نقدو بررسی کفش دو نایک مدل Free Run

نایک مدل Run+3 به طور باورنکردنی راحت ، سبک و انعطاف پذیر میباشد. به دلیل احساس فوق العاده راحتی که در آن خواهید داشت تصور خواهید نمود که کفشی به پا ندارید ولی کاملا پای شما حفظ شده و این حسی است که بسیاری از مصرف کنندگان مایل به تجربه آن هستند .

با الهام از ورزشکاران استنفورد که با پای برهنه در زمین گلف می دوند ، تولید کنندگان کفش نایک بر این تلاش بودند تا کفشی طراحی و تولید نمایند که همان حس برهنگی پا را در زمین به ورزشکاران القاء کند.در آن زمان بود که مدل نایک فری تولید شد . کفشی متناسب ، انعطاف پذیر و سبک.

عقاید در خصوص کفش دو نایک مدل Free Run+ 3

نقدو بررسی کفش دو نایک مدل Free Run

اگر شخصی هستید که تنها به یک مدل که قبلا امتحان کرده اید اکتفا می نمایید واهل تنوع و امتحان نمودن مدلهای دیگر نیستید باید به شما توصیه شود که این مدل را نیز بدون هیچ شک و تردیدی امتحان نمایید .

زمانی که این مدل نایک به دست شا برسد و آن را امتحان کنید قطعا تمایل خواهید داشت تا کفشها را دائم استفاده کنید.اگر با این کفشها روی آسفالت حرکت کنید دقیقا جنبش انگشتان و راحتی آنها را درون کفش حس خواهید نمود .این مدل دقیفا انرژی شما را به زمین انتقال خواهد داد .با یک بار امتحان نمودن قطعا مایل خواهید بود که بارها و بارها آن را امتحان نمایید.

آهسته آهسته به راحتی درون این کفشها عادت خواهید نمود. اگر در جریان پیاده روی روزانه خود با عرق کردن پاهایتان و احساس گرما درون کفش مواجه میشوید با استفاده از این مدل این حس را به فراموشی خواهید سپردو مایل خواهید بود که تجربه پیاده روی خود را هر روز با این مدل تجدید نمایید.

جزییات در خصوص Nike Free Run+ 3

برخلاف بسیاری از مدلهای موجود کفش نایک مدل Run Free3 تنها دارای یک بالشتک ( کوسن )در لایه میانی کفش بوده . بادر نظر داشتن تعداد اندک این کوسن ها اما به دلیل انعطاف پذیری در حالت تماس با زمین و حس سبکی که به شما القا میشود کاملا احساس راحتی خواهید نمود.انعطاف پذیری کفش ها باعث مقاومت در مقابل ضربه می شوند. حالت قوس کفش انعطاف پذیری کفش را بالا برده و باعث افزایش قدرت پا میشود.

رویه ( قسمت فوقانی ) Nike Free Run+ 3

یکی از موارد دوست داشتنی در این مدل القاء حس برهنگی به پا میباشد.در این مدل شما کاملا احساس خواهید کرد که پاهایتان در کفش ثابت نگه داشته شده است اما به اندازه کافی راحت ، سبک و انعطاف پذیر میباشد . قسمت فوقانی آن از موادی تهیه شده است که پا در قسمت بالایی و میانی به راحتی تنفس کرده و سیستم دینامیک فیتی که در آن استفاده شده به انسان حس راحتی را منتقل می کند. حالت نامتقارن بندها روی کفش فشار را از روی پا کم کرده و حس انعطاف پذیری را دو چندان می نماید.

عقاد و نظرات در خصوص Nike Free Run+3

همانطور که پیش از این گفته شد نایک مدل Run+3 احساس راحتی ، انعطاف پذیری و حس خوبی را در هنگام راه رفتن القاء می نماید. این مشخصه ها همگی منجر به تجربه خوب پیاده روی می شود.