نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون

شلوار های راحتی به عنوان یک آیتم راحت فقط برای پوشیدن در آخر هفته ها نمی باشند، می توان آنها را به عنوان یک لباس رویی برای بیرون نیز پوشید که این راهنما به شما نحوه پوشیدن آنها را نشان می دهد.

برای دانستن نحوه پوشیدن بقیه راهنمای ما را بخوانید

پوشیدن جاگرها(شلوار راحتی) به عنوان یک لباس خانه چیزی است که از زمانهای گذشته بوده است. این کاملا پذیرفته شده است که شما یک جفت جاگر را در خانه بپوشید که همانند پیژامه راحت بوده ولی ظاهری شیک تر از آن دارد.

جاگرها با توجه به راحتی و سادگی شان به عنوان یک لباس غیر رسمی برای مردان تبدیل شده اند. انواع مختلفی از جاگرها با جزئیات و استایل های متنوع وجود دارند که باعث می شود که آنها کمتر شبیه لباس خانه بوده و بیشتر همانند لباس بیرونی روزمره و غیر رسمی به نظر برسند.

انتخاب جاگرهای مناسب

نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون

قبل از پوشیدن یک جفت جاگر شما بایستی جاگری را انتخاب کنید که برای پوشیدن برای بیرون مناسب باشد. همانطور که قبلا نیز گفتیم انواع مختلفی از جاگرها با جزئیات و استایل های متنوع وجود دارند که جزئیات بیشتری را برای ارتقاء جاگر دارا می باشند. جاگرهای دارای نوارهایی بر روی زانو و زیپهای ضخیم روی جیب ها یکی از طرح ها و برندهایی می باشد که جاگرها می توانند داشته باشند. بندهای ضخیم تر که در اطراف خط کمر استفاده می شود نیز یکی از جزئیات رایج می باشد که در جاگرها دیده می شود که با کشیدن بند به شما این اجازه را می دهد تا در صورت لزوم کمر آن را سفت کنید.

نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون

نحوه پوشیدن آنها به عنوان لباس بیرون

جاگرها را می توان به عنوان کتانس یا شلوار جین در نظر گرفت. می توان این شلوارها را با یک جفت کفش بدون بند و تی شرت پوشید و سعی کنید با آیتم های دیگر، پوشش خود را ارتقاء دهید. یک پیراهن یقه دکمه دار و یک جفت کفش شیک تری را پوشیده و یک ظاهر مد روزی را ایجاد کنید که نه تنها راحت، بلکه شیک نیز خواهد بود.

کفش ها

جاگرها یک راه بسیار خوب برای نشان دادن قدم های جدید شما است. اگر می خواهید آن را بصورت غیر رسمی و به عنوان لباس بیرون بپوشید، سعی کنید آنها را با یک جفت کفش ورزشی براق مانند یک جفت وانس خاکستری بپوشید. اگر می خواهید خود را کمی بیشتر از غیر رسمی نشان دهید آنها را بابوتهای چلسی یا بیابانی بپوشید و یا حتی می توانید از کفش های شیک تر نظیر بروگو یا کفش راحتی نیز استفاده کنید.

نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون

تی شرت و پیراهن ها

اغلب ساده نیست که شما فقط به داشتن ظاهر ساده فکر کنید بدون اینکه به این فکر کنید که چه چیزی باید بپوشید. یک تی شرت ساده و جاگرها ممکن است برای پوشیدن در خانه یا حتی سخنرانی در 9 صبح مناسب باشند، اما آیا این قطعه لباس گزینه خوبی برای پوشیدن در هر روز می باشد؟ به این فکر کنید که یک شلوار راحتی را با یک پیراهن آکسفوردی یا یک پیراهن طرح چاپی بپوشید. این پیراهن شطرنجی سبز رنگ در فروشگاه مکسی کاملا مناسب بوده که می توانید با یک جفت شلوار راحتی مشکی آن را پوشیده و در عین راحتی آماده برای بیرون رفتن باشید.

نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون

بلوز و هودی

همانطور که شما هم می دانید لایه ای پوشیدن یکی از موارد ضروری در پایز و زمستان می باشد. قوانین یکسانی برای پوشیدن شلوارهای راحتی در این موقع از سال وجود دارد. شما می توانید برای راحتی بیشتر آنها را با یک پیراهن یا تی شرت همراه با یک هودی پوشیده و یا برای ایجاد ظاهر شیک تر با یک بلوز و پیراهن بپوشید. همچنین می توانید فقط با یک بلوز بافتنی یا سوئی شرت بپوشید.

نحوه پوشیدن جاگر(شلوار راحتی) به عنوان لباس بیرون