راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

کفش های ورزشی در بالای لیست پوشاک مورد دلخواه هر فردی قرار دارند. بعضی ها حتی ترجیح می دهند که فقط کفش ورزشی بپوشند لذا انواع استایل ها و رنگهای آن را در مجموعه لباس های خود دارند. اما کفش ورزشی سفید لوکس ترین آنها می باشد که می تواند براحتی با تمامی لباس ها ست شود. این راهنمای ما شما را در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید راهنمایی می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های استایل مردان راهنمای ما و فروشگاه اینترنتی ما را بررسی کنید.

کفش های ورزشی در اصل فقط برای ورزش و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد زیادی برندها برای کفش های ورزشی وجود دارند و هر کفش ورزشی فقط به این نیاز دارد که هنگام دویدن خوب به نظر برسد و حتی امروزه این کفش ها به عنوان یک پوشش شیک نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

ساده ترین کفش های ورزشی با مد این فصل هماهنگ بوده و شما می توانید آنها را به راحتی به عنوان یک کفش روزمره با لباس های بیرونی خود بپوشید. این کفش ها قطعا یکی از کفش های ضروری می باشند که شما به آنها نیاز دارید. در حال حاضر بسیاری از کفش های ورزشی مد روز وجود دارند بنابراین ما لیستی از چگونگی استفاده از بهترین کفش های ورزشی سفید را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین انتخاب ها

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

ظاهر کلا سفید احتمالا تا به امروز یکی از جذاب ترین ظاهرها به نظر می رسد، به طوری که هیچ جای تعجب نیست کفش کتانی سفید برخی از محبوب ترین کفش های ورزشی در اطراف ما باشد. پس چه چیزی باید با کفش های ورزشی سفید پوشیده شود؟ انتخاب لباس برای این کفش های ورزشی فوق العاده آسان می باشد، اما می تواند با یک کت چرمی یا شلوار رسمی ناخوشایند به نظر برسد. انتخاب یک جفت کفش ورزشی کاملا سفید یک نکته کلیدی در ایجاد این ظاهر می باشد. اما اگر رنگ کاملا سفید برایتان خوشایند نیست می توانید کفش های ورزشی را انتخاب کنید که اجزاء رنگی نیز در خود داشته باشند مثل انتخاب کفش ورزشی سفید با زیره یا زبانه رنگی.

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

اولین تاریخ

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

شما می خواهید که ظاهری داشته باشید که بقیه را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین می خواهید که ظاهر شارپ و برجسته ای داشته باشید بدون اینکه تلاش زیادی به خرج بدهید. یک جفت کفش ورزشی سفید بهترین کفش ورزشی غیر رسمی برای پوشیدن برای بیرون می باشد. برای ایجاد این ظاهر برجسته شما می توانید یک پیراهن خوب را نیز انتخاب کنید که ظاهر غیر رسمی و شیکی را داشته باشید. می توانید این کفش های ورزشی را با یک شلوار جین مشکی تنگ ست کرده و نیز یک ژاکت بمب افکن چرمی مشکی را نیز بپوشید که یک جایگزین بسیار شیکی برای ژاکت ورزشی می باشد.

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

برای مراسم های شبانه

اگر شما می خواهید که یک ظاهر کامل و شیکی برای بیرون رفتن در شب داشته باشید، این کفش های ورزشی گزینه بسیار خوب بوده و ظاهر بیرونی شما را بسیار شاد و سرزنده نشان خواهند داد، درحالیکه داشتن ظاهر مشکی به حد کافی باعث حفظ شیک بودن شما شده و برای تمامی مکانها مناسب خواهد بود. نکته این است که اطمینان حاصل کنید که از چه کد لباسی می توانید در آن مراسم شبانه استفاده نمایید زیرا برخی از مکانها برای پوشیدن کفش های ورزشی سفید مناسب نبوده و طرفدار نخواهند داشت.

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

غیر رسمی

اگر شما برای روزهای تعطیل می خواهید بیرون بروید و در عین حال ظاهر خوبی هم داشته باشید، کفش های ورزشی سفید انتخاب بسیار خوب برای مردان در تابستان می باشد که می توانید آن را با شلوار راسته گشاد یا کتان ست کنید که یک ظاهر غیر رسمی و شیک بسیار بسیار خوب را در شما خلق خواهد کرد. می توانید آنها را با یک تی شرت ساده از هر رنگی ست کنید و به آن یک ژاکت بمبر نیز اضافه کرده و ظاهر بیرونی خود را تکمیل کنید.

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

تاریخچه

در دهه 1178 اولین کفش های ورزشی پلیم سول ها بودند که از چرم ساخته شده و بسیار سنگین بودند و حتی تمایز راست و چپ را نیز نداشتند. در سال 1270 چارلز گودیر یک سازنده آمریکایی کفش با یک فرایند تازه توسعه یافته به نام ولکانیزاسیون که از حرارت دادن برای ذوب کردن لاستیک و لباس استفاده می کرد برای ساختن کفش های ورزشی استفاده نمود.

