نحوه پوشیدن لباس های تابستانی برای زمستان

داشتن یک کلکسیون لباس قابل پوشیدن در تمامی فصل ها یک نکته کلیدی خوبی می باشد. اجزاء لباس های تابستانی خود را حفظ کرده و از آنها برای زمستان استفاده کنید که این کار آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نمی باشد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

ایده خرج کردن پول هنگفت برای لباس های جدید فقط بخاطر اینکه هوا کمی سردتر شده است تا حدودی احمقانه به نظر می رسد.

پوشیدن لباس ها بصورت لایه ای

نحوه پوشیدن لباس های تابستانی برای زمستان

لایه ای پوشیدن یکی از عناصر کلیدی در لباس های زمستانه می باشد که بدین منظور شما می توانید لباس های تابستانی خود را نگه داشته و در زمستان نیز از آنها استفاده کنید. می توانید تیکه های کلیدی ساده را داشته و یا اینکه به آنها یک بلوز یا یک کت از روی بلوز اضافه کرده و همراه با یک جفت کفش ضخیم برای روزهای یخی بپوشید.

اگر ظاهر غیر رسمی می خواهید داشته باشید، می توانید از زیر بلوز یک تی شرت ساده بپوشید. اگر واقعا در این فصل احساس سرما می کنید می توانید یک اورکت همراه با یک کراوات مشکی را انتخاب کنید. یک جین مشکی غیررسمی پوشیده و آنها را با یک جفت بوت بروگو ست کنید تا ظاهر شیک تری را داشته باشید.

نحوه پوشیدن لباس های تابستانی برای زمستان

شلوارها

کتانهای سبک برای پاییز مناسب به نظر نمی رسند ولی شما به راحتی می توانید آنها را برای روزهای سردتر با یک تغییر ساده در کفش مناسب سازید. صندل ها و موکاسین ها برای این فصل مناسب نمی باشند مگر اینکه بخواهید پاهایتان یخ بزند ولی بروگوها و بوت های بند دار نظیر تایمبرلند ها می توانند ظاهر تابستانی کتان را تغییر دهند مخصوصا اگر شما رنگ تیره تری را انتخاب کرده باشید.

نحوه پوشیدن لباس های تابستانی برای زمستان

لباس های رویی

همانند پیراهن های تابستانه، همان گفته ها در مورد پوشیدن ژاکت های سبک در پاییز و زمستان نیز صدق می کند. پوشیدن آنها از روی بقیه لباس ها. اگرچه تغییر دادن کت های تابستانی به زمستانی بسیار بسیار خوب می باشد ولی گاهی اوقات، یک روز بطور غیر منتظره ای گرم می شود یا اینکه شما دوست دارید که فیت بیرونی خود را تغییر دهید.

از آنجایی که ژاکت شما احتمالاً ظاهر تابستانی دارد ( رنگ روشن و نازک) پس سعی کنید که آن را با یک بلوز و پیراهن که ضخیم و زمستانه می باشد و با رنگهای تیره تر بپوشید تا کنتراست جالبی را ایجاد کرده و حس گرما به شما بدهد. جین های راسته گزینه های مناسبی برای این فصل می باشند که با کفش های زمستانی بیشتر ست شده و به حد کافی خنثی می باشند که شما بتوانید آنها را با یک ژاکت دنیم تابستانی نظیر اونلی سانز ست کنید.

نحوه پوشیدن لباس های تابستانی برای زمستان

با یک لایه بندی صحیح شما نه تنها می توانید از لباس های تابستانی برای زمستان نیز استفاده کنید بلکه خودتان را در برابر سرما نیز محافظت خواهید کرد.