سرآستین بیش از حد تنگ و یا در اطراف مچ دست گشاد نباشد و اطمینان حاصل کنید که آن فقط بالای کف دست شما قرار دارد. در نهایت، مطمئن شوید که بدن پیراهن بیش از حد پایین کمر شما قرار نگیرد و یا خیلی زیاد کوتاه باشد که به سختی به کمر شما می رسد.

What s Your Budget?

درنهایت اینکه پاسخ به سوال اول تعیین کننده جواب این سوال است. اگر شما پیراهن را برای استفاده روزمره و همیشگی می خواهید بخرید پس بهتر است برای خرید آن پول بیشتری خرج کنید ولی اگر برای فقط یک موقعیت خاص می خواهید بخرید و بشتر از یکی دوبار آن را نخواهید پوشید، بهتر است که زیاد روی آن سرمایه گذاری نکنید و نیازی نیست که یک پیراهن وقعا با کیفیت بسیار خوب بخرید.

Colour or Pattern?

پاسخ به این سوال هم باز به پاسخ سوال اول بستگی دارد. اگر برای یک روز خاصی می خواهید بپوشید پس می توانید طرح دار آن را انتخاب کنید. اگر برای پوشیدن در اداره می خواهید، می توانید رنگ خاصی را انتخاب کنید مثل رنگهای آبی و صورتی در سایه های کم رنگ. اگر می خواهید نقش ایمن را برای شما بازی کند می توانید آنرا سفید انتخاب کنید.

با پاسخ دادن به سوالات بالا واقعا می توانید مطمئن شوید که پیراهن درستی را بسته به نیازتان انتخاب کرده اید.

چطور یک پیراهن مناسب بخرید

برای انتخاب پیراهن مناسب این دستورالعمل را بررسی کنید

نکات

پیراهن مناسب شما کاملا بستگی به جایی که شما آن را می خواهید بپوشید و رنگی که می خواهید بستگی دارد. این یک تصمیم دشوار برای پیدا کردن پیراهن مناسب نیست و اگر همه چیز جور نباشد شما می توانید رنگ مشکی یا سفید را انتخاب کنید. هنگامی که شما ایده خوبی از بودجه خود، اندازه و سبک پیراهنی که می خواهید داشته باشید دارید، آماده خرید هستید.

ما در حال حاضر چندین سبک را که می توانید در سایت مکسی خریداری کنید را نشان می دهیم، اگر شما نمی توانید چیزی را که دوست دارید را پیدا کنید نگران نباشید. در حال حاضر پیراهن های زیاد و متنوعی در سایت اصلی وجود دارند که می توانید آنها را بررسی کنید و ببینید که آیا چیزی مناسب تر برای شما وجود دارد.