نحوه پوشیدن بوت ها به 3 روش

بوت های کلاسیک تابستانی جزء پوشاک کلیدی مردان می باشد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

بوت یک کفش شگفت آور بسیار متنوع است که بسیاری از مردان برای ماه های تابستان می پوشند. آنها بسیار سازگار برای ماه های سردتر هم هستند، بنابراین ما سه نکته کلیدی را به شما نشان می دهیم تا سازگاری واقعی این کفش های شیک را نشان دهیم. بوتهایی هستند که شما در تابستان پوشیده و به راحتی قابل تنظیم برای ماه های زمستان نیز می باشند.

شیک

نحوه پوشیدن بوت ها به 3 روش

برای شیک تر نشان دادن بوت هایتان و برای ایجاد فیت رسمی می توانید آنها را با یک شلوار سرمه ای و یک پیراهن آکسفوری بپوشید. از روی پیراهن یک بلیزر پشمی راه راه گزینه بسیار بسیار خوب از فروشگاه مکسی برای شما می باشد.

نحوه پوشیدن بوت ها به 3 روش

شیک

برای شیک تر شدن لباس تان و هماهنگی با بوت هایتان می توانید یک شلوار کتان را همراه با یک پیراهن آکسفوردی دکمه دار را انتخاب کنید. می توانید از روی پیراهن یک لباس بافت و یک کت پشمی نظیر اسکوت را امتحان کنید. ما به شما پوشیدن لباس هایی به رنگ سرمه ای، بورگوندی و شنی را توصیه می کنیم. همه اینها متناسب با فصل AW15 می باشد.

نحوه پوشیدن بوت ها به 3 روش

غیر رسمی

اگر شما به دنبال این هستید که چگونه بوت های خود را با لباس های غیر رسمی خود ست کنید ما واقعاً یک استایل بسیار آسانی را به شما نشان خواهیم داد. بوت های شما با هر دو شلوار دنیم و کتان ست می شود ولی اگر شما به دنبال داشتن یک ظاهر به روز هستید می توانید آنها را با شلوار پرمیوم ست کنید. اگر شما می خواهید که ظاهر دریایی و کلاسیک داشته باشید می توانید بلوز راه راه برتون که در مکسی وجود دارد یا یک تی شرت و یک پی کت روی آن بپوشید. بالاخره اینکه اگر می خواهید که به روز باشید می توانید آنها را با یک تی شرت ساده و یک کاپشن بمبر ضخیم امتحان کنید.

نحوه پوشیدن بوت ها به 3 روش