نحوه پوشیدن یک ژاکت پارکا در پاییز و زمستان 15

یک پارکا از ضروری ترین لباس های زمستانه می باشد. شیک بودن، راحتی و گرم بودن یک کت که دارای جیب های مخفی می باشد بسیار خوب ترین انتخاب برای این فصل می باشد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

پارکا ها بی نظیر ترین لباس های زمستانی هستند. داشتن پدهای اضافی، خز مصنوعی در لبه های کلاه و نیز داشتن جیب های زیاد برای گذاشتن وسایل آنها را به مناسب ترین لباس برای زمستان تبدیل کرده است. آنها یک تکه لباس کاملاً فریبنده بوده و ضخیم بودن آنها می تواند چالش برانگیز باشد ولی این سه پارکایی که ما در اینجا به شما معرفی می کنیم شیک ترین بوده و به شما احساس گرما می دهند.

تک رنگ

نحوه پوشیدن یک ژاکت پارکا در پاییز و زمستان 15

یک رنگی که هیچ وقت شکست نخواهد خورد رنگ مشکی می باشد که بخوبی با سایر رنگها مشارکت دارد. شما می توانید تکه اصلی لباس خود را مشکی انتخاب کنید و برای بقیه اجزاء لباس هایتان از رنگ سفید استفاده کنید که باعث برجسته تر شدن ظاهر شما می شود. یک بلوز مشکی بین کت مشکی و پیراهن آکسفوردی سفید همراه با شلوار جین مشکی و کفش های ورزشی مشکی می تواند بسیار بسیار خوب به نظر برسد. فقط باید مطمئن شوید که رنگ سفید با مد پیراهن شما هماهنگی داشته باشد.

نحوه پوشیدن یک ژاکت پارکا در پاییز و زمستان 15

اکسپلورر شیک

استایلی که در بالا ذکر شده بسیار ساده و مینیمال می باشد و ظاهر اسپورتی را به شما می دهد. برای کسانی که می خواهند با پوشیدن پارکا ظاهر سنتی و معتبری داشته باشند، کارهارت موجود در اینجا بهترین می باشد. این لباس برای کارهای اداری ایده ال ترین می باشد به شرطی که اداره شما کد لباس سرسختانه ای نداشته باشد که می توانید این لباس شیک و در عین حال عایق را انتخاب کنید. می توانید آن را با کتان و بوت زمستانی شیک تر و نیز پیراهن شطرنجی ست کنید.

نحوه پوشیدن یک ژاکت پارکا در پاییز و زمستان 15

داشتن ظاهر شجاعانه

اگر شما می خواهید که لباس های رنگی تری را بپوشید و در زمستان ظاهر استیتمنتی داشته باشد، نورس فیس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کت کاملا استیت منت بوده و بایستی بقیه لباس هایتان را خنثی انتخاب کنید تا کت شما بیشتر جلب توجه نماید. می توانید برای آن یک پیراهن دنیم، جین مشکی و کفش ورزشی چرمی ساده را انتخاب کنید که ظاهر غیررسمی به شما داده و نمی گذارد سایر رنگهای روشن از قدرت ظاهر شما بکاهد.

نحوه پوشیدن یک ژاکت پارکا در پاییز و زمستان 15