چطور خوب لباس بپوشید

این مطالب بسیار ساده هستند ولی رعایت نکردن آنها باعث شکست شما در ایجاد یک استایل بسیار خوب خواهد شد. کوچکترین تکه لباس نامناسب در مجموعه لباس های شما و یا نداشتن اطلاع از مد روز می تواند ظاهر و استایل شما را خراب کند. اینکه خوب لباس بپوشید واقعاً کار دشواری نیست. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چطور این کار را انجام دهید.

ویژگی های راهنمای استایل مردان را مطالعه و محصولات فروشگاه مکسی را بررسی کنید.

اغلب مردان دم از خوش لباس بودن می زنند ولی تقزیبا تمامی آنها احساس می کنند که خوش لباس بودن یک هدف دست نیافتنی می باشد و یا اینکه قبل از آن باید بخوبی در مورد آن مطالعه کنند. بدین منظور بایستی مردان 10 قانون ساده را رعایت کنند. این قوانین را ما برای شما لیست کرده ایم که با رعایت آنها، شما همه توجهات را به خود جلب خواهید کرد.

الهام گرفتن از پوشش دیگران

چطور خوب لباس بپوشید

ابتدا بهتر است که از افرادی که خوش لباس هستند الهام بگیرید. توجه کردن به افراد مشهور تنها روش نیست و درواقع این بدترین روش است چون آنها استایل های حرفه ای و پول نامحدود داشته و زمان زیادی صرف ظاهرشان می کنند. شما می توانید از بقیه افراد نیز الهام بگیرید.

شما می توانید از همتایان خود، همکاران یا سایر افراد در خیابان، الهام بگیرید. همچنین می توانید هنگامی که از ظاهر فردی خوشتان آمد آن را تقلید کنید. چون اگر به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد هیچ مشکلی نیست که از طرز لباس پوشیدن دیگران تقلید کنید.

چطور خوب لباس بپوشید

از سایز خود اطلاع داشته باشید

چطور خوب لباس بپوشید

هنگامی که لباس مورد نظر و مناسب خودتان را یافتید سعی کنید آن را در اندازه ای انتخاب کنید که کاملا فیت خودتان باشد. باید بدانید که چه سایز و فیتی برای شکل بدن شما بهترین می باشد. شما می توانید شیک ترین و گران ترین لباس ها را بخرید ولی اگر فیت شما نباشند آنها ظاهر شما را بسیار بد نشان خواهند داد.

می توانید لباس را پوشیده و درآینه نگاه کنید اگر بیش از حد بزرگ یا تنگ باشد بایستی سایز آن را عوض کنید. جین های تنگ و چسبان نپوشید اگر فکر می کنید که آنها بسیار جلب توجه می کنند. شکل همه افراد باهم متفاوت است بنابراین لباس های ما باید این را منعکس کند.

چطور خوب لباس بپوشید

اجزاء اصلی را بخرید

تی شرت های یقه گرد ساده، انواع جین های رنگی، پیراهن آکسفوردی، پیراهن جین، بلوز وپیراهن آستین کوتاه یقه گرد و سویشرت ها را بخرید و مطمئن باشید که همه چیز لازم برای داشتن یک ظاهر غیر رسمی را در کمد لباسهایتان دارید.

برای شیک تر کردن کمد لباس هایتان، بهتر است لباس های خوب را داشته باشید. نیازی به زیاد پول خرج کردن نیست. با این لباسهایی که در بالا گفتیم یک مرد می تواند یک ظاهر غیر رسمی داشته باشد ولی اگر شما به دنبال این هستید که کمی شخصیت برجسته تر و استایل منحصر به فرد تری داشته باشید در این موقع است که اجزاء اصلی روند شیک بودن وارد بازی می شوند.

چطور خوب لباس بپوشید

از مد روز اطلاع داشته باشید

برای دانستن مد روز می توانید در اینترنت یا مجله ها جستجو کنید که همیشه اطلاعات و پیش گویی هایی را درمورد مدهای اصلی دنیا را ارئه می دهند. ما پیشنهاد نمی کنیم که مدهایی را دنبال کنید که ماندگاری کمی دارند و بعد از مدت زمان کوتاهی کنار گذاشته می شوند چون حفظ مد روز بودن هزینه بر می باشد و این چیزی است که شما نباید آنرا نادیده بگیرید.

