نحوه مراقبت از کت و شلوار

کت و شلوارها نیاز به مراقبت و توجه دارند. در اینجا چندین نکته در مورد نحوه مراقبت از آنها آورده شده است.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

موقعیت های بسیار زیادی وجود دارد که شما بایستی کت و شلوار بپوشید و کت و شلوارها بسته به تعداد آنها می توانند به سرعت غیر قابل استفاده گردند. کیفیت کت و شلوار تعیین کننده کیفیت پارچه و مواد بکار برده شده در آن می باشد.

توصیف بالا بدین معنی است که شما چه انتظاری از یک کت و شلوار دارید. ولی چیزی که از خودتان بایستی انتظار داشته باشید نیز این است که چگونه از کت و شلوار خود مراقبت کنید.

این راهنما چندین مثال را در مورد نحوه نگهداری کت و شلوار به شما می دهد.

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، کت و شلوارها برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و وجود آنها در کلکسیون لباس های شما بسیار کاربردی تر از سایر لباس ها خواهد بود.

اگرچه کت و شلوارها برای هر موقعیتی مورد استفاده قرار نمی گیرند، در اینجا یکسری نکات در مورد نحوه استفاده و مراقبت از آنها را یادآور می شویم.

هنگامی که شما به خانه می رسید آنها را از چوب رختی آویزان کنید!

بعد از یک روز طولانی سر کردن با کت و شلوار ، به محض اینکه شما به منزل می رسید دوست دارید که آنرا درآورده و روی صندلی گذاشته یا از نرده های پلکان آویزان کنید.

شما با آویزان کردن کت و شلوار از بدریخت شدن آن می توانید جلوگیری کنید

نکته: برای آویزان کردن آن از یک چوب رختی ضخیم استفاده کنید یا می توانید آن را از چارچوب در آویزان کنید.

نحوه مراقبت از کت و شلوار

سایز درست را انتخاب کنید

تنگ بودن و یا گشاد بودن کت و شلوار باعث ایجاد مشکل خواهد شد. وقتی که اندازه پای شما 10 هست نباید سایز 11 را بپوشید چون در اینصورت ظاهر شما بسیار بزرگ دیده خواهد شد.

یک کت و شلوار تنگ راحت نبوده و باعث کشش نامطلوب در پارچه کت و شلوار خواهد گشت. علاوه بر راحت نبودن و قادر به حرکت نبودن در یک کت و شلوار تنگ، پوشیدن کت و شلوار تنگ، باعث می شود که کت و شلوار شما نامطلوب شده و قابل تعمیر نیز نباشد.

به همین ترتیب کت و شلوار بزرگ و گشاد نیز ظاهر شما را بد نشان خواهد داد و برای درک اینکه چقدر ظاهر شما بد می شود کافیست که فقط فیلم الیور توویست را نگاه کنید.

نکته: یک نفر را پیدا کنید که اندازه بدن شما را بصورت حرفه ای اندازه گیری کند. اغلب مغازه ها دستیارهایی دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

کت و شلوارهای خود را بصورت گردشی استفاده کنید.

بصورت گردشی پوشیدن کت و شلوار در مواقعی که شما هفته ها مجبور هستید که کت و شلوار بپوشید باعث می شود که کت و شلوار شما تازه تر بماند.

نکته: لازم نیست که همه کت و شلوارهای شما از ساویل رو باشند، داشتن کت و شلوارهای ارزان تر برای جایگزین کردن آنها باعث می شود که کت و شلوار گران شما طول عمر زیادی داشته باشد.

نحوه مراقبت از کت و شلوار

از استفاده کردن جیب های داخلی کت و شلوار اجتناب کنید

آسترهای داخلی کت و شلوار بسیار حساس و شکننده می باشند. استفاده مکرر از جیب های داخلی باعث آسیب رساندن به آنها می گردد. حتی کوچکترین چیزها نیز باعث پاره شدن آنها می گردند.

نکته: شاید شما از آنها برای گذاشتن کارت بانکی و ... استفاده می کیند ولی توصیه می کنم که جای دیگری برای گذاشتن آنها پیدا کنید.

شلوارهای یدکی برای کت و شلوار خود بخرید

درصورت داشتن پول زیاد می توانید از شلوار کت خود دوتا بخرید. شاید شما از آن استفاده نکنید ولی معمولا شلوارها همیشه زودتر از کت ها خراب شده و از کار افتاده می شوند. که در اینصورت داشتن شلوار یدکی بهتر خواهد بود.

نکته: این شاید برای هر کت و شلواری ضروری نباشد، ولی معمولا کت و شلوارها دارای یک طرح، دوخت و پارچه و آستر مجزایی می باشند که همیشه لازم است که با شلوارهای خود ست باشند. اگر شلوار کت شما آسیب ببیند، اگر شما شلوار یدکی نداشته باشید، ضرر زیادی خواهید کرد چون کت شما غیرقابل استفاده خواهد شد.

How Not to Do It

نحوه مراقبت از کت و شلوار

برس لباس ها

گاهی مواقع شاید نیازی به تمیز کردن و خشک کردن نباشد و خوب برس زدن این کار را انجام دهد. برس های لباس ها زیاد گران نیستند و یکی از آیتم های معدودی می باشند که شما می توانید از طریق فروش ebuy از تایوان آن را بصورت دست دوم بخرید.

نکته: کت و شلوارهای درای کلینینگ به سرعت پارچه هایشان ساییده می شود. زمانی که آنها رنگ خودشان را دارند برس زدن کار تمیز کردن را انجام خواهد داد.