نحوه پوشیدن یک شال گردن برای مردان

این می تواند یکی از بهترین اکسسوری ها برای مردان در هر جایی باشد. این راهنمای ما شما را در نحوه پوشیدن یک شال گردن راهنمایی می کند که فوق العاده شیک و آسان بوده و هم اینکه همه کاره می باشد.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

اکسسوری ها می توانند برای مردان یک ترفند پوششی محسوب شوند. با بکار بردن اکسسوری ها در هر موردی از لباس ما می توانیم آنها را از حالت کاربردی به سمت طیفی از تزئینات تغییر دهیم. هیچ کس نمی تواند این را انکار کند که شال گردن ها در شرایط آب و هوای خاص (یعنی در تمام طول سال) می توانند بسیار مفید باشند.

اما چه نوع شال گردنی می تواند برای شما مناسب بوده و شخصیت شما را برجسته تر نماید بجای اینکه ظاهر مضحکی به شما بدهد؟ آیا شما می توانید آنرا برای سر کار نیز بپوشید؟ آیا می توانید آن را با تی شرت بپوشید؟ در چه دمای هوایی می توانید آنها را بپوشید؟ و اینکه شما چطور می توانید آن را گره بزنید؟ شما در این راهنما می توانید به تمامی این سوالاتی که در رابطه با پوشیدن یک شال گردن می تواند برایتان پیش بیاید پاسخی بیابید.

چرا بایستی شما شال گردن بپوشید

نحوه پوشیدن یک شال گردن برای مردان

آیا هنوز هم نیاز به متقاعد کردن دارید؟ در این جا ما برای شما 4 دلیل را ذکر می کنیم که باعث می شود که شما برای خرید یک شال گردن سرمایه گذاری کنید.

چطور شال گردن مورد دلخواه و مناسب خود را بیابید: یک راهنمای خرید در مورد شال گردن

نحوه پوشیدن یک شال گردن برای مردان

شما روی دستمال گردنی سرمایه گذاری کنید که بتوانید آن را بسیار زیاد بپوشید.

دومنیکو واسا، طراح

بنابراین وقت آن رسیده که شما روی یک شال گردن شیک تر سرمایه گذاری کنید (اگر شما آماده هستید که این شال گردن کد 101 را انتخاب کنید، به دنبال نکاتی برای اکسسوری های پیشرفته تر باشید). هنگامی که شما می خواهید شال گردن بخرید بایستی روی اندازه ، جنس و رنگ آن توجه کنید اینکه در مورد آنها چه چیزهایی را شما نیاز دارید که اطلاع داشته باشید؟

اول کارکرد، سپس مد. اما شما نیاز به دانستن در مورد استایل دارید. و همچنین شما لازم است که بدانید که به نوعی قدم در دنیای مد گذاشته اید.

آنتونی سنتنو، بناینگذار سایت RealMenRealStyle.com

Size

در مورد اندازه شال گردن باید گفت که یک دستمال گردن ایده ال دارای 16 تا 30 سانتیمتر ( حدود 6-12 اینچ) پهنا و 140 تا 180 سانتیمتر ( حدود 55 تا 70 اینچ) طول می باشد. که این طول به اندازه کافی می باشد که شما بتوانید آن را به هر مدلی که میخواهید بپوشید، درصورتیکه فکر می کنید که خلاق هستید.

Fabric

اگر فقط می خواهید که یک شال گردن بخرید آیا جنس آن حتما بایستی از پشم باشد؟ خوب، این ممکن است انتخاب واضحی باشد ولی ترکیب کتان و آکریلیک را از دست ندهید زیرا آنها اغلب بهتر پوشیده شده و باعث کاهش حساسیت و خارش می شوند. با این وجود اگر شما بتوانید روی شال گردن کشمیری سرمایه گذاری کنید بسیار خوب خواهد بود که برای چندین سال برای شما کار خواهد کرد.

Colour

زمانی که نوبت به رنگ می رسد، می توانید از شال گردن های دارای طرح چاپی و رنگین کمانی استفاده نمایید ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های خنثی شروع کنید. به یاد داشته باشید که منظور از خنثی به معنای سیاه بودن نمی باشد، رنگهای خاکستری احتمالا بهترین رنگ بوده و همه کاره می باشد. یک نگاهی به کمد لباس خود بیاندازید. اگر لباس های قهوه ای و کرم دارید، بهتر است از شال گردن به رنگ بژ استفاده نمایید.

شما می توانید از یک رنگ جامد ساده برای اولین دستمال گردنی که می خرید انتخاب نمایید.

آنتونیو سنتنو

نحوه گره زدن شال گردن

نحوه پوشیدن یک شال گردن برای مردان

روش های متعددی برای گره زدن شال گردن وجود دارد و همه ما معتقدیم که آنها ظاهر بیرونی شما را کاملا تغییر خواهند داد. در این راهنمای ما روش گام به گام 10 تکنیک کلیدی که لازم است شما در آن ماهر و استاد شوید را آورده شده است. این تکنیک ها آسانتر از آنچه هستند که به نظر می رسند.