در اوایل دهه 1278 کفش های ورزشی توسط شرکت های لاستیکی کوچک تولید شدند که در زمینه تولید لاستیک های دوچرخه تخصص داشتند. در سال 1294 ایالت متحده نام کیدز را برای این کفش های ورزشی معرفی کرد که روانه بازار شدند. سپس آنها توسط هنری نیلسون مک کینی یک نماینده تبلیغاتی تحت عنوان اسنیکرز نامیده شدند زیرا آنها این امکان را فراهم می آوردند که بدون اینکه هیچ صدایی را از خود تولید کنند فرد بتواند با این کفش ها راه برود.

علاقه به کفش های ورزشی پس از جنگ جهانی اول در ایالات متحده افزایش یافت، زیرا ورزش ها و ورزشکاران به عنوان راهی برای نشان دادن وطن پرستی مورد استفاده قرار گرفتند. تقریبا در همان زمان کفش های ورزشی مارکوس ام کانورس از شرکت کانورس پا به عرصه ظهور گذاشت که گفته می شود انقلابی در بازی بسکتبال ایجاد کرده است. سپس کفش های ورزشی چاک تیلور به عنوان افسانه بسکتبال بوجود آمدند که بعدا به عنوان یک محصول با عنوان چاک تیلور ال استارز معرفی شدند. از آن زمان، کفش های ورزشی همچنان در حال تکامل بوده، همانطور که در دهه های 1298 و 1308، آنها حتی به جنس خاصی تبدیل شدند.

در سال 1302، برادران آدی و رودولف داسلر از آدیداس، تولید کفش های ورزشی دست ساز را آغاز کردند. پس از تولید اولین کفش تنیس، آدیداس بعدها یکی از محبوب ترین برندهای ورزشی در جهان شد. این محبوبیت بیشتر با المپیک افزایش یافت، زمانی که جسی اوونز در سال 1314 کفش های آدیداس را پوشید و برنده 4 مدال طلا شد.

المپیک ها نه تنها طرفداران به ورزش را جذب می کنند، بلکه طرفداران به کفش های ورزشی را نیز جذب می کنند. رودولف داسلر بعدا شرکت خود با عنوان پوما تاسیس کرد و در سال 1326 کفش های ورزشی پوما اتم را معرفی کرد که پوما اولین کفش ورزشی فوتبال بود که توسط تیم فوتبال آلمان غربی پوشیده و معرفی شد.

در سال 1340 با همکاری فیل نایت و بیل بومرن کفش های ورزشی کم قیمت و دارای تکنولوژی بالا با نام اسپورت ریبون بلو(BRS) تولید شد. این باعث شد که کفش های ورزشی بیشتر در دسترس عموم مردم قرار گیرند. که بعدها به عنوان نایک شناخته شدند و این شرکت به وضوح به طراحی برخی از بهترین کفش های ورزشی مردانه در جهان ادامه داد.

برندها شروع به تولید طیف وسیعی از کفش های ورزشی و استایل های الهام گرفته از خیابان که به همان اندازه که دارای کارایی بودند با مد روز دنیا نیز آمیخته بودند نمودند. معروف ترین کفش ورزشی توسط نایک با نام شیکاگو بولز بازیکن بسکتبال مایکل جردن و ایر جوردن در اواخر دهه 1358 تولید شد. از آن زمان تا کنون این کفش های ورزشی نقش مهمی در زندگی نوجوانان بازی کرده است و راه خود را به کمد لباس مردان پیدا کرده است.

نحوه پوشیدن بهترین کفش های ورزشی سفید

راهنمایی در مورد بهترین کفش های ورزشی سفید

نکته

قبلا کفش های ورزشی به عنوان یک مورد صرفا برای ورزش و دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می گرفتند ولی آنها تا حد زیادی پیشرفت کرده اند. بعضی از افراد حتی از آنها برای هدف ورزش خود استفاده نمی کنند، بلکه به دنبال جذابیت و خودستایی هستند. آنها را می توان در کمد لباس تقریبا هرفردی به عنوان یک قطعه ی اساسی یافت که برای استفاده روزمره استفاده می شود. و با توجه به رنگ پایه آن، می توان با هر چیزی آنها را ست کرد. این کفش ها دارای استایل های متنوعی از کفش های ورزشی دارای یقه بالا گرفته تا نوع محکم و ضخیم و حتی کفش های ورزشی بدون بند (اسلیپ آن) می باشند. تعدادی از گزینه های متناسب با استایل شما وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید که آنها را تمیز نگه داشته تا تازه به نظر رسیده و اینکه کفش های سفید تر بهتر دیده می شوند.