چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

برای اطلاع داشتن در مورد بهترین کفش های کالج و راحت مردانه این راهنمای ما را بخوانید. این کفش کلاسیک برای همیشه به عنوان یک پایه اصلی پوشاک مردانه بوده که همه در آیدل اچ کیو آن را دوست دارند.

در مورد ویژگی های استایل بقیه راهنمای ما را بررسی کنید

ما عاشق کفش های راحتی هستیم. زیرا می توان به اندازه کافی از آنها استفاده کرد. آنها کفش های کلاسیکی هستند که بی انتها بوده و به نظر ما هر مردی بایستی یک جفت از آنها را داشته باشد. یک چیز بسیار خوب در مورد کفش های کالج و راحت این است که هر کسی می تواند آنها را بپوشد و مشکلی نیست که چه نوع کفشی را شما انتخاب کرده باشید اینکه بخواهید کفش کالج پنی، منگوله دار، مشکی، قهوه ای، آبی هر کدام که انتخاب کنید می توانید با هر چیزی آنها را ست کنید.

وقتی مردم حرفی از کفش های کالج و راحت می شنوند، فورا به برخی از خانم های مسن تر فکر می کنند که در صندلی خود با یک جفت کفش کالج و راحت تازه واکس زده در پای خود نشسته اند. خوب، ما به شما می گوییم که این درست نیست (ممکن است برای بعضی ها باشد). در طول سالها، کفش های کالج و راحت تا به حال کمی بازسازی شده و مارک هایی مانند گوسی، شرکت G.H.Bass، سنت لوران و J.M وستون همه نسخه های خود را از این کفش های اصلی دارند. این راهنما به شما بهترین کفش های کالج و راحت مردانه را نشان می دهد و اینکه چگونه آنها را در این فصل و هر فصل دیگری بپوشید.

تاریخچه

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

کفش های کالج و راحت همیشه لوفرها نبودند، این کفش های راحتی از قرن ها پیش زندگی خود را در آمریکا آغاز کرده بودند. بومیان آمریکایی برخی از اولین افرادی بودند که یک نسخه از کفش بدون بند (اسلیپ ان) را به نام موکاسین معرفی کردند. این موکاسین ها با مهره ها و منگوله ها تزئین شده بودند تا یک ظاهر منحصر به فردی را ایجاد کنند. این کفش ها توسط یک کفش ساز انگلیسی به نام ریموند لویس وایلداسمیت طراحی شدند که در حال حاضر متعلق به یک شرکت کفش سازی تاسیس شده در سال 1225 می باشد.

وایلداسمیت یک نوع از کفش های اسلیپ ان را برای پادشاه جورج VI برای پوشیدن در اطراف خانه به عنوان یک کفش راحتی خانه ساخت. پس از سالها توسعه و نسخه های بی شماری از این کفش ها، کفش هایو راحت توسط آمریکایی ها پوشیده شدند که شروع به پوشیدن آنها در سالن های شهر در دهه های 1308 و 1298 کردند. این باعث شد که کفش های کالج و راحت تبدیل به یک کفش رسمی برای پوشیدن آقایان گردند.

در سال 1312، شرکت G.H.Bass، یک سازنده بوت از مین در آمریکا، یک مرد نروژی را دید که یک جفت کفش اسلیپ ان پوشیده است که این شرکت پس از آن این کفش ها را به تصویب رساند و آنها را ویجون نامید زیرا شبیه نروژی شنیده بود. شرکت باس با اضافه کردن نوارهای چرمی به جلوی کفش های کالج و راحت همراه با استفاده از الماس هایی یک نوع کفش های کالج و راحت جدید طراحی کرد که بعدا به عنوان لوفرهای پنی شناخته شدند.

این روزها کفش کالج و راحت توسط مردم برای تمامی موقعیت های زندگی پوشیده می شوند. از بانکداران تا بچه های اهل مد، هر کس می تواند یک جفت کفش کالج و راحت را بپوشد.

