چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

ممکن است شما اینطور فکر کنید که توجه کردن به این موارد زیاد اهمیت ندارد، ولی باید بدانید اینکه چطور کتتان را بپوشید یک ظاهر متفاوت تری را از شما خواهد ساخت. برای اینکه بدانید که چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید این مطالب را بخوانید.

برای اینکه بدانید که چطور کتتان را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید

این مقاله در مورد نحوه درست بستن دکمه های کت های مردانه می باشد. در کت ها یک دکمه داریم و یک جا دکمه که موقع بستن، دکمه در محل جا دکمه قرار می گیرد. با این حال همانند بیشتر چیزهای زندگی بستن دکمه های لباس نیز نیاز به توجه بیشتری دارد.

از کت و شلوارهای تک دکمه گرفته تا کتهای دوطرف دکمه دار نیاز به دستورالعمل کاملی برای نحوه بستن دکمه ها می باشد.

کت های تک دکمه

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

دکمه این کت ها به آسانی بسته شده و فقط هنگام نشستن دکمه را حتما بایستی باز کرد. ای کاش همه چیز تو زندگی مثل به این راحتی و آسانی بود

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

کت های دو دکمه

تو این کت ها حتما باید یادمان باشد که هرگز دکمه زیری را نبندیم. این نکته را باید تو همه ی انواع کتها ( البته به غیر از کتهای تک دکمه) رعایت کرد

طبق تاریخچه، تمایل به پوشیدن کت های دو دکمه از زمانی شروع شد که ادوارد پادشاه هفتم با پوشیدن کت دو دکمه و بستن دکمه های آن با ابهت به نظر می رسید. اعضاء دادگاه سلطنتی برای اینکه پادشاه را دلخور نکنند خود نیز شروع به باز کردن دکمه پایین کت های خود کردند و این مدل همینطور بین مردم گسترش یافت. اینکه آیا این درست است یا نه ما نمی توانیم چیزی بگوییم. با این حال می توانیم بگوییم که این مدل نسبت به حالت بستن دکمه پایین کت جذابتر به نظر می رسد و کی می خواهد واقعاً به قسمت پایین شکم توجه کند؟

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

کت های سه دکمه

با این کت های سه دکمه شما دو گزینه برای انتخاب دارید فقط یادتان باشد که هرگز دکمه پایینی را نبندید.

شما می توانید یا دو دکمه بالایی را ببندید یا فقط دکمه وسطی را ببندید که واقعاً به نظر شخصی شما بر می گردد. ولی اگر می خواهید بصورت تکنیکی این کار رو انجام دهید باید بدانید که در کت های با یقه برگردان تخت، با بستن دو دکمه بالا ظاهر بهتری خواهید داشت درحالکیه درکت هایی که یقه آنها تا نزدیک دکمه بالا ادامه پیدا کرده بطور کلی با بستن فقط دکمه میانی ظاهر شیکتری خواهید داشت.

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

نشسته

درحال نشستن مهم نیست که کت شما هر چند تا دکمه دارد، بایستی حواستان باشد که هنگام نشستن تمامی دکمه ها را باز کنید. با باز کردن دکمه ها نه تنها کت شما جذابتر به نظر می رسد بلکه میزان راحتی شما ده برابر خواهد شد.

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید

کت های دو طرفه دکمه دار

کت های دوطرف دکمه دار عموماً شیک و جذاب می باشند. فقط بایستی تمامی دکمه های آن به غیر از دکمه پایینی را بست. در کت های دو طرف دکمه دار تمامی دکمه ها را حتی موقع نشستن ببندید مگر زمانی که می خواهید کت را از تنتان دربیاورید. این مدل از کت ها با داشتن پارچه اضافی در حالت باز بودن دکمه ها بصورت شل و شلخته به نظر می رسند، این کمترین چیزی است که بخواهید نگران ان باشید.

چطور دکمه های کت تان را به شیوه درست ببندید