نحوه پوشیدن دستمال گردن

اگر شما می خواهید نحوه پوشیدن دستمال گردن را بدانید، این مقاله ایده خوبی را برای شما خواهد داد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

تنها موضوع مهم در مورد دستمال گردن ها نحوه پوشیدن آنها می باشد. دستمال گردن ها جزء اکسسوری های جذاب و خوش سلیقه ای می باشند که به هر نوع لباسی براحتی ساز و برگ می دهند.

این راهنما در مورد نحوه درست پوشیدن این اکسسوری و اینکه با کدام استایل ها مناسب می باشند را به شما نشان می دهد. سربندها فقط برای پوشیدن در پارک و قدم زدن مناسب می باشند.

مهمترین مسئله در مورد دستمال گردن ها این است که شما بایستی به خاطر داشته باشید که اینها بخاطر این استفاده می شوند که گردن شما را گرم نگه دارند. برای دانستن اینکه این اکسسوری با چه استایلی متناسب می باشد راهنمای ما را بخوانید.

در اینجا چند راه برای پوشیدن یک دستمال گردن وجود دارد:

گره اروپایی

شاید رایج ترین روش برای پوشیدن یک دستمال گردن باشد. برای این گره ، ابتدا شال را از وسط تا کنید سپس آن را دور گردن خود بندازید. از انتهاهای آن گرفته و با تا کردن یک حلقه درست کرده و برای بستن گره را بکشید.

نکته خوب در مورد این گره این است که انتهای آن وسط سینه می افتد. بنابراین شما می توانید آنرا برای شبهای سرد یا با استایل غیر رسمی برای بیرون بپوشید.

نحوه پوشیدن دستمال گردن

دراپ کلاسیک

این گره دستمال گردن از لحاظ زیبایی شناسی بی نظیر می باشد و برای ایجاد ظاهر بی نظیر قابل تصور فقط روی شانه ها قرار داده می شود.

بعضی از افراد نیز آنرا زیر یقه پالتو قرار می دهند.

نحوه پوشیدن دستمال گردن

پیچیدن دور گردن

ساده ترین سبک برای بستن دستمال گردن راه درستی نیست چون ممکن است اگر کمی دقت نداشته باشید واقعاً شما را آماتوروار نشان دهد. ولی اگر بدرستی این کار را انجام دهید جلاترین و زیباترین جلوه را به شما خواهد داد. با این حال باید بدانید که این روش بستن دستمال گردن با هر ژاکتی جور در نمی آید. دوبار پیچیدن آن دور گردن در حالت ایده ال بهترین ظاهر را نسبت به زمانی که فقط یکبار دور گردن می پیچانید به شما خواهد داد.

نحوه پوشیدن دستمال گردن

گره فانتزی

یکی دیگر از سبکهای گره زدن دستمال گردن بوده ولی همانند گره اروپایی قابل تنظیم نمی باشد. در ابتدا شال را دور گردن انداخته و سپس در یک طرف آن حلقه ای در وسط آن ایجاد می کنیم.دست را از داخل این حلقه رد کرده و طرف دیگر شال را می گیریم و از داخل آن عبور می دهیم . در آخر دو طرف را به صورتی کاملا یک اندازه در داخل حلقه بالا و پائین می کشیم و آن را تنظیم می کنیم .

نحوه پوشیدن دستمال گردن

گره دوبل

بستن آن همانند بستن یک کراوات می باشد و سبک پوشیدن آن برای لباس های بیرونی نیز همانند سبک پوشیدن یک کراوات است.

این روش گره زدن دارای ویژگی های زیادی بوده و تقریباً با تمامی ژاکت ها ( ژاکت های باز، نیم زیپ یا زیپ کامل) می توان آن را بکار برد.

یک گره آسکوت استانداردی وجود دارد که در اطراف گردن آزادتر و شل تر بوده و اغلب ظاهری همانند یک کراوات مشکی را به شما می دهد.

نحوه پوشیدن دستمال گردن