راهنمای خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

با پوشیدن کفش های ورزشی نایک در طول سالیان هیچ کس تا به حال احساس ناتوانی نکرده است.از این رو، برند نایک کفش هایی را همراه با جزئیات لاکچری از قبیل فلای وایر تولید می کند و کفش هایی را ارائه می دهد که می توانند در برابر مسافت های پیموده شده جدی مقاومت کنند.

اولین احساس پوشیدن کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

راهنمای خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

زمانی که در ابتدا جعبه کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 را باز کردیم، تعجب کردیم که چرا به اشتباه، جعبه کفش ورزشی Vomero 6 (ومرو 6)- یعنی گرانترین مدل پگاسوس- را باز کردیم. در واقع حضور تکنولوژی فلای وایر که فقط تنها به مدت یک سال پیش به عنوان جدیدترین و گرانترین مدل های نایک در نظر گرفته شده بود،را نادیده گرفتیم. اما به طور کلی، نگاه و احساس کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 نه تنها یک نگاه و احساس ساده است، بلکه در واقع در اینجا می توان به طراحی خوب کفش نیز اشاره داشت.

طراحی رویه کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

راهنمای خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

همانطور که قبلا بیان شد، کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 هم دارای رویه سطح میانی و هم دارای سطح جانبی در اطراف میانه پا می باشد. از این رو، تکنولوژی فلای وایر در سال 2008 معرفی شد و برای اولین بار در کفش های ورزشی مسابقه ای نایک nike مورد استفاده قرار گرفت. هدف آن در واقع نگهداری و محافظت پا با مواد بسیار مقاوم اما بسیار سبک وزن است. اینگونه کفش های ورزشی معمولا با پوشش مواد های مختلفی (معمولا مواد پلاستیکی) به منظور وصل کردن سطح زبانه کفش با سطح تخته کفش مورد استفاده قرار می گیرد- با در نظر گرفتن سه مدل از کفش های ورزشی آدیداس - بر تکنولوژی فلای وایر که در واقع جایگزین آن می شود.

همانطور که تحت تاثیر تکنولوژی فلای وایر قرار می گیریم، آیا می توان همان تاثیر را هم با مدل کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 در پاهای خود احساس کنیم؟ از این رو، با وجود کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 نمی توان اصلا احساس خستگی کرد، زیرا هم بسیار راحت هستند و هم می توان پاها را در موقعیت مناسبی به همدیگر قفل کرد. حتی اگر پاها هم احساس گرم و نرمی داشته باشند، با این حال، وجود یک پاشنه خارجی در اینگونه کفش ها باعث می شود تا در واقع پاها موقعیت خود را حفظ کنند. زبانه و پاشنه کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 بسیار ساده هستند و خیلی سفت و سخت نیستند.

کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28 در عین استحکام، قابل تنفس نیز می باشد و مطمئنا پای شما را در وضعیت مناسب نگه خواهند داشت.

زیره کفش ورزشی نایک پگاسوس +28 Nike Pegasus

راهنمای خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

زیره کفش های ورزشی مدل نایک پگاسوس 28 تقریبا با کفش های مدل ومرو(Vomero) مشابه است. مواد Cushlon EVA این نوع کفش ها بسیار نرم و ضربه گیر می باشد. علاوه بر این، Zoom Air(محفظه هوای فشرده قرار داده شده در داخل زیر میانی کفش های برند نایک) که در پاشنه کفش قرار داده شده اند، در واقع باعث نرمی پاشنه کفش می شوند.

زیره های مجزا با فناوری های گوناگون کفش های ورزشی نایک که موجب ضربه گیرهای متفاوت در انواع مختلف راه رفتن و دویدن می شود، در واقع به پیاده روی با پاشنه های صاف کمک می کند- آن هم با در نظر گرفتن اینکه اکثر مبتدیان چقدر می توانند در پیاده روی خود بر روی زمین با چنین پاشنه هایی گام بردارند.

با این حال، کفش ورزشی نایک پگاسوس +28 Nike Pegasus در واقع ساق های کوچک زیر قوس پا را تحت پوشش قرار می دهد ، که از نظر سفتی و محکمی ممکن است باعث پیچ خوردگی پا شود و نیز مانع از آسیب دیدن مچ پا می شود،آن هم زمانی که شما خیلی به سختی بر روی زمین قدم بر می دارید. این موضوع در واقع ویژگی بسیار خوب کفش ورزشی نایک پگاسوس +28 Nike Pegasus در مسافت های بالا می باشد، زیرا هر دوی آنها در واقع اشتباهات مبتدیان را تصحیح می کنند و به حفظ و نگهداری پای آنها کمک می کند،آن هم زمانی که مسافت پیموده شده آنها بالا رود و باعث دشوار شدن راه رفتن آنها شود.

رویه بیرونی کفش ورزشی نایک پگاسوس +28 Nike Pegasus در مدل کلاسیک نایک وافل با لاستیک های BRS- در واقع به علت با دوام بودن بسیار شناخته شده می باشند و بر روی زمین های مرطوب بسیار مقاوم و چسبنده نیز می باشند.

جمع بندی نقد و بررسی کفش ورزشی نایک پگاسوس + 28 Nike Pegasus

برای اولین بار، بسیار زیاد تحت تاثیر کفش های ورزشی مدل نایک پگاسوس قرار گرفتیم. کفش های ورزشی مدل نایک پگاسوس یکی از بهترین کفش های مخصوص دویدن برای مبتدیان است.این نوع کفش ها عمدتا از بالشتک های فوق العاده با عناصر پایدار و مقاوم(از جمله قوس ساق پا، و رویه فلای وایر) برای محافظت از پا مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت محکم و قوی اینگونه کفش ها در واقع در برابر چندین مایل مسافت مقاوم خواهد بود.

بدون تردید، خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس +28 Nike Pegasus را پیشنهاد می کنیم. اگر شما به دنبال یک کفش مشابه مدل نایک پگاسوس هستید، کفش ورزشی Nike Zoom Vomero 6 را که از انواع مدل های دیگر کفش های مخصوص دویدن برند نایک می باشد، را نیز بررسی کنید.

null

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی نایک پگاسوس Nike Pegasus+ 28

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.