نحوه به روز کردن لباس ها از یک فصل به فصل دیگر

هر مردی نیاز به به روز رسانی لباس هایش از یک زمان به زمان دیگر دارد و این راهنمایی ساده به شما نشان می دهد که چطور این کار را انجام دهید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

با تغییر فصل ها بسیاری از آقایان ترس از این دارند که پول زیادی را بایستی خرج کنند تا لباس های مناسب برای فصل جدید بخرند. ولی شما در واقع مجبور به این کار نیستید. با دانستن چند چیز ساده ، به راحتی می توانید لباس های کهنه و قدیمی را جایگزین کنید بدون اینکه سرمایه گذاری زیادی هم انجام داده باشید.

کنار گذاشتن و تمیزکاری

نحوه به روز کردن لباس ها از یک فصل به فصل دیگر

اولین کاری که با آمدن فصل جدید شما بایستی انجام دهید این است که لباس های کهنه ای را که دیگر نیاز ندارید و نمی پوشید را تمیز کنید. لازم نیست که آنها را دور بیاندازید،می توانید آنها را نگه دارید ولی بایستی واقعا ارزش اشغال کردن فضارا داشته باشند. اگر وارد فصل سرد می شوید، شورت ها، عینک های آفتابی ، پیراهن های آستین کوتاه و فلیپ فلاپ ها را جدا کرده و کنار بگذارید. هنگام وارد شدن به فصلهای گرم نیز ژاکت ها ، کتها، بلوزها، دستمال گردنها و کلاه ها را جمع کرده و کنار بگذارید.

برای بلند مدت فکر کنید

هنگامی که لباس می خرید، مهم نیست که چه فصلی باشد، یکسری تکه لباس ها هستند که برای تمام 12 ماه مناسب می باشند. آسان ترین راه این است که شما مطمئن شوید که کدام لباس ها را می توانید از یک فصل به فصل دیگر بپوشید. لباس های اصلی پیراهن های آکسفوردی، تی شرت ساده ، کتان ها، بلوز و سوئیت های ساده و ژاکت های بمبر و کفش های رنگ خنثی می باشند.

نحوه به روز کردن لباس ها از یک فصل به فصل دیگر

پیراهن ها

چیزی که با رفتن از یک فصل به فصل دیگر هرگز کنار گذاشته نمی شود یک پیراهن خوب می باشد. شما بایستی روی پیراهن ها سرمایه گذاری زیادی را بکنید. پیراهن های آکسفوردی؛ بلوزی، شطرنجی، شیب دار، کتان راه راه شطرنجی گزینه های اصلی می باشند. وقتی که هوا سرد باشد شما می توانید آنها را بصورت لایه ای با بلوزهای بافتی بپوشید. در تابستان می توانید آنها را با یک تی شرت ساده بپوشید. رفتن از یک فصل به فصل دیگر بیشتر مربوط به انتخاب لباس های سازگار و همه کاره می باشد تا اینکه شما پول زیادی را برای تکه لباس های جدید خرج کنید.

نحوه به روز کردن لباس ها از یک فصل به فصل دیگر

اجزاء لباس کلیدی

وقتی که شما وارد فصل جدید می شوید، شما نبایستی تمام وسایل لازم برای آن فصل را بخرید. فقط کافی است که اجزاء ضروری آن فصل را به روز کنید. هر کت جدیدی، بلوزها و سایر لباس ها برای زمستان همه خوب می باشند. برای تابستان نیز شما ممکن است که به تی شرت، شلوارک و فلیپ فلاپ نیاز داشته باشید. شما می توانید آنها را برای سالهای بعد نیز نگه دارید. فقط آن لباس هایی را جایگزین کنید که به نظر کهنه و فرسوده شده اند و دیگر نمی شود آنها را پوشید.

روی دنیم ها سرمایه گذاری کنید

دنیم یکی از سازگار ترین و پرکاربردترین لباس ها می باشد. پیراهن های دنیم برای تمام سال بسیار خوب بوده ، ژاکت های دنیم نیز برای انتقال از یک ماه به ماه دیگر و شلوارهای جین نیز همین ویژگی را دارند.اگر شما بتوانید کمی بیشتر روی دنیم سرمایه گذاری کنید، مطمئن باشید که آنها شما را بجای ماه ها، سالها همراهی خواهند کرد.

نحوه به روز کردن لباس ها از یک فصل به فصل دیگر