The Drape

این روش بسیار آسان بوده و نیازی به اجرای مراحل گام به گام ندارد.

Pros

Cons

The Toss

Pros

Cons

The Once Around

Pros

Cons

The All Around

آیا احساس سرما می کنید؟ بدین منظور می توانید دستمال گردن یا شال گردن را بطور کامل دور گردن خود بپیچانید که بیشتر دو مرحله ای می باشد.

Pros

Cons

The Parisian Knot

بله ، زمان آن رسیده که شما بهتر عمل کنید. این گره به عنوان گره اروپایی یا فرانسوی نیز معروف می باشد و شما می توانید به نحو بسیار خوب آن را ببنید.

این روش گره زدن شال گردن را ما برای تمامی مشتریان خود انجام می دهیم. به نظر می رسد که بسیار گیرا می باشد.

اشلی وستون ، متخصص مد

Pros

Cons

The Ascot

این مدل از گره کراوات الهام گرفته است، که تحت عنوان گره یک طرفه نیز معروف می باشد، که کمی از پیش بند جذابیت کمتری دارد.

Pros

Cons

The Fake Knot

این مدل گره فریبکارانه ساده برای مردانی می باشد که می خواهند یک ظاهر استیتمنتی داشته باشند ( یا برای پوشاندن لکه های بد روی تی شرت مناسب می باشد). اگر شما بلد نیستید که چطور یک شال گردن بلند را گره بزنید این مدل روش خوبی می باشد زیرا این مدل گره زدن براحتی شال گردن بلند را جمع و جور کرده و قابلیت کنترل بیشتری را روی آن ایجاد می کند.

Pros

Cons

The Reverse Drape Tuck

در این استایل پیچاندن دوبل شال گردن دور گردن، شال گردن دو بار دور گردن پیچانده شده و انتها های آن از داخل رد شده و به سمت پایین آویزان می شود که مناسب برای آب و هوای سرد تر می باشد.

شما می توانید انتهاهای شال گردن را در این مدل یا بیرون بیاندازید یا اینکه تو بگذارید.

الکساندر لویس، مشاور طراح

Pros

Cons

The Reverse Drape Cross

این مدل در اصل کمی سفت و سخت تر از مدل آویزان کردن معکوس رد شده از سمت داخل می باشد.

Pros

Cons

The Four in Hand

نگران نباشید این مدل گره هیچ ارتباطی با گره کراوات مشابه آن ندارد. این مدل گره کمی فانتزی تر بوده و به شما یک استایل استیتمنتی را خواهد داد.

این مدل گره زدن برای شال گردن های متوسط و بلند مناسب می باشد.

لوگان ری، بنیانگذار The Tie Guy

Pros

Cons

Infinity Scarf

این یک گره شال گردن نمی باشد، عمدتا به این دلیل که یک شال گردن بی نهایت نیازی به گره زدن ندارد. بنابراین چگونه می توان یک شال گردن بی نهایت را پوشید؟ روش آن ساده می باشد زیرا طراحی آن طوری می باشد که براحتی می تواند با یکبار حلقه زدن یک فیت راحتی را ایجاد کنید و یا اینکه می توانید دوبار حلقه زده و فیت گرم و نرمی را ایجاد نمایید.

Blanket Scarf

شال گردن بلنکت یا پتویی گاهی اوقات شال نیز گفته می شود، این در واقع چیزی می باشد که هیچ قانونی برای آن وجود ندارد. وقتی شما آن را پهن می کنید یک مربع شسته و رفته ای را ایجاد می کند که نام آن از این حالت گرفته شده است و می توان آن را روی گردن و شانه ها قرار داد که براحتی در روزهای سرد زمستان باعث گرم نگه داشتن شما می شود. یک راه معمول برای شیک کردن این شال گردن این است که آن را دور گردن حلقه کرده و نیز روی شانه ها قرار داده بطوریکه مرکز تمرکز اصلی ظاهر بیرونی شما گردد. از آنجایی که این شال گردن دارای استایل برجسته ای می باشد لذا این واقعا یک شال گردنی می باشد که شما می توانید آن را در طرح و رنگ منحصر به فردی انتخاب کنید که باعث می شود که تمرکز بیشتری روی آن گردد.

