راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

زمانیکه بدنبال ست کردن کفش با یک جفت شلوار جین هستید، بسیار حاﺋـز اهمیت است که به نسبت اندازه ها توجه کنید. شما نباید در استفاده از کفش سوپرگا (Superga) یا کلاسیک پنی لوفر (Penny Loafer) یک شلوار جین راسته بلند را انتخاب کنید، چرا که روی کفشتان را می پوشاند. بطور مشابه، اگره کفش های شما بزرگ و حجیم هستند، لازم هست که بدنبال یک شلوار جین آزادتر باشید. شلوار جین سوپر اسکینی (Super skinny jeans) با یک جفت بوت تیمبرلند 6 اینچی سازگاری جالبی ندارد و به سختی می توان ظاهر موفقیت آمیزی را با این ترکیب اراﺋـه داد. بنابراین اصول اولیه را حتماً رعایت کنید.

شلوار جین بسیار چسبان اسکینی یا Super Skinny jean

راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

شلوار جین سوپر اسکینی (Super skinny jean) باید با کفش هایی پوشیده شود که بیش از اندازه بزرگ نباشند، هرچند آن نیز می تواند به نوعی یک استایل و سبک خاص باشد اما موفق شدن در اراﺋـه آن چندان کار آسانی نیست. اگرکه میخواهید ظاهر هوشمندانه ای داشته باشید، یک جفت کفش کلاسیک پنی لوفر(Penny Loafer) بخوبی با شلوار جین سوپر اسکینی (Super skinny) ست خواهد شد. اما اگر ظاهر غیر رسمی تری را در نظر دارید، می توانید از ست کردن شلوار جین سوپر اسکینی (Super skinny) با یک کفش راحتی باریک همچون سوپرگا (Superga) سود ببرید.

راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

خرید: شلوار جین سوپر اسکینی برند چیپ ماندی (cheap monday) | کفش ورزشی سوپرگا مدل Cotu Mid Cut

شلوار جین چسبان اسکینی یا Skinny jean

شلوار جین چسبان یا اسکینی (Skinny jean)، جزو مدل شلوار جین های رایجی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین ست کردن آنها با کفش، کار ساده ای می باشد. بطوریکه ست کردن شلوار جین اسکینی با یک جفت کفش اسپرت ونس (Authentic Vans) یک انتخاب محافطه کارانه می باشد، این در حالیست که برخی از کفش های اسپرت نیمه ساق دار ونس (Half Cab Vans) با وجود اینکه کمی بزرگ و حجیم هستند، ظاهر راحتتری را برای رفتن به بیرون مهیا می کنند. از طرفی اگر قصد دارید استایل کمی رسمی تیر داشته باشید، یک جفت کفش چرم مردانه بروگ (tan brogues) می تواند به شما یک ظاهر کلاسیک ببخشد و بعلاوه با توجه به تطبیق پذیری آن می تواند دستیابی به یک ظاهر نسبتاً غیر رسمی و راحت را نیز برایتان مهیا سازد.

راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

خرید: شلوار جین کشی Nudie Tight Long John| کفش چرم رسمی مردانه Hudson Callaghan Brogues

شلوار جین اسلیم (Slim jean)

شلوار جین اسلیم(Slim jean) راحتترین شلوار جین با ظاهری راحت و کمی آزاد می باشد که براحتی می توانید با استایل خودتان ست کنید. بعنوان مثال، شلوار جین اسلیم فیت لیوایز 511(slim fit Levi s 511 jeans) در کنار یک جفت بوت تیمبرلند 6 اینچی(Timberland boots) یا ونس Sk8-His بسیار خوب بنظر می رسد. اگر در استفاده از شلوار جین اسلیم(Slim jean) بدنبال یک ظاهر هوشمندانه تر هستید، پس یک جفت بوت ساق بلند(chukka boots) یا کفش دربی (derbies) را انتخاب کنید. با توجه به طراحی وسیع بوت های ساق بلند یا کفش های دربی، می توان از آنها در ست کردن با شلوار جین چسبان یا اسکینی (Skinny jean) نیز استفاده نمود، با این وجود شلوار جین اسلیم(Slim jean) انتخاب محافظه کارانه و مناسبتری می باشد.

راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

خرید: شلوار جین اسلیم فیت لیوایز 511 | کفش اسپرت ونس sk8-Hi

خرید اینترنتی راهنمای ست کردن شلوار های جین با انواع کفش

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.