نحوه پوشیدن پرمیوم براساس میزان بودجه

پوشیدن پرمیوم براساس دخل و خرج یک چیز عجیب و غریبی نیست، این امر براحتی امکان پذیر بوده و این راهنمای استایل نحوه آن را به شما نشان می دهد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

هنگامی که تنها چند فصل به عقب برگردید، مینیمالیسمی چیزی بود که هرگز تصور نمی کردید. آنها با داشتن یکسری از ناهماهنگی های جین، لوگوها و هاکی های کیسه ای باعث تعجب شما می شدند.

این دوره جدید مینیمالیسمی مدرن بر کیفیت و نه کمیت تاکید دارد. اما حالا که همه چیز در مورد لباس پرمیوم در مورد ساختار آن می باشد و نه برند آن، بنابراین سوال این است که شما چطور باید بر اساس دخل و خرجتان پرمیوم بپوشید؟

سادگی آن را حفظ کنید

شما به لطف داشتن اینترنت می توانید موجی از اطلاعات ماندگار را که ما در اینجا برای شما گذاشته ایم را بخوانید. تمیز کردن جا لباسی و کنار گذاشتن لباس های قدیمی و پر کردن آن با لباس های جدید می تواند یک لایه جدیدی از خلاقیت را به لباس های شما بدهد. ما دیگر نمی توانیم روی طرح های شلوغ و درهم برهم تکیه کنیم که فقط یک بار پوشیده می شوند و بعد در کمد گرد و خاک می خورند و یا اینکه برای فروش در ebuy کنار گذاشته می شوند. در مینیمالیسمی همه چیز امکان پذیر بوده و همه چیز ارزان می باشد.

سبک لباس پوشیدن مینیمالیستی نیاز به زحمت زیادی ندارداما ساده نگه داشتن آن در واقع حفظ راحتی و درخشندگی آن می باشد. مکسی برای شما پوشیدن یک ژاکت چرمی مردانه بی نظیر و یک تی شرت سنگین طرح دار و یا ساده را همراه با شلوار جین مقاوم در برابر ساییدگی و یک جفت بوت را پیشنهاد می کند. همه این کلاسیک ها را می توان در هر کجا و با کمتر از آن چیزی که فکر می کنید خریداری کرد.

نحوه پوشیدن پرمیوم براساس میزان بودجه

نیمه رسمی بودن آن را حفظ کنید

شما همیشه می توانید یک پیراهن سنتی را با یک بلوز یقه رول بافتی جایگزین کنید و آن را با یک شلوار مناسب ست کرده و با انتخاب یک جفت کفش ورزشی سفید بطور غیر مستقیم به آن یک پیچ و تاب ساده ای بدهید. شما از کفش های ورزشی سفید ساده تر چیزی را نمی توانید بیابید که از آنها یک جفت از لی کوک اسپورتیف بسیار خوب ترین گزینه می باشد. یک اورکت با جزئیات کمتر و با رنگ ملایم تر حتی با کمترین هزینه قابل دستیابی می باشد. کیفیت چیزی می باشد که همیشه به عنوان اصول اولیه در نظر گرفته شده است، اما همواره جایگزین های ارزان تری نیز وجود دارند که به راحتی قابل دسترس هستند.

نحوه پوشیدن پرمیوم براساس میزان بودجه

رسمی بودن آن را حفظ کنید

پوشش رسمی خود را به سمت پوشیدن قطعات شسته و رفته و مجعد سوق دهید که این کار می تواند روح تازه ای به پوشش شما بدهد. پارچه های سبک با حداقل جزئیات برای این انتخاب مناسب می باشند اما فقط صرفا به این خاطر که شما می خواهید یک لباس رسمی داشته باشید بدین معنی نیست که پول زیادی حتما بایستی هزینه کنید. برای لایه زیری می توانید از پیراهن های یقه کوچکتر و دکمه مخفی دار استفاده نمایید. ژاکت ها و بلیزرها بایستی از لحاظ بافت بیشتر از هر چیز دیگری باهم ست باشند. پارچه های پشمالو و یا استایل های بی پایان و شلوارهای پشمی ظاهر بی نظیری را ایجاد کرده و می توانند در صورت لزوم با یک کراوات پوشیده شوند.

پوشش رسمی یکی از بخش های ضروری کمد لباس شما می باشد و اینکه واقعا بایستی شما برای آن سرمایه گذاری کنید، اما همه ما نمی توانیم برای آنها زیاد هزینه کنیم. شما مجبور نیستید مبلغ زیادی را برای پوشیدن پرمیوم خرج کنید و از این بهتر چه چیزی می تواند باشد؟

نحوه پوشیدن پرمیوم براساس میزان بودجه

خرید اینترنتی نحوه پوشیدن پرمیوم براساس میزان بودجه

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.