کفش کالج و راحت پنی

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

در اواخر دهه 1308، کفش های کالج و راحت پنی توسط شرکت G.H.Bass ایجاد شدند. این شرکت می خواست کفش های کالج و راحت را کمی متفاوت بسازد لذا تصمیم گرفت یک نوار چرمی در جلو آن همراه با الماس بکار ببرد.با داشتن اطلاع از ریشه های این اصطلاح، از رمز و راز واژه ی " کفش کالج و راحت پنی " پرده برداری می شود. بعضی ها معتقدند که این اصطلاح زمانی بکار برده شد که مردم یک جفت جدید از کفش های کالج و راحت را خریده و یک سکه را برای خوش شانسی در آن قرار می دادند. برخی ها نیز معتقد بودند که مهمانان یک اتاق هتل موقعی که می خواستند برای بیرون رفتن خودشان را آماده کنند یک پنی در داخل کفش راحت الماس دار خود قرار می دادند که خدمتکار هتل آنها را واکس زده و برای بیرون رفتن آماده کند.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

Key Brands:

مهم نیست که داستان کفش های کالج چی باشد، مهم این است که همه به توافق رسیدند که آنها کفش های کلاسیکی بوده و همه می توانند آنها را بپوشند. در هنگام خرید یک جفت کفش های کالج و راحت پنی حتما به دنبال رنگهای کلاسیک بروید زیرا این رنگها به سهولت و با هر لباسی پوشیده می شوند.

کفش های کالج و راحت شرکت G.H.Bass را با یک کت و شلوار مشکی بپوشید. می توانید آنها را با یک شلوار پارچه ای مشکی، ژاکت کتی مشکی و یک پیراهن یقه دکمه دار پوشیده و یک ظاهر شیک و کارآمدی را در خود ایجاد کنید که برای هر فصلی بسیار خوب می باشد. یا اینکه می توانید یک جفت کفش های کالج و راحت پنی قهوه ای را با یک جین دنیم خام و یک تی شرت سفید ساده پوشیده و یک ظاهر غیر رسمی را در خود خلق کنید که می توانید با تغییر دادن شلوارتان تیپتان را عوض کنید.

P.S. بدون جوراب، آنها فقط به این صورت بهتر به نظر می رسند.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

کفش های کالج و راحت منگوله دار

یکی از اولین مدل هایی که می توان از آن استفاده کرد کفش های کالج و راحت منگوله دار می باشند. بومیان آمریکایی، موکاسین های خود را با مهره ها و منگوله های مختلف تزئین کردند تا آنها را منحصر بفرد ساخته و فرهنگشان را به نمایش بگذارند. اروپایی ها این کفش سنتی را پذیرفتند و آنها را به جای جیر از چرم ضخیم تر یا چرم برس زده شده ساخته و آنها را با دوام و رسمی تر کردند.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

Key Brands:

برای داشتن یک ظاهر رسمی تر چرا نمی خواهید یک جفت کفش راحت منگوله دار از چارچس را امتحان کنید که یک برندی می باشد که در کل تاریخ جریان داشته و دست راست آن در سواحل Northampton به عنوان قلب دنیای ساختن کفش قرار گرفته است. این کفش های مشکی بسیار محکم و رسمی بوده زیرا از یک چرم لهستانی با استحکام بالایی ساخته شده استکه شیک تر و براق تر بوده و ظاهر رسمی تری دارد. می توانید آنها را با یک ژاکت توکسدوی مشکی و یک شلوار پارچه ای ست کرده و یک ظاهر فانتزی و رویایی را در خود خلق کنید.

این جفت کفش کالج و راحت قهوه ای از شرکت G.H.Bass برای زمانی که آب و هوا گرم تر می شود مناسب می باشد. یک چیز مهم در مورد کفش های کالج و راحت منگوله دار این است که آنها می توانند به عنوان یک قطعه رسمی یا غیر رسمی کفش باشند، بنابراین سعی کنید با یک جفت شورت کتانی سرمه ای یا بژ و یک پیراهن سفید آکسفوردی بپوشید. می توانید لبه های آستین را به بیرون تا کرده و دکمه های آن را باز کنید تا شما را خنک و باروح نگه دارد.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

کفش های کالج و راحت دارای قطعه اسبی

کفش های کالج و راحت کفشی است که تحت عنوان برند گوسی مد ایتالیایی مورد حمایت قرار گرفته است. اولین ایده برای این کفش زمانی بود که آقای گوسیو گوسی در هتل ساووی در لندن کار میکرد. در آنجا او به شنیدن سخنان غنی و معروف خود در مورد عشق به اسب سوگند یاد می کند و زمانی که برند نمادین خود را آغاز کرد توجه خاصی به آن نمود. گوسی این قطعه اسب را در بالای کفش های کالج و راحت کلاسیک خود قرار داد تا با این کار به این افراد و عشق خود به اسبها احترام بگذارد. این قطعه ها 90 سال بعد و در همان موتیف هنوز هم بر روی کفش های کالج و راحت معروف که هنوز هم مردم دوست دارند قرار دارد.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

