نحوه پوشیدن دنیم در پاییز و زمستان 15

دینم یکی از بخش های اصلی و ضروری پوشاک مردانه برای این فصل همانند سایر فصل ها می باشد . این لباس بهترین دوست برای روزهای سرد زمستانی شماست.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

دنیم یکی از اجزاء کلیدی کلکسیون لباس های هر مردی می باشد. از ژاکت ها تا شلوارهای جین، دنیم تمامی اجزاء اصلی پوشاک مردانه را تشکیل داده و یکی از پارچه های همه کار و پرکاربرد می باشد. برای اینکه مطمئن شوید که تکه لباس دنیم مناسبی را برای این فصل انتخاب کرده اید ما در این راهنما نکاتی را به شما یادآور می شویم.

شرپا

نحوه پوشیدن دنیم در پاییز و زمستان 15

هنگامی که شما سعی می کنید که نتیجه بگیرید که یک لباسی را برای زمستان بخرید، یک ژاکت دنیم اولین چیزی می باشد که به ذهن شما می رسد. ژاکت های دنیم معمولا گزینه های بسیار خوب بوده و توسط بسیاری از برندها ارائه می شوند که یکی از این برندها شرپا می باشد که یک برند ایده ال برای ماه های سرد این فصل می باشد. این برند بالاتر از برندهای لویس و لی می باشد. می توانید این ژاکت های شرپا را با سایه های مختلفی از دنیم ست کنید که حس گرم تری به شما داده و در عین حال شیکتر نیز می باشند. اگر می خواهید برای اداره بپوشید می توانید آنها را با یک پیراهن آکسفوردی و یک شلوار کتان ست کنید.

نحوه پوشیدن دنیم در پاییز و زمستان 15

دنیم های شسته

در گذشته زمانی بود که لباس های شسته جزء لباس های منفور برای پوشاک مردانه محسوب می شدند. در حال حاضر، باز استفاده از لباس های دنیم فدد و پلاسیده دوباره مد شده است و برخی از مردان شیک پوش از آنها استفاده می کنند. ادوین اولین طراح استایل چیپ ماندی و نودی می باشد. این استایل بسیار غیر رسمی بوده بنابراین شما می توانید آنها را با تی شرت های طرح دار یا سوئیت ها، کفش های ورزشی و یک ژاکت بمبر بپوشید که بسیار بسیار خوب دیده خواهند شد.

نحوه پوشیدن دنیم در پاییز و زمستان 15

پیراهن ها

پیراهن های دنیم یکی از اجزاء اصلی کلکسیون لباس ها می باشند که همه ما به آنها نیاز داریم و آنها از اجزاء کلیدی برای پوشاک فصل زمستان می باشند. همه کاره بودن این لباس ها بدین معنی است که شما می توانید آنها را با هر نوع کتان یا جینی یا کفش ورزشی یا چرمی برای بیرون رفتن در شبها یا برای اداره بپوشید ( فقط کافیست که یک سایه ی متفاوتی از دنیم را انتخاب کیند). انواع مختلفی از این پیراهن های دنیم وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه تان یکی از آنها را انتخاب کنید.

نحوه پوشیدن دنیم در پاییز و زمستان 15