نحوه پوشیدن یک شال گردن در بهار/تابستان

آیا واقعا می توانید با گذشت زمان و وارد شدن به یه فصل دیگر شال گردن ها را کنار بگذارید؟اولا اجازه دهید به شما یادآور شویم که اگر در انگلستان هستید، می توانید تقریبا همیشه آب و هوا را به عنوان بهانه ای قرار داده و از شال گردن استفاده نمایید (در انگلستان در ماه آوریل واقعا برف وجود دارد). اما در کل تقریبا سه روز از سال ، پوشیدن یک شال گردن به شما نشان خواهد داد که چقدر شیک و درخشان هستید.به هر حال ایتالیایی ها از روزهای مربوط به سادناریومهای قدیم شال گردن های سبک را در تمام طول سال می پوشیدند و حتی نمی توانند بخاطر بهانه آب و هوا آن را کنار بگذارند. بنابراین شما می توانید شال گردن تابستانی داشته باشید!

در ایتالیا مردان همیشه از شال گردن های پشمی استفاده می کنند.

دومنیکو واسا، طراح

یک شال گردن کتان سبک را می توان به همان مدلهای زمستانی براحتی گره زد و شما می توانید آنها را با ژاکت ورزشی ساده و کتان یا جین ها و تی شرت کومبو بپوشید. نگاهی به دیوید بکهام ( که یک استایل شال گردن مردانه یودا که کاملا شیک و منحصر به فرد می باشد استفاده می کند) و جو منگانیلو در Tree Blood بیاندازید و از آنها الهام بگیرید.

Do:

Don’t:

نحوه پوشیدن یک شال گردن برای پاییز و زمستان

آیا احساس سرما می کنید؟ پس وقت آن رسیده که روی گره زدن های شال گردن کار کنید... گره های پاریسی، دراپه معکوس تا به داخل، دراپه معکوس ضربدری یا تمام اینها. اگر شما احساس می کنید که بایستی کمی درخشان تر باشید، پس چرا چهار گره را امتحان نکنید؟

Do:

Don’t:

پوشیدن آن از روی لباس ها

طرفدار یک کراوات نیستید؟ یک شال گردن خوب انتخاب شده می تواند شما را همانند یک فردی جلوه دهد که نه تنها مسیر خود را پیدا کرده بلکه کاملا در حال انجام دادن آن است. آیا در مورد پوشیدن شال گردن در داخل خانه هنوز متقاعد نشده اید؟ می توانید یک نگاهی به دیوید گاندی انداخته و از او الهام بگیرید ( فقط کلاه طرح دار او را نادیده بگیرید)

Do:

Don’t:

حفظ غیر رسمی بودن آن

یک گره پاریسی شل یا مدل پیچی برای ایجاد ظاهر غیر رسمی بسیار بسیار خوب کار خواهد کرد.

Do:

Don’t:

نحوه پوشیدن شال گردن رنگی و طرح دار

رنگ و طرح احتمالا مهمترین نکات مربوط به اکسسوری ها می باشند. ماهر شدن در بستن شال گردن بصورت چهار گرهی همانند یک نسیم ملایم محض می باشد. اما ما همیشه برای کمک کردن به شما اینجا هستیم. شما هنوز دو گزینه ناتمام دارید.

Option 1: Make a Statement

یک شال گردن رنگ روشن و طرح دار ممکن است همانند علامت نئون به نظر برسد که با صدای بلند فریاد می زند که به من نگاه کنید یعنی بسیار جلب توجه کننده باشد ولی شما می توانید آن را به یک حالت شیک نیز تبدیل کنید. شما می توانید یک شال گردن طرح دار و رنگی را با لباس های دارای رنگ خنثی بپوشید ( پوشیدن از سر تا پا به رنگ مشکی با شال گردن رنگی بسیار خوب کار خواهد کرد).

Do:

Don’t:

Option 2: Keep it Tonal

شال گردن مشکی را می توان با هر رنگ لباسی پوشید. ولی برای شال گردن های رنگی که شما برای لباس هایتان از رنگ های خنثی استفاده می کنید می توانید برای جلوگیری از خسته کننده بودن رنگ های خنثی از تن ها و سایه های متنوع رنگی استفاده کرده و شال گردن خود را با لباس هایتان تطبیق دهید.

Do:

Don’t:

نحوه پوشیدن شال گردن برای مردان

نکته آخر

اگر در هنگام شروع خواندن این مقاله شما دچار شک و تردید بودید، امیدواریم که توانسته باشیم شما را متقاعد کرده باشیم که هر مردی بایستی یک یا 3 شال گردن داشته باشد. اینکه آیا شما می خواهید جین و تی شرت کومبو بپوشید یا این که کراوات قدیمی را می خواهید کنار بگذارید می توانید روی یک شال گردن مناسب و معقول سرمایه گذاری کنیدکه یکی از بهترین اکسسوری های یک مرد می تواند باشد.

یک شال گردن هم در روزهای بارانی و هم روزهای آفتابی به کار می آید که می تواند ظاهر شما را از حالت خسته کنندگی به حالت جذابیت تبدیل کند. روش های گره زدن آن، ترکیب رنگی آن با سایر لباس ها را یاد بگیرید که در اینصورت هیچ مشکلی نخواهید داشت.