قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

پوشاک مردانه مملو از قطعات آیکونیک می باشد که همه ما را به زمان گذشته باز می گرداند و این راهنما در اینجا به شما کمک می کند که این قطعات را پیدا کرده و نحوه پوشیدن آنها را در این فصل به شما نشان می دهد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

بدست آوردن طرح ها و مدهای جدید آسان می باشد. با این حال گاهی اوقات بهتر است که یک قدم به عقب برگشته و به قطعات کلاسیکی که در اطرافمان وجود داشته و آیکونیک شده اند نگاهی بیاندازیم. شما هرگز با پوشیدن آنها از استایل خود خارج نخواهید شد و آنها همیشه با هر اندازه و هر شکلی از بدن متناسب خواهند بود.

ترنچ کت

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

این لباس فقط برای افرادی که خودنمایی می کنند نمی باشد بلکه این کت کلاسیک دارای طراحی و تاریخ غنی می باشد. ترنچ کت از زمان جنگ جهانی اول و با کت ارتشی پا به عرصه گذاشته و با داشتن استایل متمایزی معروف شده است.

امروزه کت های ترنچ سنتی تا قسمت میانی ران رسیده و می توان دکمه های آن را تا گردن بست. استایل و مواد بکار رفته در آن طوری می باشد که می توان آن را با هر لباسی ( به استثناء شلوارکها) پوشید. این کت حتی شما را از هر سرما و باد و بارانی محافظت خواهد کرد.

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

بروگوها

بروگوها به علت داشتن ظاهر خوب و سازگاری و همه کاره بودن در تمام دنیا محبوب می باشند. بروگوها کفش هایی می باشند که شما می توانید آنها را با لباس های متعدد از شیک گرفته تا لباس های غیر رسمی بپوشید.

می توانید آنها را با شلوار جین یا با شلوار کتان که پایین آن را به بیرون تا کرده اید بپوشید که این به شما ظاهر رلکسی را خواهد داد. می توانید یک رنگ قهوه ای روشن را برای تابستان انتخاب کنید که ظاهر سبک تری را به شما خواهد داد. یا اینکه می توانید یک جفت بروگوی مشکی طرح دار را انتخاب کرده و با یک کت و شلوار ساده بپوشید.

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

چینوها

کتانها نیز همانند ترنچ کت به عنوان یک آیتم کلاسیک زندگی خود را از زمان جنگ آغاز کرده و زمانی که ستاره های هالیوودی خدمت نظامی خود را شروع کردند این شلوارها را پوشیدند. امروزه کتانها در رنگهای متنوعی بوده اما هاکی های اورجینال هنوز هم جزء محبوب ترین لباس ها می باشند.

بنابراین استایل آنها چگونه می باشد؟ استایل آنها درواقع به آسانی می باشد. لباس های نظامی طوری می باشند که هیچ معنا و مفهوم خاصی نداشته و لذا پوشیدن آنها سبک خاصی نداشته و به هر طریقی می توان آنها را پوشید. می توان آنها را با یک پیراهن یا تی شرت ساده ست کرد و برای داشتن ظاهر غیر رسمی می توان آنها را بایک جفت پلیم سول پوشید. برای شیک تر شدن می توانید رنگهای تیره تر را انتخاب کرده و آنها را با یک پیراهن یا بلیزر ست کرده و با یک جفت بروگو بپوشید.

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

ژاکت دنیم

ژاکت دنیم یا جین یکی از قدیمی ترین آیتم های موجود در این لیست می باشد برای اولین بار از سال 1259 توسط مهندسین راه آهن، معدنچیان و البته کابوی ها مورد استفاده قرار گرفته و محبوب شد. این ژاکت دارای سایه های رنگی متنوعی بوده و شما مجبور نیستید فقط رنگهای آبی روشن را انتخاب کنید و ورژن های خاکستری ، مشکی و سرمه ای براحتی قابل دسترس اند.

دنیم ظاهر کاملا رلکس و آرامی را به شما داده، بنابراین چیزی نیست که بتوانید آن را به عنوان رسمی بپوشید. با این حال شما می توانید آن را براحتی با یک شلوار کتان یا جاگر ست کنید و اگر شما ظاهر جنجالی تری را دوست دارید می توانید آنرا حتی با شلوار جین نیز بپوشید.

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

بوت های بیابانی

برند کلارکس در سال های 1329 ساخته شده و محبوب شد که الهام گرفته شده از کفش های نظامی در بورما ( آیتم دیگری از ارتش) می باشد. محبوبیت آن به خاطر داشتن شکل محکم و در عین حال فیت راحت آن می باشد و هنوز هم کلارکس از کالاهایی می باشد که مردم کل راه را از چین طی می کنند تا به کلارکس ویلیج آمده و یک جفت از این کفش ها را بخرند.

محبوبیت این کفش ها قابل درک می باشد زیرا پوشیدن این کفش ها بسیار آسان می باشد. آنها با جین ها، کتان و حتی کت و شلوارها بخوبی ست شده و دارای رنگهای متنوعی برای انتخاب می باشند. برای داشتن ظاهری برجسته شما می توانید یک جفت با رنگ روشن تر را انتخاب و با جین یا کتانی تیره تر پوشیده که باعث می شود که کفش های شما بیشتر دید داشته باشد یا اینکه می توانید برای داشتن حالت جدی تر و محکم تر یک جفت قهوه ای تیره را انتخاب کنید.

قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

خرید اینترنتی قطعات ایکونیک پوشاک مردانه و نحوه پوشیدن آنها

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.