پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

آیا می خواهید این زمستان یک پیراهن شیک اما متفاوت را پیدا کنید؟ پنج گزینه از پیراهن های طرح دار ما را برای مردان بررسی کنید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

ما همه استایل های مختلف پیراهن را ترجیح می دهیم، بعضی چیزها برای ما مناسب بوده و برخی از آنها نه، و همچنین یک واقعیت دیگر در مورد پیراهن ها این است که ما روی پیراهن هایی با قیمت های مختلف کار می کنیم. اما همه ما یک هدف مشترک داریم و آن اجتناب کردن از بلای مد در هر هزینه ای است. برای اطمینان از اینکه در مورد پیراهنهای دارای طرح چاپی دچار اشتباه نشوید، ما پنج پیشنهاد را در اینجا ارائه می دهیم.

در اینجا ما پنج گزینه از پیراهن های طرح دار را از وب سایت خود برای شما لیست می کنیم:

پیراهن نورمن پابلیش

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

یکی از گزینه های جدید در وب سایت ما یک پیراهن نورمن خاکستری برند پابلیش می باشد. ما معتقدیم که این پیراهن از برند پابلیش جزء پیراهن های غیر رسمی بوده که با داشتن طرح پچ به عرصه آمده و می تواند با جین های رنگ تیره و کفش ورزشی سفید ست شود. این پیراهن با داشتن طرح پچ منحصر به فرد بوده ولی این بدین معنی نمی باشد که شما می توانید آن را با هر چیزی که در کمد لباستان وجود دارد ست کنید.

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

پیراهن لی ریدر در Brushed Twill Check

این پیراهن ریدر از لی مناسب برای کریسمس و ماه های زمستان است. این پیراهن کاملا تک رنگ نیست اما رنگ های ظریف آن برای ماه های زمستان مناسب هستند. این پیراهن فوق العاده تمیز به نظر می رسد و دارای توانایی برای ست شدن با هر نوع شلوار جین بوده و به عنوان کلیدی برای هر قطعه اساسی نظیر جین ها می باشد. پیراهن خود را با برخی از جین های مخروطی و باریک و کفش ورزشی ست کرده و ظاهر شیکی را در خود خلق کنید.

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

پیراهن آستین بلند فراه ( خال خال)

اگر طرفدار پیراهن های خال دار لهستانی هستید، این پیراهن شبیه آنها بوده و می توانید این را با آن پیراهن ها جایگزین کنید؟ این پیراهن آستین بلند از فراه یک پیراهن سبک اکسفوردی با پایان سنتی می باشد. به نظر می رسد خالهای پولکا در واقع نمادهایی هستند که پیراهن را پوشانده اند. اگر شما به دنبال چیزی جدید هستید، این پیراهن می تواند گزینه مناسبی باشد. به نظر می رسد این پیراهن با یک جفت شلوار جین و برخی از بروگوها ظاهر جذابی را ایجاد خواهد کرد.

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

پیراهن دارای طرح چاپی باندانا مکسی

آیا شما در بازار به دنبال چیزی تا حدی جاز مانند هستید؟ این فقط می تواند تی شرت چاپی باندانا مکسی باشد. این پیراهن بسیار جذاب و جالب می باشد که با توجه به سبک آن، می توانید آن را با هر چیزی بپوشید، فقط مطمئن شوید که آن را با سایر لباس های طرح دار و یا رنگ روشن نپوشید و با ساده نگه داشتن سایر لباس هایتان اجازه بدهید که پیراهن تان در مرکز دید باشد. می توانید آن را با جین تنگ مشکی و کفش ورزشی سفید ست کنید.

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

پیراهن چیپ ماندی هاید چک

این پیراهن شطرنجی بهترین تیپ برای زمستان می باشد. یکی از بهترین لباس ها برای پوشیدن با هر نوع ظاهر غیر رسمی می باشد که هم غیر رسمی و هم شیک می باشد. این پیراهن یقه دکمه دار چیپ ماندی با کتان ها و یا تی شرت های سفید بسیار جذاب دیده می شود. این پیراهن نسبت به پیراهن های عادی کمی بلند تر بوده بنابراین یک ظاهر غیر رسمی روح بخش و استایل به روزی را در شما ایجاد خواهد کرد.

پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

خرید اینترنتی پنج گزینه از پیراهن های طرح دار مردانه

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.