مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

یکسری از مد های خاص کفش ها وجود دارند که مردان بایستی از خرید آنها خودداری کنند و این راهنما به شما آنها را معرفی خواهد کرد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

گاهی اوقات راحتی و آسایش خیلی بیشتر از استایل اهمیت دارد. با این وجود ما در اینجا یک مسیر جایگزینی را برای کفش ها با زیبایی شناسی و جذبه را ارائه می کنیم: مانند کفش های کروک پلاستیکی، کفش های رسمی پوینتی یا کفشهای مانیفستو 5 انگشتی ویبرام. برای اجتناب از این کفش ها راهنمایی ما را بخوانید

بوت های کامبت

مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

دیوید بکهام در اوایل دهه 1379 با پوشیدن جین های پاره و چروک و کشیدن بوت کامبت کثیف روی آن استایل ژولیده را دوباره احیا و مد کرد.

اگر احساس می کنید که وقت آن رسیده که استایل خود را ارتقا دهید ما به شما یک جفت بوت بروگو را پیشنهاد می کنیم که می توانید برای داشتن ظاهر غیر رسمی آنها را با یک شلوار جین ست کرده و یا حتی برای داشتن ظاهر رسمی مدرن آنها را با شلوار کتی بپوشید.

مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

کفش های 5 انگشتی ویبرام

این کفش ها یکی از انواع مضحک ترین کفش ها می باشد که تاکنون تولید شده است که به سختی به عنوان یک کفش شناخته می شوند. آسایش و استایل همیشه با هم هماهنگ نیستند و این کفش ها مثال بارزی از آن می باشند. علاوه بر این، ما باید سؤال کنیم که یک جفت کفش جوراب مانند پد دار در مقایسه با یک جفت کفش ورزشی چرم خوب چقدر راحت ترمی باشد.

چرا یک بار دیگر یک جفت از کفش های ورزشی یا کتانی مچی وانس را امتحان نمی کنید.

مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

کفش های نوک تیز وینکل پیکر ا. ک.ا

در مورد اینکه آیا موکاسین مربع یا کفش های نوک تیز باید تاج "بدترین کفش رسمی " را بگیرند بحثی جدی وجود دارد. بعد از بررسی های دقیق ما دیدیم که این کفش ها نه تنها ناخوشایند می باشند بلکه به پاهای شما آسیب می رسانند. این کفش نوک تیز با وجود ناکامیهایش، یکی از گزینه های رایج برای مردان بریتانیایی به عنوان یک کفش رسمی است .

این کفش های وینکل پیکر در ابتدا در دهه 1330 توسط بازرگانان استفاده شدند و سپس توسط نسل پست –پانک و در نهایت در دهه 1370 توسط سرمایه گذاران و بازرگانان در انگلیس و در سراسر مرزها به عنوان کفش رسمی مورد استفاده قرار گرفتند. اگر می خواهید از اینها استفاده کنید بهتر است آنها را با دربی های کلاسیک و آکسفورد بپوشید تا ظاهر رسمی نرم و براقی داشته باشید.

مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

کفش های کروکس

این کفش ها به عنوان بلایای کفش می باشند. بهتر است آنها را دور بیاندازید.

درعوض می توانید کفش راحتی یا بوت کلاسیک را انتخاب کنید. اگر شما واقعا می خواهید می توانید کروکس های خود را نگه دارید ولی آنها رافقط برای باغ بپوشید تا هیچکس شما را نبیند. شما با انتخاب یک جفت بوت از برند تایمبرلند اشتباه نخواهید کرد.

مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

خرید اینترنتی مدهای کفش های مردانه که بایستی از آنها اجتناب کرد

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.