نحوه جلوگیری از کهنه شدن لباس

آیا شما لباستان را دوست دارید و می خواهید که حتی پس از شستن نیز برند آن تازه دیده شود؟ راهنمای ما را در مورد چگونگی جلوگیری از کهنه شدن لباس ها و راهنمایی ها و ترفندها برای نگه داشتن لباس هایتان و حفظ بهترین ظاهر خود مطالعه کنید.

ادامه راهنمای اساسی ما را بررسی کنید

پیراهن های مورد علاقه ما که می توانیم آن را با شلوارها و با هر لباس دیگری ست کنیم بعد از چند بار شستن کهنه شده و مجبوریم آنها را کنار بگذاریم.

که این بسیار نا امید کننده بوده و اینکه باعث می شود که شما پول زیادی را صرف لباس بکنید. شما می خواهید لباس هایی که دارید طول عمر زیادی داشته باشند. در اینجا ما به شما چند راه ساده را برای حفظ لباس هایتان در مقابل کهنه شدن ارائه می دهیم ، بنابراین برای دانستن این روش ها ادامه مطالب ما را بخوانید.

لباس هایتان را کمتر بشویید

این به نظر می رسد بد باشد و ما پیشنهاد نمی کنیم که شما لباس های کثیف و بد بو برای اداره بپوشید، اما با پوشیدن لباس ها بطور هوشمندانه می توانید آنها را از نیاز به شستن مکرر دور نگه دارید. مثلا اگر پیراهن پوشیدید، زیر آن لباس تان را لایه بندی کنید، به طوری که پیراهن شما مستقیما با بدنتان تماس نداشته و این مانع عرق کردن لباس شما می گردد و باعث می شود که نیاز کمتری به شستشو داشته باشید.

اگر شما لباستان را تازه پوشیدید و بطور اتفاقی لکه ای روی آن افتاد، سعی کنید که بجای شستن آن لکه را پاک کنید.

لباس های خود را با لباس های دارای رنگ های مشابه شستشو دهید

ممکن است درباره شستشوی لباس این را شنیده باشید و این ممکن است به نظر شما یک تلاش بیهوده باشد به خصوص اگر شما بخاطر صرفه جویی در آب نخواهید این کار را بکنید، اما این کار می تواند تفاوت زیادی را به کیفیت لباس های شما بدهد. شستن لباس های سیاه با هم به این معنی است که حتی اگر آنها رنگ پس بدهند بقیه لباس های شما چون رنگشان تیره است رنگ نخواهند گرفت. این برای حفظ لباس سفید شما کمک خواهد کرد. شماهمه چیز راجع به جوراب قرمز و پیراهن سفید که با هم شسته شده بود را شنیده اید بنابراین سعی کنید که شما این کار را تکرار نکنید.

لباس های خود را با آب سرد شستشو دهید

آب گرم یا داغ پارچه را از بین میبرد، در حالی که آب سرد به حفظ رنگ لباس کمک می کند. علاوه بر این، لباس های ارزان تر خود را با آب سرد شستشو دهید که باعث حفظ لباس شما خواهد شد بنابراین با این کار شما هم در پول و هم در لباس هایتان صرفه جویی خواهید کرد.

قبل از شستن داخل لباس خود را به بیرون برگردانید

اگر لباس های خود را قبل از شستن به سمتی که سایش کمتری دارد برگردانید در هنگام شستن اصطکاک کمتری ایجاد می شود. این باعث می شود که تارهای لباس شما از بین نرود و رنگ آن از کار نیفتد، بنابراین لباس های شما کمتر کهنه شده و رنگ آنها حفظ می شود.