نحوه خرید جین های مردانه

آیا برای پیدا کردن یک جفت جین که فیت و متناسب شما باشد تلاش می کنید؟ در اینجا در آیدل اچ کیو ما همیشه شما را تحت پوشش قرار خواهیم داد، بنابراین برای نحوه خرید جین های مردانه راهنمای ما را بررسی کنید که با خواندن آن شما جینی را انتخاب خواهید کرد که در هیچ زمانی نداشتید.

برای دانستن بیشتر در مورد ویژگی های استایل مردان این راهنما را بخوانید

شلوار جین چیزی است که هر کسی می پوشد و مهم نیست که چه شغل، پس زمینه، سن یا اندازه ای داشته باشد. همه ما یک جفت از آنها را داریم و آنها را دوست داریم. چیز جالب در مورد شلوار جین این است که همه کاره و کاربردی می باشند و با اکثر موارد مد امروز بکار برده می شوند.

جینها با لباس های غیر رسمی و یا شیک پوشیده شده و جزء اجزاء اصلی مجموعه لباس مردانه را تشکیل می دهند اما بسیاری از مردان نمی دانند چگونه یک شلوار جین را بخرند. این ممکن است از لحاظ مفهوم کمی مسخره به نظر برسد ولی ما نیز معتقد هستیم که این می تواند دشوار باشد. در خرید یک جین، اطلاع داشتن در مورد اینکه چه نوع جینی برای شما مناسب است طول و سایز آن چگونه باید باشد مهم می باشد.

این چیزی است که در اینجا در آیدل اچ کیو ما به سادگی می توانیم داشته باشیم. بنابراین، ما با این راهنمای مفید در مورد نحوه خرید شلوار مردانه شما را راهنمایی می کنیم به طوری که مردان در سراسر جهان در نهایت خواهند توانست که چگونه این قطعه از جین را خریده و آنها را با استایل خود برای هر فصلی بپوشند.

نحوه خرید جین های مردانه

تاریخچه جین ها

نحوه خرید جین های مردانه

شلوار جین برای بیش از 400 سال است که پا به عرصه گذاشته است. این شلوارها برای اولین بار در اروپا دیده شدند هنگامی که قشر کارگر برای کار کردن در مزارع از شلوارهایی با پارچه شبیه دنیم استفاده می کردند. آنها از این مواد استفاده می کردند، زیرا که با دوام و محکم بوده بنابراین برای کار مناسب بودند.

در سال 1251 لوی استروس و جاکوب دیویس با یکدیگر همکاری کردند تا لباس هایی را که با پرچین تقویت شده بود، را ایجاد کنند. این لباس ها بدلیل بادوام و کاربردی بودنشان توسط کارگران کارخانه ها مورد استفاده قرار می گرفتند.این شلوارها در مردان دارای یک شکاف زیپ دار یا دکمه دار در قسمت جلو بودند درحالیکه برای خانمها این شکاف در پهلوی سمت چپ قرار داشت. اصطلاح شلوار جین از واژه فرانسوی bleu de geenes می آید که بعدها به عنوان شلوار جین آبی از آن نام برده شد. او پارچه خود را از فرانسه به آمریکا وارد کرد که لوی استروس و جاکوب دیویس آن را برای معدنچیان، کابویی ها و به پارچه هایی که امروز می شناسیم توسعه دادند.

نحوه خرید جین های مردانه

در قرن بیستم و بیست و یکم، شلوار کلاسیک دارای برخی تغییرات معقول و معروف شد. آیا نیاز به یادآوری مدهای شلوار جین برش دار بوت دارید؟ آنچه ما همه می توانیم در این مورد توافق کنیم، این است که استایل های کلاسیک هرگز قدیمی نشده اند و ما می توانیم همه آنها را و برای هر فصلی به سهولت بپوشیم.

فیت

این احتمالا مهمترین فاکتور در هنگام خرید یک شلوار جین می باشد. فیت بودن چیزی است که شما نمی خواهید بخاطر شلوار جینی که فیت خوبی ندارد پولتان را هدر دهید. ما یک بار نه بلکه هزار بار آن را به شما می گوییم که شما باید خودتان را اندازه گیری کنید، و از این طریق است که می توانید بدانید دقیقا چقدر اندازه ای دارید و شلوار جین با چه شکلی برای شما مناسب است. شما باید کمر و قسمت داخلی پای خود را اندازه گیری کنید تا بدانید که چه سایزهایی از جین برای شما مناسب می باشد. به عنوان مثال، شما احتمالا اندازه 32R را دیدید، این شماره به این معنی است که اندازه کمر 32 بوده و با پاهای دارای اندازه معمولی (R) می باشد. به نظر می رسد پیچیده باشد، اما بسیار ساده است.

نحوه خرید جین های مردانه

1. Waist

بسیاری از مردان اطلاعی در مورد اندازه کمر خود ندارند بنابراین دوباره می گوییم که اندازه گرفتن دور کمر بسیار مهم می باشد. هنگامی که شما شلوار جین می پوشید آنها بایستی براحتی و بدون هیچ فشار و زحمت زیادی پوشیده شوند. هنگامی که شما دکمه کمر شلوار را می بندید بایستی براحتی و بدون هیچ فشاری بسته شود( اگر نتوانستید دکمه آن را ببندید سایز دیگری را امتحان کنید). شما بایستی بعد از بستن دکمه شلوار براحتی بتوانید انگشتتان را بین کمر و شلوارتان قرار دهید که این نشان دهنده مناسب بودن اندازه شلوار برای شماست در غیر اینصورت بایستی سایز دیگری را امتحان کنید .