شما باید از تمامی مدهای این سال هرکدام را که فکر می کنید مناسب تان است، از بین آنها یک یا دوتا را انتخاب کرده و اجزاء مربوط به آن را بخرید. شما باید کمی باهوش تر و شجاع تر از قبل بوده و برای انتخاب لباس خود وقت بگذارید.

چطور خوب لباس بپوشید

کفش های شیک

برای تکمیل ظاهرتان شما نیاز به انتخاب یک جفت کفش شیک دارید که می تواند بروگو، دربی یا مونک باشد. کفش ها نه تنها بایستی متناسب برای شما باشد بلکه بایستی با جین شیک و پیراهن آکسفوردی شما ست باشد. بزرگترین نکته در مورد کفش های شیک این است که آنها باید بادوام باشند.

چطور خوب لباس بپوشید

کفش های ورزشی غیر رسمی

بهتر است که بیش از یک جفت کفش داشته باشید. ما به شما کفش کلاسیک استایل کانواس نظیر ونس اوتنتیک، کانورس چاک تیلور یا سوپرگا 2750 را پیشنهاد می کینم. این کفش ها با جین ها و شلوارکها نه تنها ظاهر بسیار خوب به شما می دهند بلکه شما می توانید آنها را با سایر لباسهایتان نیز ست کنید.

پس از آن شما می خواهید یک جفت کفش مقاومتر در برابر ساییدگی برای پوشیدن در آخر هفته داشته باشید. در اینجاست که اشباح ورزشی برای شما مناسب خواهند بود و به شما اطمینان خواهند داد که بیشترین استفاده را از آنها داشته باشید و برای رنگهای تک رنگ استفاده کنید. اگر می خواهید استیتمنت بیشتری داشته باشید بهتر است رنگ های برجسته تر را انتخاب کنید.

چطور خوب لباس بپوشید

انتخاب لباس برای یک موقعیت

شما به هر جایی که می روید بایستی به این فکر کنید که به کجا می روید و بقیه چه لباسی برای آنجا می پوشند و بایستی لباسی انتخاب کنید که متناسب آن شرایط و موقعیت باشد و براساس افکار افراد حاضر در آن موقعیت لباستان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که شما هرگز نمی توانید بیش از حد خوش لباس باشید، بنابراین همیشه تلاش کنید.

چطور خوب لباس بپوشید

تمیزکاری کرده و به کمد لباستان سروسامان دهید

هرازگاهی لازم است که شما لباسهایی را که در کمد نگه داشته اید و دیگر از آنها استفاده نمی کنید را کنار بگذارید. لباس هایی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید را به موسسات خیریه بدهید.

چطور خوب لباس بپوشید

اضافه کردن لوازم جانبی برای کامل کردن ظاهرتان

شما می توانید با پوشیدن یک ساعت شیک و دلنشین که بسیار هم هزینه بر نیست ظاهر خود را کاملتر کنید که ما به شما استفاده از چند اجزاء را که مناسب فیت رسمی و غیر رسمی شما می باشد را پیشنهاد می کنیم. اگر طرفدار کلاه هستید ما به شما پوشیدن کلاه بافتنی بینی را پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید ظاهر ماجرا جویی را داشته باشید یک کلاه باکت را به شما پیشنهاد می کینم. داشتن کوله پشتی های بزرگ همیشه مفید می باشد دافل ها نیز گزینه های بسیار خوب برای سالن بدنسازی و ژیمناستیک و نیز تعطیلات آخر هفته و یا برای اداره می باشند.

چطور خوب لباس بپوشید

چطور خوب لباس بپوشید

چطور خوب لباس بپوشید

نکات مهم مربوط به آن

امیدواریم پس از خواندن مطالب ما و دنبال کردن موارد گفته شده بخوبی بتوانید به هدف خود به عنوان یک مرد خوش لباس برسید. این کار دشواری نیست و نیاز به صرف هزینه زیاد ندارد. فقط کافی است که مجموعه متنوع و انعطاف پذیری از لباس ها را در کمد خود داشته و بدانید که چطور آنها را باهم ترکیب کنید تا به استایل بسیار خوب ومورد دلخواه خود دست یابید.