Key Brands:

در طول سالها، سایر برندها نیز این سبک را به کار گرفته اند اما شما نمی توانید کلاسیک را در این کفش ها از بین ببرید، اما با این همه، هر کسی نمی تواند چنین کفش لوکسی را داشته باشد. برای داشتن یک جفت غیر رسمی از این کفش ها، پس چرا این جفت از برند هادسون با یک کت و شلوار سرمه ای و یک پیراهن یقه دکمه دار سفید را امتحان نکنید که می توانید آنها را برای پوشیدن برای دفتر کار داشته باشید همچنین برای پوشیدن برای شام خوردن در بیرون نیز مناسب می باشد.

برای داشتن ظاهر بی انتها می توانید یک جفت از گوسی را با تکه اسبی طلایی انتخاب کنید. موضوع مهم در مورد این کفش ها این است که آنها همه کاره بوده و برای ایجاد ظاهر غیر رسمی می توان آنها را با جینها و تی شرت های ساده پوشید یا می توان آنها را با سایر لباس ها پوشیده و ظاهر شیک تری را خلق کرد.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

کفش های کالج و راحت جیر

کفش های کالج و راحت جیر کفش های غیر رسمی تری بوده که می توان آنها را در طول روز پوشید. راحت بودن آنها و نیز همه کاره بودن آنها این کفش ها را به عنوان یک آیتم غیر رسمی ساخته است. این کفش های کالج و راحت عمدتا قهوه ای بوده ولی رنگ سرمه ای آن نیز طرفداران زیادی دارد.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

Key Brands:

گرینسون یک برند انگلیسی است که خود را در کفش های دست ساز در Northampton عرضه می کند. این کفش های کالج و راحت جیر قهوه ای یک گزینه بسیار خوب است. منگوله چرم افزوده شده به آن، جزئیات بیشتری را به آنها داده که آنها را شیکتر کرده و در عین زرق و برق دادن به آنها غیر رسمی بودن آنها را حفظ می کند.

سعی کنید کفش های کالج و راحت جیر را با شلوارهای راسته گشاد به رنگ سرمه ای و بلوز رنگ کرم بپوشید که برای این فصل از سال بسیار خوب خواهد بود زیرا می توانید آنها را در طول روز پوشیده و با پوشیدن یک پیراهن سفید از زیر برای عصرها ظاهر خود را شیک تر بسازید. راحتی کفش های کالج جیر آنها را به عنوان یک قطعه سنتی و بسیار همه کاره ساخته که می توانید آنها را با کتانهای رنگ بژ و سرمه ای یا پیراهن سفید یقه دکمه دار ست کنید که ظاهر غیر رسمی به شما داده و برای تابستان بسیار خوب خواهد بود.

چرا شما لازم است که در یک جفت کفش های کالج و راحت سرمایه گذاری کنید

نکته آخر

کفش های راحت یک پایه ی کلاسیک در لباس مردانه هستند و تقریبا صد سال است که وجود دارند. ما وقتی که به دنبال این کفش کلاسیک هستیم انتخاب بی انتهایی خواهیم داشت . برای داشتن یک ظاهر غیر رسمی می توانید یک کفش راحت پنی مشکی را انتخاب کنید ولی می توانید آنها را برای مراسم های رسمی نیز بپوشید.

کفش های کالج و راحت دارای تکه اسبی یک قطعه ای از برند گوسی بوده که به عنوان نیروگاه مد شناخته می شود. کفش های کالج دارای تکه اسبی کلاسیک برای هر فردی و هر موقعیتی مناسب می باشند. این کفش ها مورد علاقه افراد سیاستمدار، تاجران و مردان جوان و اهل مد می باشند. این کفش ها بسیار خوب می باشند. یا اینکه اگر شما به دنبال یک ظاهر بسیار غیر رسمی تر هستید می توانید یک جفت کفش راحت جیر قهوه ای یا سرمه ای را برای روزهای گرمتر انتخاب کنید که ظاهر شما را شیک تر خواهد کرد. در هر حال کفش در اینجاست تا با شما بماند.