با این حال همانند بسیاری از مردان شما نیز ممکن است که اندازه ای ما بین دو سایز داشته باشید که شماره کوچکتر برای شما کوچک بوده و یک شماره بزرگتر نیز برای شما بزرگتر باشد که در این صورت بایستی سایز بزرگتر را خریده و مجبورید همراه با آن روی یک کمربند نیز سرمایه گذاری کنید و راه دیگری غیر از آن ندارید.

نحوه خرید جین های مردانه

2. Length

فاکتور دیگر در هنگام خرید جین، طول آن می باشد. شما برای دانستن اینکه چه سایز جینی برای شما مناسب است بایستی بلندی پاهایتان را اندازه بگیرید. سایز پا، قسمت داخلی پا را شامل می شود بنابراین از محل انشعاب دو پا تا مچ پای شما را شامل می شود و در اندازه های کوچک (s)، معمولی (R) و بلند (L) می باشد.

مردان مختلف اندازه های مختلفی را برای قد شلوار ترجیح می دهند ولی ما به شما اندازه ای را توصیه می کنیم که لبه های شلوار تا مچ پای شما برسد که به شما ظاهر شیکتری را خواهد داد. سعی کنید شلوارهای بلند انتخاب نکنید که آنها بصورت جین های کیسه ای دیده شده و ظاهر خوبی نخواهند داشت.

نحوه خرید جین های مردانه

استایل

هنگام خرید شلوار جین شما بایستی استایل خودتان را نیز مد نظر قرار دهید. شلوارهای جین تنوع بسیار زیادی دارند که انتخاب آنها واقعا گیج کننده می باشد. بطوریکه هنگامی که شما وارد یک مغازه می شوید از دیدن آن همه استایل های مختلف متحیر شده و شاید تصمیم بگیرید که جین نخرید که این بسیار غم انگیز می باشد.

به هر حال در اینجا در آیدل اچ کیو ما 4 استایل کلیدی را که شما بایستی در هنگام خرید آنها را بشناسید را معرفی می کنیم که این استایل ها توسط مردم مختلف پوشیده می شوند و شما می توانید یک جینی که مناسب خودتان است را از بین آنها بیابید.

بهترین جین ها را برای شکل بدن خودتان بررسی کرده و بیابید

1. Skinny Leg

جین های فیت تنگ چیزی می باشد که بسیاری از مردان سعی می کنند آن را بپوشند ولی موفق نمی شوند. مشکلی که بسیاری از مردان با این شلوارها دارند این است که آنها بیش از حد تنگ می باشند و من نیز با این گفته موافقم. بنابراین فقط کسانی می توانند از این شلوارها استفاده کنند که شکل بدن آنها متناسب با این استایل بوده و به اندازه کافی لاغر و قد بلند باشند.

نحوه خرید جین های مردانه

2. Slim Leg

احتمالا این جین مورد پسند ترین استایل ها می باشد و تقربا برای تمامی اشکال بدن مناسب می باشد. اینها ممکن است شبیه جین های تنگ باشند ولی ویژگی های خاص این شلوار آن را از فیت تنگ متمایز می کند. آنها زیاد به بدن و رانها نچسبیده و جلوی گردش خون را نمیگیرند بنابراین در این مورد نگران نباشید. آنها همچنین در اطراف مچ پا نیز آزادتر بوده و لذا پوشیدن آنها با بوت امکان پذیر می باشد.

نحوه خرید جین های مردانه

3. Straight Leg

این جین ها واقعا راسته می باشند. اینها فاقد هیچ نوع تکه ای بوده و این باعث می شود که آنها یک شکل محکم و راستی در سرتاسر خود داشته باشند. این ها نیز تقریبا برای تمام شکل های بدن مناسب هستند و استایل ترجیحی بسیاری از افراد خواهند بود. آنها در قسمت ران تنگ تر می باشند زیرا ران ها قسمتهای ضخیم پا می باشند ولی در قسمت زانوها آزاد تر می باشند.

نحوه خرید جین های مردانه

4. Wide Leg

جین راسته گشاد با داشتن بسیاری از طرح ها مناسب برای این فصل بوده و خود را برای استایل های باریک تر نشان می دهد. به نظر ما این جین ها با یک جفت کفش ورزشی یقه کوتاه و یک تی شرت سفید ساده بسیار خوب دیده می شوند. آنها در قسمت ران گشاد تر می باشند که باعث می شود که جای آزاد بیشتری داشته و در مدت پوشیدن آن راحت باشید و مناسب برای روزهایی می باشد که شما نیاز به راحتی بیشتری داشته و نمی خواهید آن را با پوشیدن جین تنگ محدود کنید.

نحوه خرید جین های مردانه

نکته

برای خرید شلوار جین بایستی اندازه و و طول پای خود را بدانید. یکی از نکات اصلی در این راهنما این است که همیشه باید اندازه خود را بدانید، زیرا این امر به شما اجازه می دهد دقیقا مشخص کنید چه اندازه و طول پا شما نه تنها برای شلوار جین، بلکه برای تمام انواع شلوارها مناسب می باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم نوع استایل می باشد. اطمینان حاصل کنید که شما نوع بدن خود را می دانید، زیرا این امر به شما اجازه می دهد تا بدانید که چه استایل هایی برای شما مناسب است، بنابراین می توانید بر اساس آن خرید کنید. به یاد داشته باشید که با این راهنمایی ها و ترفندهای کلیدی، می توانید به یک فروشگاه بروید و یک جفت جین را با سهولت بخرید.