نحوه پوشیدن کتانی های مچی

کتانی های مچی یک جزء اصلی برای بیرون رفتن بسیاری از مردان می باشد و این راهنمای استایل به شما نحوه پوشیدن آنها را در این فصل نشان می دهد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

کتانی های مچی به عنوان کفش هایی برای شروع به کار برای ورزشکاران می باشد. این کفش ها با داشتن ظاهر غیر رسمی و راحت می توانند همانند یک یابوی شعبده باز عمل کنند. استایل های زیادی برای پوشیدن این کفش های همه کاره و چند منظوره وجود دارد.

ساده و خنثی

نحوه پوشیدن کتانی های مچی

از کفش های چرم و براق و آرم دار یک قدم به عقب بر می داریم و کمی ساده تر می شویم. یک جفت کتانی مچی کانواس ساده یکی از پرکاربرد ترین کفش ها می باشد که شما می توانید داشته باشید. یک جفت کفش تک رنگ یونیفرم می تواند با یک پیراهن شلوغ ظاهر خوبی را به شما بدهد. این کانورس کلاسیک با یک نوار سفید در اطراف پایین کفش یک نشان استایل ورزشکاری را به آن داده که برای روزهای غیر رسمی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید آنها را با جین اسکینی یا برای راحتی با یک جفت جاگر و یا کتان بپوشید. به نظر می رسد که شما می توانید آنها را برای تمام سال بپوشید.

پد دار

اگر شما به دنبال این هستید که ظاهر پرماجراجویی را داشته باشید، کتانی های مچی پانچیر کلاسیک بهترین گزینه نسبت به همتاهای خود یعنی کانواس ها می باشند. آنها تن های رنگی مختلفی دارند ولی ظاهر کلی چیزی می باشد که برجسته بوده و چشمگیرتر باشد که این بخاطر داشتن پد در قسمت بیرونی آنها می باشد. می توانید با پوشیدن جین تنگ یا راسته ظاهر خود را برجسته تر کنید و یا اینکه برای ترکیب کردن آنها می توانید شلوار فیت آزادتر را انتخاب کنید. یک جفت ونس با این کتانی های پد دار کاملا مناسب می باشند.

نحوه پوشیدن کتانی های مچی

رنگی

کتانی های مچی یکی از معدود کفش هایی می باشند که شما نگران رنگ آن نیستید. اگر شما کفش های رنگ قهوه ای یا مشکی را نمی خواهید، می توانید کتانی های مچی را انتخاب کنید. شما می توانید نوع طرح دار آنها را با بندهای دارای رنگ کنتراست با رنگ کفش، یا رنگهای نئونی را داشته باشید. استایل آنها آنقدر که شما فکر می کنید سخت نمی باشد. می توانید آنها را با یک تی شرت و شلوار ساده بپوشید این ظاهر شما را بیش از حد عجیب و غریب نشان نخواهد داد ولی هنوز هم ظاهر شما را برجسته تر نشان خواهد داد.

نحوه پوشیدن کتانی های مچی

خرید اینترنتی نحوه پوشیدن کتانی های مچی

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.